۹۷۵۳۳۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نیازمند پزشک در مراکز درمانی گیلان هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: به دلیل شیوع بالای کرونا ویروس در گیلان و درگیر شدن کادر پزشکی با این ویروس مهاجم، نیازمند پزشکان خصوصی کار در مراکز درمانی پس از اتمام کار مطب ها هستیم تا بخشی از کمبودها در این زمینه جبران شود.

ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: به دلیل شیوع بالای کرونا ویروس در گیلان و درگیر شدن کادر پزشکی با این ویروس مهاجم، نیازمند پزشکان خصوصی کار در مراکز درمانی پس از اتمام کار مطب ها هستیم تا بخشی از کمبودها در این زمینه جبران شود.

دکتر ارسالان سالاری امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان با اشاره به کمبود زیرساخت های بهداشت و درمان در گیلان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر اساس ارزیابی و کارشناسی‌های انجام شده وزارت بهداشت در حوزه زیر ساخت‌های بهداشت و درمان جز استان‌های کمتر توسعه یافته است.

نیازمند پزشک در مراکز درمانی گیلان هستیم

وی گیلان را پس از قم، دومین استان درگیر با ویروس کرونا نام برد و افزود: علیرغم اینکه گیلان جز استان‌های درگیر با بیماری کووید ۱۹ بوده اما با همت تمام مدیران ملی و استانی توانستیم کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان را در زمینه مبارزه با این ویروس کاهش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به کمبود ملزومات بهداشت فردی از جمله ماسک در استان گفت: گرچه گیلان همانند روزهای ابتدایی درگیر ویروس کرونا نیست اما همچنان در تامین ملزومات بهداشت فردی با کمبودهایی مواجه هستیم.

سالاری همچنین به کمبود تعداد پزشک بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان صومعه سرا، افزود: به دلیل شیوع بالای کرونا ویروس در گیلان و درگیر شدن کادر پزشکی با این ویروس مهاجم، نیازمند پزشکان خصوصی کار در مراکز درمانی پس از اتمام کار مطب ها هستیم تا بخشی از کمبودها در این زمینه جبران شود.

وی همچنین با اشاره به کمبودهای موجود در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا در حوزه تجهیزات و امکانات، گفت: در آینده سی تی اسکن و سونوگرافی و تجهیزات آزمایشگاهی و تمام کمبودهای این بیمارستان جبران خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن انتقاد از طولانی شدن طرح توسعه بیمارستان امام خمینی صومعه‌سرا، افزود: طرح توسعه حدود ۵۰۰۰ متری بیمارستان صومعه سرا (اورژانس) که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد باید سریعا ساخته و در اختیار مردم صومعه سرا قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج