۹۷۲۰۹۱
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

تشریح اقدامات ضدکرونایی پایتخت از زبان حناچی

شهردار تهران با حضور در جلسه علنی شورای شهر تهران گزارشی از اقدامات شهرداری در راستای کنترل شیوع کرونا ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران با حضور در جلسه علنی شورای شهر تهران گزارشی از اقدامات شهرداری در راستای کنترل شیوع کرونا ارائه کرد.

پیروز حناچی صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه کشور در حالی وارد موضوع کرونا شد که بدترین تحریم‌های ظالمانه را پشت سر می‌گذارد، گفت:‌ در این مدت سعی کردیم تا اقداماتی انجام دهیم که از این فشارهای ظالمانه خارج شویم و دیدید که وزیر امور خارجه نیز نامه‌نگاری‌هایی در این خصوص داشته است و از اعضای شورای شهر نیز می‌خواهیم از ظرفیت‌های خود استفاده کنند تا از این شرایط غیرانسانی عبور کنیم و بتوانیم به موقع و به طور کافی کمک‌هایی را برای مقابله با این پاندمی جهانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پنجشنبه آخر سال را در حالی پشت سر گذاشتیم که تراکم جمعیت به شدت کاهش یافته بود، گفت:‌ البته چهارشنبه سوری و یک پنجشنبه دیگر نیز پیش رو داریم و تلاش می‌کنیم تا تراکم جمعیت کاهش یابد.

حناچی با بیان اینکه تلاش کردیم در این مدت از بیمارستان‌های درگیر کرونا بازدید کنیم، تصریح کرد: بنده از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کردم چرا که بیمارستان سینا، امام و مسیح دانشوری کانون‌های اصلی مراجعه مردم هستند.

وی با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان به شهرداری تهران و عیدی به کارگران پسماند و بهشت زهرا گفت: رئیس بنیاد مستضعفان اعلام آمادگی کردند که حاضرند برای کسانی که در پی شیوع کرونا بیکار شده‌اند و همچنین در راستای تغییر پارادایم جمع‌آوری زباله، کمک کنند و ما هم از این موضوع استقبال کردیم و کار خوبی انجام شد چرا که از همه افراد درگیر با کرونا که به نوعی تحت تأثیر کرونا بودند دلجویی کردیم که لازم است از بنیاد مستضعفان تشکر کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه بیشترین حوزه درگیر شهرداری با کرونا در حوزه خدمات شهری است اما حوزه‌هایی همچون سلامت و اجتماعی به صورت بی‌سروصدا درگیر کرونا هستند، افزود: حتی سازمان مدیریت بحران ما نیز به صورت جدی با یک مانور برای اولین بار روبرو شد. هر چند که ما هزار تخت نقاهتگاهی در هشت سوله فراهم کردیم اما شهروندان استقبال نمی‌کنند که این موضوع بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه به دولت اعلام کردیم که شهرداری آماده است در حوزه میادین میوه و تره‌بار افزایش ساعت بدهد، گفت:‌ بر همین اساس ساعت کار میادین به ۱۶ ساعت رسید و برخی شعب شهروند نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند.

حناچی با اشاره به استفاده از تکنولوژی تصریح کرد: با همکاری وزارت ارتباطات توانستیم با استفاده از روش‌های مختلف مسیر ابتلا به کرونا را شناسایی کنیم که اعلام شد پمپ بنزین، سوپرمارکت و... از کانون‌های اصلی شیوع بودند.

وی در مورد برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران نیز با بیان اینکه در پی شیوع کرونا ما دو سناریو برای برنامه‌های نوروزی شهرداری در نظر گرفتیم، گفت: نوروز با کرونا و نوروز بدون کرونا مورد توجه قرار گرفت؛ اما دقت داشته باشید در این شرایط ما اقدامات لازم در جهت آراستگی شهر را انجام می‌دهیم و به مانند هر سال گل‌های بهاری را در شهر کاشتیم.

شهردار تهران با اشاره به ساخت ماشین مه پاش در سازمان آتش‌نشانی برای ضدعفونی کردن بهتر شهر گفت:‌ اگر می‌بینید برخی تصمیمات در عین منطقی بودن گرفته نمی‌شود بنا به دلایلی است و امیدوارم بتوانیم همه مردم ایران با سلامت از این شرایط عبور کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان مشکل مردم گل کاری در میادینه؟؟؟،،مدیریت بحران یعنی این

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه کاری می کنن اونایی هم که با شعور و فهم خودشون قرنطینه نشستن، از کنترل کرونا ناامید بشن و بیان بیرون. با این تصمیمات احمقانه کاملا معلومه بین خودشون اختلاف شدید دارن و قادر به تصمیم گیری نیستن.مردم هم باید قربانی بشن! با این ترتیب نه تنها امیدی به کنترل نیست که روز بروز هم بدتر خواهد شد.

    • بدون نام

      جناب حناچی کجا را ضد عفونی کردید سطلهای زباله مملول از اشغال است همین دیروز داشتم میامدم اقای روی سطل زباله تمام کیسه ها را پاره میکرد و دنبال پس مانده غذا ونمیدانم چه میگشت در منطقه فلکه سوم تهرانپارس جویها پراز اشغال چرا منطقه به منطقه ضد عفونی نمیسود جویها را بشوید جلوی این افراد را که داخل زبالها را میگردند را بگیرید تورا خدا صدای مارا بگوش شهردار محترم برسان داریم اگر از کرونا نمیریم از ترس و استرس خواهیم مرد

    • هما

      چرا همه شهرها واستانها رو شامل نمیشه؟فقط پایتخت؟
      تا جمعیتو به صفر نرسونید ول کن نیستید

    • بدون نام

      تهران پایتخت هم واسه خودتون البته با کروناش،ما فارس خودمون کافیه.

    • بدون نام

      آقای حناچی قدم شماکه خیلی خوب بوده میوه های آشغال تکس فروشگاههای شما که ازبیت المال ملت وبرای ارزانی به مردم فروخته میشودازخوش قدمی شماهرروزگرانترفروخته میشودروز به روز خدایی این بازارحق الناس یاپرکردن جیب فروشنده هاقیمت آنهاگرانترازهایپر وفروشگاههای زنجیره ایست خدایی پولهای آنهاممکن است اشتباهی بهجیب مسوءلین فروشگاههارفته رفته باشدشمااین مغازه هارا برای کمک به ملت ایران اونهم دراینزمانواین بحرانها تشکیل دادید یابرای پرکردن جیب میوه فروشان میادین وجهادیها دروزارت ویاخدای ناکرده شورایشهرهم اسمشان فقطمیباشد خبرندارند ازقرعه کشیهای حرامواجاره های آنچنانی چه خبراست دراین بابهم بایدسربازان گمنام امام زمان وسپاه باید قدم بردارند خدا عاقبت همتونوختم بخیرکندیاپرونده ماجانبازان وخانواده شهدا بااین صبرداغ بسته شود انشاءالله الیس الصبح وبقریب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج