۹۷۲۰۲۵
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

ورود سامانه بارشی جدید به کشورکارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های پراکنده همچنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد و پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که از فردا (سه شنبه) سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور شود.

عصرایران: ورود سامانه بارشی جدید به کشورکارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های پراکنده همچنان در نقاط مختلف کشور ادامه دارد و پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که از فردا(سه شنبه) سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور شود.

امین حسین نقشینه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز(یکشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق، شمال شرق، برخی مناطق جنوب شرق و دامنه های جنوبی البرز است و شدت بارش در ایلام، لرستان، نیمه شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و غرب اصفهان خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین در این روز برای شمال غرب و سواحل شمالی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، دوشنبه در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، قزوین، البرز، تهران، سمنان، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و این سامانه از بعد از ظهر سه شنبه از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

نقشینه ادامه داد: سه شنبه بعدازظهر سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب وارد کشور می شود و به تدریج چهارشنبه این سامانه تقویت شده و نیمه غربی کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد، پنجشنبه بارش به شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل شمالی و شمال شرق کشور محدود خواهد بود و به تدریج این سامانه جمعه اواخر وقت از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

به گفته وی سه‌شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است.

هوای تهران ابری گاهی رگبار

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران ابری گاهی رگبار باران و وزش باد و در شب کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح تهران ۱۲ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۹ درجه بالای صفر می رسد.

نقشینه گفت: ارومیه و زنجان با دمای سه درجه بالای صفر و بوشهر ۳۱ درجه بالای صفر، بندرعباس ۲۸ و یزد ۲۷ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعن گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردمدرخانه مانند.......‌

    • بدون نام

      هواشناسی ایران صفر...اعلام بارندگی نمیکنه ولی خدا رو شکر ی دو سه ساعت بارون داشتیم ، اعلام بارندگی میکنه سیل میاد ، میگه سیل میاد بارونم میاد هیچ

      پاسخ ها

      • عامو

        غیر از هواشناسی صفر داره ولی خبری از سیل و طوفان نیست تا چندین ساعت یا روز بعد از وقوع آن
        .خبری از گرانی نیست تا یکی هفته بعد از آن . شکرخدا خبرنامه از ماُردن نیست تا یکت ماه پست از مرگ تنها حقوق است که یکی یا دو ماه قبل از پرداخت اعلام میشود ولی خبری از پرداخت نیست .¡¡¡

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج