۹۶۲۱۲۹
۱۷ نظر
۵۰۱۶
۱۷ نظر
۵۰۱۶
پ

به ۴ تخلف رانندگی «اعتراض» وارد نیست!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس راهور، شکایت و اعتراض درخصوص جرایم صادر شده حاصل از تخلفات رانندگی را بررسی می‌کند و تنها ۴ تخلف وجود دارد که به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در خصوص اعتراض شهروندان به جریمه‌های رانندگی، اظهار داشت:‌ رانندگان می‌توانند با ثبت اعتراض در دفاتر پلیس +۱۰ یا مراجعه به دفاتر رسیدگی مستقر در پلیس راهنمایی و رانندگی شهرها نسبت به جریمه‌های صادر شده اعتراض کنند؛ همکاران بنده در پلیس راهور و اجراییات این آمادگی را دارند که نسبت به رسیدگی به موضوع و رفع ابهامات اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه پلیس راهور به کدام اعتراضات رانندگی رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: به اعتراض درباره همه تخلفات رانندگی به جز ۴ تخلف رسیدگی خواهد شد؛ «عدم توجه به فرمان پلیس، عبور از چراغ قرمز، نبستن کمربند ایمنی و نداشتن کلاه ایمنی و تخلفات رانندگی افراد مقصر در تصادفات» از جمله مواردی هستند که در اعتراضات به آنها رسیدگی نخواهد شد.

وی با اعلام این مطلب که نپرداختن مبالغ جرایم، دو برابر شدن آنها را در پی خواهد داشت، در خصوص اقساطی شدن پرداخت جرایم رانندگی اظهار داشت: رانندگان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و انتخاب موردی جرایم اقدام کنند؛ اما باید به این نکته توجه داشت که پرداخت از طریق سایت آفلاین است و در مقایسه با پرداخت بانکی مقداری با تأخیر در سوابق اعمال می‌گردد.

سردار هادیان‌فر تصریح کرد: خودروهایی که جرایم رانندگی‌شان بیش از یک میلیون تومان است و خودروی آنان به پارکینگ منتقل شده، پلیس راهور تمهیداتی برای رانندگان در نظر گرفته که به صورت اقساطی جرایم خود را پرداخت کنند؛ ذکر این نکته ضروری است که پرداخت اقساطی جرایم فقط تا پایان اسفند اجرا خواهد شد.

وی در ادامه به سفرهای زمستانی پرداخت و از هموطنان درخواست کرد از سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند چرا که این ۴ مورد از جمله مهمترین عوامل حادثه ساز تصادفات رانندگی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      چون جزو پول سازترین ها برای پلیس هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متأسفانه هدفشون فقط پوله نه جون مردم هر چند از نظر آمار جهانیهم نگرانیهایی برای رسوایی دارند

    • مجیدرضایی

      اقاتورابه خدابفرماییدمن چیکاربایدبکنم.پارسال مبلغ ۸۴۰۰۰۰هزارتومان جریمه پرداخت کردم تواین یکسال پاک نشده امروزدوباره پرداخت کردم بفرماییدمن به کجامراجعه کنم برای پولی که دوباردادم.ازایثارگران جنگ تحمیلی..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای رضایی برو اداره مهاجرت
        بگو من دهقان فداکارم و دنبال کبرا میگردم

      • بدون نام

        مثل آدم رانندگی کن این همه جریمه چیه ؟

      • گنزق

        جناب رضایی اگه مدرکی (شماره پیگیری) دال بر پرداخت جریمه در سال گذشته داشته باشید ، با در دست داشتن شماره پیگیری و مدارک خودرو و خودتان به دفتر اجرائیات راهنمایی رانندگی محل زندکی مراجعه کنید رسیدگی می کنند .

    • بدون نام

      این یعنی اینکه برخی افسران بی وجدان برگ خلاف ناحق و حتی دو برگی صادر می کنند که راننده نه آن تخلف را کرده و نه از آن خبر دارد! همچنان می توانند صادر کنند!
      یا آنچنان دروبینها را تنظیم کردیده اید که سرعت مجاز را کاهش داده اید تا با کوچکترین افزایش سرعت جریمه نمائید!
      یا در سر چهارراه یا سه راه که دوربرگردان آزاد است ولی روبرو چراغ قرمز است با دور زدن جریمه 200 هزار تومانی می کنید! فقط با این بهانه که خط عابر رد شده! و...
      برید خودتونو درست کنید!

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        برای من جریمه اومد که پارسال در کاشان خلافی داشته ام و قسمت جالبش اینه که من در تمام عمرم کاشان نرفتم و ماشینم را هم به کسی نداده بودم و چون فرصت نداشتم خلافی را پرداخت کردم ولی خیلی سال پیش که اعتراض ها را دستی در شهرک آزمایش قبول می کردند، مورد مشابهی داشتم که فلان تاریخ در احمدآباد مستوفی جریمه شده بودم که آن هم صحت نداشت ولی اعتراض را قبول کردند و پاکش کردند.

    • حسین

      این نیروی انتظامی خیلی ظلم میکندخیلی-اکثراین جریمه هادزدی ازجیب مردم است دوبرابرشدن آن هم نزول اندرنزول است افسوس که کسی بنانداردیک قدم برای این مردم برداردخدایی این نظررامنتشرکن

      پاسخ ها

      • وطن پرست ایرانی

        کلاهم ماموران وهم قانونگذاران هرچی ازابن راه مبخورندحرام است بخداقسم مگه اینهمه جریمه میشه فقط بخاطرپوله نه آسایش مردم اگه راست میگندبدون جریمه چندروزماشین رومتوقف کنندوموقع ترخیص پول نگیرند

    • بدون نام

      برا اینکه دزد هستید و دارید دزدی را رواج میدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جریمه رونمیبرن بالا برعکس المان ملت تخلف کنن وکلی پول بیادتوجیب دولت راهنمایی رانندگی

    • بدون نام

      مامورین راهنمائی رانندگی جرائت ندارند قبض را تحویل راننده متخلف بدهند بخاطر همین اکثر قبض های جریمه انان دوبرکی،یا الصاقی،عدم توجه است، قبص بدون دردسر،

    • بدون نام

      بی مصرف تر از ماموران راهور وجود نداره تو اوج ترافیک فقط کنار خیابان ایستادن ونگاه میکنن اونم تو چهارراه یا تقاطعی که با یه کم مدیریت درست ترافیکش حل میشه

    • مخاطب

      بنده هم تا به حال اهواز نرفتم ولی یکماه پیش پیامک برام اومد که تو اهواز جریمه شدم واقعا به این موارد کجا رسیدگی میشه

    • ایران اریایی

      بخدا این افسران جریمه الکی میزنن فقط میخوان هرجور شده مردمو بچاپن خدا لعنت کنه مردم ازارو

    • بدون نام

      تمام دنیا را بگردی پلیس برای کارهای کوچک مانند خاموش بودن یک چراغ یا نزدن راهنما اول تذکر میدهد بجز ایران که فقط جریمه ..پس راهنمایی حذف کنید لااقل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج