اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۶۵۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

صف ايرانيان تورنتو در حمايت از مجيد بهرامي

روز ۶ مارچ سياوش شعبانپور در حمايت از مجيد بهرامي نمايش «دو مرغابي در مه» را روي صحنه برد. نمايشي که دو نوبت اجرا شد و در هر دو اجرا سالن بود پر بود از ايراني هايي که صف کشيده بودند تا پيام عشق و انسان دوستي خود را براي مجيد بهرامي بفرستند. در ابتداي نمايش هم دل نوشته اي از مجيد بهرامي براي تماشاگران خوانده شد.

بانی فیلم: روز ۶ مارچ سياوش شعبانپور در حمايت از مجيد بهرامي نمايش «دو مرغابي در مه» را روي صحنه برد. نمايشي که دو نوبت اجرا شد و در هر دو اجرا سالن بود پر بود از ايراني هايي که صف کشيده بودند تا پيام عشق و انسان دوستي خود را براي مجيد بهرامي بفرستند. در ابتداي نمايش هم دل نوشته اي از مجيد بهرامي براي تماشاگران خوانده شد.

«دو مرغابي در مه» با بازي غزال پرتو و سياوش شعبانپور در حالي روي صحنه رفت که در آن محمد يعقوبي-نويسنده و کارگردان تئاتر، نصرت پرتوي، نياز سليمي، پويان طباطبايي، ساسان قهرمان، محمود رمضاني، بنفشه طاهريان، پوريا روحاني فرد و يزدان تبريزي به عنوان صداپيشه همکاري داشتند.

سياوش شعبانپور، کارگردان و بازيگر اين نمايش در اين باره گفت: وقتي از موضوع آگاه شدم که يک هموطن و يکي از اعضاي خانواده تئاتر، با بيماري سرطان دست به گريبان است، تصميم گرفتم نمايشي را براي حمايت از او روي صحنه ببرم. ضمن اينکه وقتي اين موضوع را با جمعي از دوستان هنرمند مقيم تورنتو درميان گذاشتم، هريک از آنها با روي گشاده در اين کار سهيم شدند. معتقدم حضور هنرمنداني که به عنوان صداپيشه در اين نمايش حضور داشتند، کار را زيباتر و استقبال گرم مردم هم انرژي آن را بيشتر کرد. خوشحالم که همه با کمک هم توانستيم قدمي در اين راه برداريم.

پوريا روحاني فرد بازي گردان، سينا شهرستاني طراح صدا، پويان طباطبايي عکاس و بابک گلپورروابط عمومي نمايش بودند که در کنار بازيگران و صداپيشه ها، داوطلبانه و به شکل افتخاري در اين کار فعاليت داشتند.

قرار است تمامي عوايد حاصل از اين نمايش جهت کمک به هزينه هاي درماني مجيد بهرامي، فرستاده مي شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج