اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۸۳۴۱
۴ نظر
۵۰۳۳
۴ نظر
۵۰۳۳
پ

جزئیات انفجار مواد محترقه در «نسیم شهر»

سرپرست سازمان آتش نشانی نسیم شهر گفت: در پی انفجار مواد محترقه در نسیم شهر ۶ واحد آسیب دید و ۲ نفر در این حادثه جان باختند.

خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان آتش نشانی نسیم شهر گفت: در پی انفجار مواد محترقه در نسیم شهر ۶ واحد آسیب دید و ۲ نفر در این حادثه جان باختند.

بعد از ظهر پنج شنبه انفجار در طبقه چهارم یک ساختمان در محله «وجه آباد» نسیم شهر حادثه ساز شد و مردم وحشت زده این منطقه را به خیابان‌ها کشاند.

نجات کودک ۶ ساله

سرپرست سازمان آتش نشانی نسیم شهر در خصوص جزئیات این حادثه گفت: یک کودک ۶ ساله در جریان حادثه انفجار بزرگ نسیم شهر به شکل معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد.

کیان کریمی افزود: شدت این انفجار علاوه بر تخریب ۲ طبقه از این ساختمان به ۶ خانه اطراف دیگر هم آسیب وارده کرده است.

مصدومیت زن جوان

وی اضافه کرد: یکی از مصدومین این انفجار یک زن جوانی بود که خوشبختانه با کمک اورژانس فوراً برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

جزئیات انفجار مواد محترقه در «نسیم شهر»

سرپرست سازمان آتش نشانی نسیم شهر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ساخت نارنجک‌های دستی برای چهارشنبه سوری باعث وقوع انفجار در این منزل مسکونی شده است، در محل حادثه رد پای نارنجک‌های دست کاملاً مشهود است و همین مسئله حدس و گمان مأمورین ما را برای علت یابی انفجار به یقین تبدیل کرد.

۲ نفر جان باختند

کریمی با تأیید خبر مرگ دو تن از ساکنین این ساختمان، ادامه داد: مردم در صورت مشاهده انبار نگهداری مواد محترقه، آتش‌نشانی را خبر کنند تا حادثه ناگواری رخ ندهد.

به گفته وی این اولین حادثه مربوط به چهارشنبه‌سوری امسال در نسیم شهر است که امیدواریم چنین حوادثی برای جوانان تبدیل به عبرت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اه

    • چ چ

      ازقدیم گفتند خلایق هرچه لایق،متعجبیم ازاینکه هرسال قبل از فرارسیدن عید نوروز ودرایام چهارشنبه سوزیهای مکرر هرساله تعدادی از هموطنان عزیزمان بخاطر سودجویی عده ای ازخدابیخبر وحماقت تعدادی از افرادجامعه خانواده های بیشماری باید سوگوار عزاوماتم عزیزانشان باشند براستی تاکی باید این حماقتهای چندساعته من درآوردی ادامه دارد؟چرا والدین بچه ها میبینند که آمار کشته ها ومجروحین حوادث چهارشنبه سوزیها چقدر دردناک وغیرقابل جبران است لاکن خودشان هم بجای اینکه این حرکت ضدانسانی وغیرارزشی را که تبدیل به صحنه بکش بکش است را دامن میزنند بجای اینکه طبق سنتهاوآیین ایرانی اقدام کنند برای اولادشان ترقه ونارنجک دستی میخرند که بلای جان مردم بیگناه شوند،بهرحال اگر هرفردی براثر چنین حوادثی کشته شود ویا مجروح ومعلول شود گناهش بگردن فروشندگان موادمحترقه واستفاده کنندگان غیرقانونی اش میباشد وقطعا دراین جنایات شریک جرح وقتل هستند حتی اینکه شناخته نشوند که خداوند میشناسد انهارا

    • بدون نام

      اکبراباد لیان شانپو

    • بدون نام

      کاش اولین و آخرین خبر انفجار مواد محترقه برای چهارشنبه سوری امسال باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج