۹۸۱۵۷۱
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

تمجید وزیر آموزش و پرورش از شبکه شاد

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) یکی از افتخارات ملی و نقطه عطفی در تاریخ آموزش‌ و پرورش است.

ایرنا: وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) یکی از افتخارات ملی و نقطه عطفی در تاریخ آموزش‌ و پرورش است.

به گزارش شامگاه یکشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش، محسن حاجی میرزایی در نشست با مدیران کل حوزه ستادی که با موضوع شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) برگزار شد، اظهار کرد: هر تغییری بر زندگی افراد جامعه تأثیر می‌گذارد و شیوع ویروس کرونا یکی از این نوع تغییرات بوده که زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده است.

تمجید وزیر آموزش و پرورش از شبکه شاد

وی افزود: چنانکه دانشمندان می‌گویند پس از دوران کرونا تغییرات اساسی در سطح دنیا صورت می‌گیرد؛ لذا این آزمون بزرگی برای دولت‌هاست و مطمئناً بسیاری از تعادل‌های دنیای کنونی را بر هم زده و تعادل‌های جدیدی را ایجاد می‌کند.

حاجی میرزایی با اشاره به حذف و اضافه شدن شکل و شمایل برخی کسب ‌و کارها به دلیل ویروس کرونا، تأکید کرد: بسیاری از شاخص‌های موجود در زندگی بشر پس از کرونا تغییر می‌کند و جنبه‌های مختلف زندگی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی، آموختن مردم را یکی از حقوق مسلّم زندگی انسان عنوان کرد و ادامه داد: بیش از یک و نیم میلیارد نفر از دانش آموزان جهان از مدرسه محروم شدند؛ حال سؤال این است که اگر این بیماری در برهه‌هایی دیگر از زمان ادامه یابد چه بایدکرد؟ لذا طبق مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا باید برنامه‌ها بر اساس فرض‌های وجود این بیماری ارائه شود.

وزیر آموزش‌ و پرورش خاطر نشان کرد: تعطیلی مدارس باعث شد تا بستری را در فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان ایجاد کنیم تا شرایط مدرسه و کلاس درس را در فضای مجازی ادامه دهیم.

وی با تشریح تلاش‌های انجام‌شده برای ایجاد شبکه مستقل آموزشی دانش آموز، ادامه داد: اغلب کارکنان ستادی آموزش و پرورش بدون وقفه در تعطیلات نوروزی تلاش کردند تا شبکه شاد در نیمه شعبان راه‌اندازی شود.

عضو کابینه تدبیر و امید با ارائه آمارهایی از شبکه آموزشی دانش آموزی در شرایط فعلی بیان کرد: تاکنون ۲۵۰ هزار کلاس در شبکه شاد تشکیل‌ شده و بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار کاربر در این شبکه آموزشی ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، راه اندازی این شبکه نقطه عطفی در تاریخ آموزش ‌و پرورش است، یادآور شد: با وجود شبکه شاد، دیگر نگران تعطیلات ناخواسته در طول سال تحصیلی نیستیم؛ زیرا فرایند آموزش در این شبکه ادامه می‌یابد؛ همچنین امکان تحقق عدالت آموزشی از این طریق ممکن می‌شود.

وی افزود: شبکه شاد، بستر مناسبی است تا بسیاری از آموزش‌ها به آن پیوست شود؛ لذا این شبکه امکان به‌کارگیری ظرفیت‌های آموزشی را ایجاد می‌کند.

وزیر آموزش ‌و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد مختص وزارت آموزش ‌و پرورش است، اضافه کرد: همه مدیران باید به میدان بیایند و در این طرح که یکی از افتخارات ملی است، مشارکت همه‌جانبه داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح شبکه آموزشی دانش آموزان می‌تواند بزرگ‌ترین طرح فناوری اطلاعات در خاورمیانه باشد.

حاجی میرزایی افزود: با وجودی که مدت زیادی از راه‌اندازی شبکه شاد نمی‌گذرد، بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان و معلمان دوره ابتدایی در این شبکه ثبت‌نام کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حماسه ای دیگر آفریدی

    • بی نام

      داداش صبرکن یه دوروز بگذره بعد تعریف کن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شبکه شادم مگه داریم

    • s.s

      برنامه ای که داخلش نمیشه گروه و کانال ایجاد کرد بدرد خودتون میخوره.برنامه ای بدرد نخور.مثل تمام برنامه های ابتر آموزش و پرورش.سللی صد تا طرح و برنامه میدید یمیش درست اجرا نمیشه‌.صدتا چاقو می سازید یکیش دسته نداره.کوچکترین نمونه اش رتبه بندی.که نیامده رفتو هزاران ایراد دیکر آ و پ.نمونه دو.طرح واقعا افتضاح معلم تمام وقت و صدها مورد دیگر.

      پاسخ ها

      • محمدثابت

        دقیقن

    • اریا

      امام فرمود جنگ یک نعمت الهی است واقعا همینطور بود مدرس زمان جنگ مجهز به ازمایشگاه بودن تو اون برهه
      الان چی شما خبراز مدارس دارین ؟ یا امار الکی بهتون میدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگدارید ما معلمان کارمان را بدون دغدغه در تلگرام انجام دهیم،شبکه شاد اصلا کیفیت ندارد

    • s.s

      خیلی زود است که بتونید با تلگرام و واتس اپ رو در رو بشید شما تو امورات روزمره آ و پ موندید حالا اومدید شاد طراحی کردید واقعا خنده دار است کارهای بی نتیجه تون.

      پاسخ ها

      • محمدثابت

        یه برنامه فاجعه آمیز

    • انصاریان

      در شهرستان ها ۷۰ درصد دانش آموزان و والدین آنها موبایل مناسب و اینترنت ندارند خداوند رو سیاهتون کند که همه تصمیمات تون ....در یک کلاس چهل نفره دو دانش آموز دسترسی به موبایل و ایترنت دارند حاضرم نشون تون بدهم از خدا بی خبرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج