۹۵۸۳۱۴
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

کیمیایی: عقیده روز تن فیلم‌هایم نمی‌کنم

مسعود کیمیایی در گفت و گو با سعید مروتی در روزنامه همشهری درباره فیلم «خون شد» گفت: فضلی، قیصر نیست. درواقع راه هم راه قیصر نیست. حتی راه، راه انتقام هم نیست. یک‌جور بود و نبود است.

مسعود کیمیایی در گفت و گو با سعید مروتی در روزنامه همشهری درباره فیلم «خون شد» گفت: فضلی، قیصر نیست. درواقع راه هم راه قیصر نیست. حتی راه، راه انتقام هم نیست. یک‌جور بود و نبود است.و این در حرکت‌های کوچکی که چقدر هم حساب‌شده است، نمایان می‌شود؛ مثل آن چاقویی که از انداختنش در آب پشیمان می‌شود و آن را نگه می‌دارد شاید برای فیلم بعدی! (می‌خندد)

در آرمان چهارطاق باز نیست که هر کسی بیاید. برای رسیدن به آرمان باید از یک تعریفات سخت بگذری و ازش عبور کنی. این جوری نیست که هرکسی بیاید و جایی پیدا کند و بگوید من آرمان‌گرا هستم. خیلی وقت می‌برد تا آن نقطه‌ای که اصیل است و موسمی نیست را پیدا کنی. وقتی مفاهیم به‌هم‌می‌ریزد، تعریف آرمان‌گرایی هم مخدوش می‌شود. خیلی حوصله و وقت می‌خواهد تا به آرمان برسی. از معنای آرمان تا اجرایش و فهمیدن اصلش چه فاصله‌هایی است. اصلا خود اجرای آرمان‌گرایی خیلی سخت است.

کیمیایی: عقیده روز تن فیلم‌هایم نمی‌کنم

برای "خون‌شد" عقب کسی نگشتم. جز سعید آقاخانی که آمد و دیدم خودش است و می‌تواند فضلی باشد؛ چه به‌لحاظ ویژگی‌های فیزیکی و چه از نظر چهره و نگاه دیدم می‌شود در قامت فضلی قرار بگیرد و از بقیه بازیگرانم هم راضی‌ام. مثلا به‌نظرم خانم لیلا زارع خیلی خوب نقشش را بازی کرده همین‌طور خانم نسرین مقانلو.

«خون شد» سرراست‌ترین فیلمم است و این سرراستی مسئله‌ام بوده است. من مسئله روز دارم ولی عقیده روز تن فیلم‌هایم نمی‌کنم. عقیده روز به معنی بوتیکی‌اش که توضیحش مفصل است.شما فکر کن اگر سرراست نباشد و 4تا جوی دیگر هم به این رودخانه بپیوندد، طعم آب را عوض می‌کند و اصلا چیز دیگری می‌شود. یک کسی می‌آید و چراغ‌ها را روشن می‌کند و می‌رود. برای این کار هم مسیر مشخص و معینی را طی می‌کند؛ مسیری فکرشده که باید هم سرراست باشد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب کیمیایی ، اول شما وادار کردند که فیلمتون را ببرید در جشنواره و همزمان تصمیم داشتند که بصورت دسته جمعی به آن حمله کرده و شما تخریب کنند . اینها سیاستتشون همیشه همینه !

    • جواد مقدم

      سلام . هنرمند ارجمند و کارگردان توانا جناب آقای مسعود کیمیایی ، به پاس یک عمر فعالیت هنری شما درعرصه سینمای ایران ، سپاس .

    • بهزاد

      اقای کیمیایی یک انسان بزرگ با دیدی وسی او خیلی بزرگ منش و واقع گرا است دورود خدا برچنیین انسان والا

    • بهزاد

      اقای کیمیایی یک انسان بزرگ با دیدی وسی او خیلی بزرگ منش و واقع گرا است دورود خدا برچنیین انسان والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج