اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۷۲۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد لاریجانی از رفتار ضعیف اروپا در مقابل آمریکا

رئیس مجلس در دیدار جوسپ بورل، هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا از عهد شکنی آمریکا و رفتار ضعیف اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا انتقاد و آمادگی ایران را برای کمک به حل مشکلات منطقه ای اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ، عصر دوشنبه " جوسپ بورل" هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا را به حضور پذیرفت.

چگونگی حفظ برجام، مسائل منطقه ای، مبارزه با تروریسم و مبارزه بر ضد توزیع مواد مخدر، مهمترین محورهای دیدار و گفت و گوی هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا با رییس مجلس کشورمان بود.

انتقاد لاریجانی از رفتار ضعیف اروپا در مقابل آمریکا

در ابتدای این دیدار، جوسپ بورل، هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا، واقعه ترور سردار شهید سپهبد سلیمانی را به رییس مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت و آمادگی اتحادیه اروپا را برای همکاری در حل مسائل دوجانبه ای و منطقه ای اعلام کرد.

در این دیدار، لاریجانی از عهد شکنی آمریکا و رفتار ضعیف اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا انتقاد و آمادگی ایران را برای کمک به حل مشکلات منطقه ای اعلام کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار همچنین در باره ضعف اروپا در عمل به تعهداتش نکانی را بیان داشت که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان داشت در این مورد به شما حق می دهم که انتقاد داشته باشید.

لاریجانی در این دیدار همچنین طرح موسوم به معامله قرن را یک نمایش افتضاح خواند که جوسپ بورل، هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ گفت: این طرح نه یک معامله، بلکه رفتاری یک طرفه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب کلاس درسی راه انداخته بوده ، هر چه این گفته ، اون گفته حق با شماست ! .....خجالت نمی کشید !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج