۹۷۹۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

متهم اختلاس بزرگ کجا دستگیر شد؟

هنوز از استعفا یا برکناری سایر بانکهای مرتبط با اختلاس بزرگ خبری نیست. براساس اخبار دریافتی، مدیران برخی بانکهای درگیر در این اختلاس مطرح می‌کنند که مبالغ ال سی های باز شده در این بانکها به میزان محدودی بوده است.

متهم اصلی اختلاس بزرگ مشهور به امیر منصور آریا در کجا دستگیر شد؟ برخی منابع خبری از دستگیری وی در محل ساختمان اصلی بانک صادرات ( برج سپهر) خبر می‌دهند.

در حالی محمودرضا خاوری مدیرعامل بانک ملی از سمت خود استعفا کرد که گفته می شود رامین پاشایی قائم مدیرعامل فعلی بانک سپه یکی از گزینه های اصلی مدیرعاملی این بانک باشد.

* شنیده ها حاکی از وجود برخی از مقاومتها از سوی برخی از مدیران برکنار شده بانکی توسط کمیته منتخب دولت متشکل از وزیر اطلاعات، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی است.

* سید محمد جهرمی مدیرعامل برکنار شده بانک صادرات امروز صبح با حضور در ساختمان سپهر جلسه ای را با کارشناسان بخش اعتباری و برخی دیگر از مدیران برگزار و در مورد برنامه های آتی این بانک بحث کرد.

* برخی منابع خبری از دستگیری متهم اصلی اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی در محل ساختمان اصلی بانک صادرات ( برج سپهر) خبر می دهند؛ اگرچه هنوز هیچ مقام مسئول دولتی و قضایی این موضوع را تائید رسمی نکرده اند.

* هنوز از استعفا یا برکناری سایر بانکهای مرتبط با اختلاس بزرگ خبری نیست. براساس اخبار دریافتی، مدیران برخی بانکهای درگیر در این اختلاس مطرح می‌کنند که مبالغ ال سی های باز شده در این بانکها به میزان محدودی بوده است.

* گفته می شود حجت الاسلام اژه ای دادستان کل کشور و مامور ویژه رئیس قوه قضائیه در پرونده فساد مالی بزرگ لیستی ۱۰۰ نفره برای احضار، بازجویی و بازداشت درباره این فساد تهیه کرده است.

* شنیده شده است که برخی جریان‌ها در دولت به دنبال بهره برداری خود از ماجرای اختلاس بزرگ هستند و احتمال برخی تغییرات مدیریتی در لابه لای این ماجرا وجود دارد.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

متهم اختلاس بزرگ کجا دستگیر شد؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا به نظر شما این موضوع که این فرد کجا دستگیر شده خیلی مهمه؟؟؟؟!!!!!! به قول شاعر خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است

    • هاشم

      چه خوبه که حجه الاسلام اژه ای دستور ممنوع الخروج بودن تمام افراد مشکوک را به تمام مبادی خروجی زمینی - دریایی و هوایی کشور صادر کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج