اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۷۳۳۴۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

قدردانی توئیتری معاون روحانی از خبرنگاران

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رییس جمهور تاکید کرد خبرنگاران دولت، همواره تسهیل‌گر گفت‌وگوی دولت و مردم در سال سخت ۹۸ بودند.

برترین‌ها: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رییس جمهور تاکید کرد خبرنگاران دولت، همواره تسهیل‌گر گفت‌وگوی دولت و مردم در سال سخت ۹۸ بودند.

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در رشته توییتی درباره آخرین جلسه دولت قبل از نوروز و حضور خبرنگاران نوشت:

۱.به سنتی سالانه در آخرین جلسه‌ دولت قبل از نوروز، میزبان خبرنگاران بودیم اما کرونا و نگرانی برای سلامت خبرنگاران سبب شد نتوانیم تعداد بیشتری از همکارانمان را دعوت کنیم.

۲.پایان هر سال با جمع بزرگتری از دوستان عکسی به یادگار می‌انداختیم و فرصت برای گفت‌وگوی نزدیک‌تر دولت و خبرنگاران طولانی‌تر بود. از اینکه امسال میزبانی شایسته‌تر نبودیم عذرخواهی می‌کنم.

۳. سال سختی بر ایران، بر مردم و بر دولت گذشت. خبرنگاران دولت، تسهیل گر گفت‌وگوی دولت و مردم در این سال سخت بودند. در برابر بردباری شان خاضعانه سر فرود می آورم.

۴. این دومین نوروز است که خبرنگاران تعطیلات ندارند. سال ۹۸ را با گزارش خبرهای آن سیل تاریخی آغاز کردند و ۹۹ را هم با پیگیری کرونا. این تلاش و تکاپو، تعهد به منافع ملی در روزگار بحران است، تعهدی قابل ستایش.

۵. امیدوارم دورِ گردون به گونه‌ای بگردد که واژگان در توصیف شادی و خوشی به تکرار بیفتند. به امید گشایش و روزهایی بهتر. ایدون باد.»

قدردانی توئیتری معاون روحانی از خبرنگاران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاک

      کاره معاون ارتباطات واطلاع رسانی رییس جوب بور چیه ؟ چه اطلاع رسانی دار؟پس ربیعی چکاره است ؟ ول کنید بابا الکی پست درست میکنید به یک نفر حقوق میدید چند تا بز بدید به این اقا ببره بچرونه تا ببینه نون در اوردن چقدر سخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج