adexo3
۹۶۹۵۶۹
۱۳ نظر
۵۰۱۴
۱۳ نظر
۵۰۱۴
پ

بیانیه خانواده زنده‌یاد حسین شیخ الاسلام

خانواده زنده یاد حسین شیخ الاسلام در بیانیه‌ای اعلام کردند، علیرغم برنامه ریزی اولیه برای برگزاری مراسم ترحیم، با توجه به شرایط ویژه ایران و جهان در رویارویی با ویروس کرونا مراسم بزرگداشت و قبول تعازی را به تعویق انداخته و پس از فروکش بحران جاری در آینده برگزار خواهد شد.

ایسنا: خانواده زنده یاد حسین شیخ الاسلام در بیانیه‌ای اعلام کردند، علیرغم برنامه ریزی اولیه برای برگزاری مراسم ترحیم، با توجه به شرایط ویژه ایران و جهان در رویارویی با ویروس کرونا مراسم بزرگداشت و قبول تعازی را به تعویق انداخته و پس از فروکش بحران جاری در آینده برگزار خواهد شد.

متن بیانیه خانواده زنده یاد حسین شیخ الاسلام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند حسین شیخ الاسلام مردی که تمام عمر خویش را با عشق پیامبر گرامی اسلام صل الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم الصلاة و السلام بالاخص مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به عبادت خالق، خدمت مخلوق، جهاد و مجاهده در راه تحقق آرمان های والای اسلامی و انسانی و مقاومت در برابر اشغال و مداخله بیگانگان در امور امت اسلامی سپری کرده بود، در آستانه میلاد آن امام همام و محبوب همیشگی اش، از کالبد تن خاکی رها و به ملکوت خداوندی پر کشید.

اینک ما خانواده شیخ الاسلام که در حیات این جهانی آن عبد متخلقِ خالقِ رحمان، توفیق همراهی نزدیک تر و بیشتر با او را داشته ایم با تبریک میلاد فرخنده مولی الموحدین، امیرالمؤمنین و آرزوی عبور جمهوری اسلامی ایران از روزهای سخت رویارویی با ویروس منحوس و ضمن تشکر صمیمانه از پیام های تسلیت و ابراز لطف و همدردی و همراهی اقشار مختلف مردم، مقامات عالیه کشوری و لشکری، مجاهدان عزیز و عزت آفرین جبهه مقاومت، و گروه ها و انجمن های مردمی به استحضار ملت شریف ایران و خانواده بزرگ تر شیخ الاسلام که جمیع علاقمندان بی شمار آن بنده خوب خدا را در بر می گیرد، اعلام می داریم علیرغم برنامه ریزی اولیه برای برگزاری مراسم ترحیم، با توجه به شرایط ویژه ایران و جهان در رویارویی با این ویروس منحوس و دستورالعمل «ستاد ملی مبارزه با کرونا» در خصوص لغو برنامه ها و مناسبت های جمعی و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی این ستاد، مراسم بزرگداشت و قبول تعازی را به تعویق انداخته و به لطف الهی و پس از فروکش بحران جاری در آینده برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم حضوراً قدردان اندکی از محبت های بسیار شما مردم خوب نسبت به آن مجاهد راه خدا باشیم.

اطمینان داریم روح پدر عزیز و بزرگوارمان که ناظر همه ما است نیز رضایت ندارد حتی فردی از جمع علاقمندانش در این شرایط بحرانی، در معرض آسیب یا بیماری قرار گیرد. از خداوند قادر متعال مسئلت می نماییم رحمت بی پایان خود را شامل حال ملت بزرگ ایران و همه ملت های جهان گردانیده و با سپری شدن هر چه زودتر این بلیه و امتحان بزرگ، ما را در شرایط عمل به وظیفه خویش جهت بزرگداشت آن مرد خدا و تداوم راه و اندیشه های والای اسلامی و انسانی اش قرار دهد. بمنه و کرمه

خانواده داغدار مرحوم حسین شیخ الاسلام
یکشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۸ شمسی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند روحش را شاد نماید

    • بدون نام

      شیخ الاسلام کیه دیگه

      پاسخ ها

      • حمزه

        هر کس به اندازه فهم و تربیت خانوادگی خودش حرف می زنه !

    • بدون نام

      خدا انشاالله از سر تقصیرات همه ما بگذره

    • حسن

      خداوند با مولا علی ع مشهورش بدارد

    • سالار شهید

      روحش شاد .

    • سالار شهید

      روحش شاد .

    • مهدی

      کودکان مظلوم سوریه را به یاد داشته باشید. تمام قاتلین بدانند روز حساب در راه است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا مهدی کودکان ایران هزار برابر مظلوم تر از کودکان دنیا هستن چون سهمشون از بیت المال کشورمون کمتر از سهم کودکان سوری و فلسطینی و سودانی و یمنی ووووووووووو است به امید تفکر بدون احساس

      • بدون نام

        درسته که وظیفه هر انسانیه که بفکر کمک به همه مظلومان دنیا باشه ولی چراغی که بخونه رواست به مسجد حرام اندر حرامه . باید اول عدالت در کشورمون رعایت بشه و نگذاریم حتی یک کودک ایرانی در سختی زندگی کنه بعد بفکر غیر ایرانی باشیم

    • سیروس

      خدارحمتش کنه این سفیر بزرگوا ر نظام جمهوری اسلامی ایران

    • علی اکبر

      خدا رحمتش کند ولی همون سوریه ای ها بیادش هستند

    • بدون نام

      کی بوده اینه ولش کنید پراید شده 70م

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج