اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۷۹۲۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

جبهه پایداری، مجوز گرفت

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از صدور مجوز فعالیت به ۴ جبهه جدید سیاسی خبر داد.

فارس نوشت: دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از صدور مجوز فعالیت به ۴ جبهه جدید سیاسی خبر داد.

حمید ملانوری دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اعلام خبر تشکیل ۴ جبهه جدید سیاسی گفت: جبهه ائتلاف بزرگ نیروهای انقلاب اسلامی استان قم با نام اختصاری «ابنا» متشکل از جامعه جوانان متحد اسلامی، حزب موتلفه اسلامی جامعه اسلامی، حامیان کشاورزی ایران، جمعیت پیروان حضرت زینب(س) و ‌جامعه اسلامی مهندسین احزاب تشکیل شده و مسئول این جبهه نیز آقای محمد عرب است.

وی افزود: «جبهه متحد مستقلین ایران» که حزب مردمی اصلاحات، حزب مستقل کار و حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی اعضای آن هستند که فعالیت آن را یکساله و در محدوده کشوری عنوان کرده است و علیرضا متانی نیز مسئول آن است.

ملانوری ادامه داد: «جبهه پیروان خط امام و رهبری» که جامعه اسلامی کارگران، جامعه جوانان متحد اسلامی، انجمن اسلامی اصناف و بازار، جامعه اسلامی مدیران، حزب موتلفه اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان، جمعیت وفاداران انقلاب اسلانی، جامعه اسلامی فرهنگیان، جامعه پیروان حضرت زینب(س) با مسئولیت محمدرضا باهنر نیز دیگر جبهه دارای مجوز است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین «جبهه پایداری انقلاب اسلامی» با عضویت دو حزب عدالت طلبان انقلاب اسلامی و ‌حزب نیک‌اندیشان ایران اسلامی به نمایندگی آقای مرتضی آقاتهرانی دیگر جبهه است که از کمیسیون ماده ۱۰ مجوز گرفته است.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب با بیان اینکه تعدادی از احزاب در چند جبهه عضویت دارند، تصریح کرد: در راستای نظام‌مند شدن جبهه‌های حزبی، احزاب فقط در یک جبهه عضو باشند بنابراین احزاب سه ماه وقت دارند که عضویت خود را تعیین تکلیف کنند و فقط در یک جبهه عضو شوند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور از درخواست تاسیس دو حزب شایسته‌سالاری مردم ایران و حزب پایداری انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: با تاسیس هر دو حزب موافقت و مجوز فعالیت آنها تصویب شده است.

ملانوری گفت: این دو حزب ظرف مدت شش ماه فرصت دارند تا با برگزاری مجمع عمومی اساسنامه و مرام‌نامه خودشان را تصویب و تعداد یک‌سوم دفاترشان را در سراسر کشور تاسیس کنند و مدارک آن را به کمیسیون ارسال کرده تا بعد از بررسی برای آنها پروانه فعالیت صادر شود.

وی افزود: در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ امروز گزارش مجمع عمومی دو حزب مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب همچنین از صدور پروانه دو حزب سفیران انقلاب اسلامی و حزب جمهوریت ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: این دو حزب می‌توانند فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کنند و به زودی پروانه آنها صادر خواهد شد.

ملانوری با بیان اینکه در جلسه امروز دبیرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت که سرکار خانم سیدطاهره طالقانی پس از بررسی مورد تایید قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه نقدی احزاب به آنها منوط به ارائه گزارش هزینه‌کرد آنها به کمیسیون است، گفت: علیرغم اطلاع‌رسانی، تاکید و مکاتبات انجام شده با احزاب فقط هشت حزب گزارش مالی خودشان را برای کمیسیون ارسال کرده‌اند که پس از بررسی بنا شد از فردا یارانه سال جدید آنها پرداخت شود.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب اسامی این هشت حزب را اینگونه اعلام کرد: حزب هماهنگی مردم تهران، مجمع نیروهای خط امام (ره)، کانون مهستان، سازمان معلمان ایران، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، انجمن اسلامی مهندسان ایران و کانون پرستاران.

ملانوری تصریح کرد: احزاب هرچه سریع‌تر گزارش درآمدها و هزینه‌کرد خود را تا یک ماه آینده به کمیسیون اعلام کنند در غیر این صورت کمیسیون درباره پرداخت یارانه سایر احزاب به حزب‌هایی که گزارش عملکرد خود را اعلام کرده‌اند، اقدام خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه همه بریم توی حزب اقا تهرانی چون میتونه برای هممون گرین کارت بگیره

    • بدون نام

      یعنی تا حالا بدون مجوز پدر مردم دراوردن

    • بدون نام

      به جهنم چیکار کنیم حزب سیاسی !!! همشون یکی هستن دیگه اول و آخر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج