اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۰۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محدودیت‌ های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی،‌ رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹۲/۱۲۱۶ از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۴ روز جمعه مورخه ۹۲/۱۲/۱۶ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۴ روز جمعه مورخه ۱۶/۱۲/۹۲ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اسفندماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه ۱۶ اسفند از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج