۹۶۵۲۶۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

خسارت ۶۰۰میلیاردی سیل به راه‌های لرستان

معاون سازمان راهداری کشور با بیان اینکه راه ارتباطی ۲۴۳ روستا در لرستان قطع شده است، گفت: برآورد اولیه نشان از خسارت ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های استان دارد.

خبرگزاری فارس: از پلدختر، خدادا مقبلی امروز در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: در پی وقوع سیل راه ارتباطی ۲۴۳ روستا در لرستان قطع شده است و در مجموع ۱۰۴ مسیر دچار آبگرفتی هستند.

وی با بیان اینکه همچنین در ۲۵۸ نقطه در لرستان ریزش و رانش داریم، افزود: برآورد اولیه نشان از خسارت ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های لرستان دارد.

معاون سازمان راهداری کشور گفت: اکیپ‌های راهداری در منطقه مستقر هستند و ظرف امروز و فردا با امکانات استان به‌دنبال بازگشایی هستیم.

وی خاطرنشان کر: عمده مشکل ما مسیر خرم‌آباد به پلدختر هست که در حاشیه رودخانه کشکان است و کلیه مسیرهای اصلی در استان باز هستند.

مقبلی یادآور شد: حدود ۴۹ اکیپ راهداری شامل ۴۰۰ نیرو و ۲۸۸ دستگاه سنگین و نیمه سنگین در استان آماده‌باش هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن حسینی

      خداوندا خودت کمک کن بخاطر ائمه ک درایران هستند قسمت میدم به اقام امام رضا(ع)خودت محافط ایران و مردمش باش

    • مریمی

      خدایا چه حکمتی توی این کارات هست که این همه بلا سرمون میاد.

    • بدون نام

      ما ایرانیها به هم رحم نمیکنیم سر همدیگرو داریم از کمر میزنیم آقا کمک از آقا امام رضا میخواد ما تا به همدیگه رحم نکنیم خدا هم رحم نخواهد کرد سر خدا و پیغمبر و تو این کشور دارن کلاه میزارن امام جماعت گ

    • بدون نام

      عزیزان ۱ ساله از سیل ۸ فروردین پارسال گذشت ولی مسئولین یه دیوار ساحلی مطمئن درست نکردن از بس تو فکر مردم نیستن.خدمت به مردم توی این مملکت کلا مهم نیست برای مسئولین.۲ شبه از استرس هلاک شدیم توی پلدختر.توی ماشین خوابیدیم. نمی دونستیم از سیل فرار کنیم بریم توی مدارس محل اسکان یا از ترس کرونا بمونیم خونه.مردم دیگه تحمل ندارن آقایون مسئول پلدختر.خستیه ایم از این مملکت و مسئولین

    • بدون نام

      حکمی نیست خداوند. هرگز بد بند خلق کردارش را نمی خواهد این سدهای بی حساب کتاب مهندسین کیلو ی کارهای بی تجربه مردم خسارت وارد آورد سدهای گوسفند اووووو ساختند درست شش سال قبل بود از تلویزیون بی بی سی کارشناسی گفت در آیند نزدیکی سیل های خروشانی ایران را خراب خواهد کرد و همان هم شد سد دژ در حدود ۷۰ سال یا بیشتر یا کمتر با کارشناسی و مهندسی و حساب کتاب ساخته شده هنوز هم مثل روز اول پا بر جا ماند و سالها خواهد ماند

    • بدون نام

      کارهای بی حساب کتاب است نه غضب خدا شهدای بدون مهندسی و بدون کارشناسی شد چرا سد دژ خرابی ببار نیاورد کارشناسی درست مهندسی درست مهندسی کیلو ی نبود با تجربه کار شد نه بی تجربه آن وقت با یک کلمه خطای انسان مثل هواپیمای اوکراین میلیاردها تریلیون دلار چوب توی گوش مملکت خطای انسانی الله برکت الله تمام سر پوش روی همه خطاها جانها رفته کشاورزی ایران رفته دمامها ی مردم سیل برده خطای انسانی نکنید نمی توانید بگذارید دست کشوری که می تواند خودتان مدیون خون شهدا و مدیون ملت فقیر نکنید با وجدان راحت بخوابید اگر احساس مسعولین می کنید اگر نمی کنید ما نمی دانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج