اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۱۷۷۲
۱۲۳ نظر
۵۰۱۱
۱۲۳ نظر
۵۰۱۱
پ

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تعیین شد

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در نشست خبری خود درباره افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در نشست خبری خود، اظهار کرد:در افزایش دستمزد کارگران، ماده ۴۱ قانون کار دو بند دارد یکی تورمی است که بانک مرکزی اعلام کرده و بند بعدی سبد هزینه خانوار است که هر ۳ گروه دولت، کارگر، کارفرما هنگام تعیین دستمزد باید به این دو بند دقت کنند.

دهقان کیا گفت: بانک مرکزی تورم سال ۹۷ را ۳۲.۱ و سال ۹۸ را ۴۲.۱ اعلام کرده است همچنین مرکز آمار، تورم سال ۹۷ را۲۶.۹ و سال ۹۸ را ۳۴.۸ اعلام کرده است و به دلیل تفاوت این دو رقم اعلامی، باید سبد هزینه خانوار در نظر گرفته شود.

وی افزود: اختلاف سبد هزینه خانوار بین سال ۹۷ و ۹۸، یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان اعلام شد که برهمین اساس دولت دستمزد سال جاری را ۱۵ درصد افزایش داد.

دهقان کیا ادامه داد: در کمیسیون تلفیق اعلام شد که حقوق بازنشسته‌ها از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباید کمتر باشد و بخشی از بدهی دولت که ۵۰ هزار میلیارد تومان است که اگر پرداخت کند تامین اجتماعی می‌تواند ۳۰ درصد این مبلغ را به همسان سازی اختصاص دهد.

وی گفت: در ۴ جلسه شورای عالی کار افزایش حقوق کارگران از ۱۵ درصد آغاز شد و در نهایت ۲۱ درصد اعلام شد، حداقل دستمزد کارگر شاغل و بازنشسته یک میلیون ۸۳۵ هزار تومان تعیین شده و برای راضی کردن کارگران اعلام کردند که بن کارگری را از ۱۸۰هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان، حق مسکن را از ۱۰۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان، حق اولاد به ازای هر فرزند ۱۸۰ هزار تومان و پایه سنوات ۱۰۵ هزار افزایش می‌دهیم.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بیان کرد: درحال حاضر طبق تعیین قانون کار، کارگری که تازه کار است ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان می‌گیرند و کارگر باسابقه با دو فرزند ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان دریافت می‌کند.

دهقان کیا گفت: حقوق بازنشسته تامین اجتماعی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد که بن این افراد از ۴۸ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان، حق اولاد از ۱۲ به ۱۵ هزارتومان، حق مسکن از ۲۲ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان، حق همسر از ۵۹ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان اعلام شد که در نهایت حقوق بازنشسته تامین اجتماعی ۲ میلیون و ۹ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: طبق ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، هر میزان حداقل حقوق کارگران اعلام شود حقوق بازنشسته همان مبلغ است و بعد از آن اعلام کردند بخشی هم با اجرای همسان سازی به حقوق بازنشسته‌ها اضافه خواهد شد که برای سال ۹۹ مبلغ ۲ میلیون ۱۳۰ هزار تومان تعیین شد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: شاغلان دولتی در پایان سال ۹۸، ۵۰ درصد افزایش حقوق داشته اند و در سال ۹۹ هم ۱۵ درصد به حقوقشان افزوده شد، همچنین برای بازنشستگان کشوری با اجرای طرح همسان سازی تا ۹۰۰ هزار تومان به حقوقشان اضافه می‌شود.

وی افزود: در زمان جنگ ما خواستار افزایش حقوق برای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نبودیم چراکه شرایط آن زمان به صورتی نبود که بتواند افزایش حقوق داشته باشیم.

دهقان کیا گفت: بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشگری یک میلیون تومان تفاوت وجود دارد و بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و لشگری از ۵۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان رسیده است به همین دلیل تا سقف ۶۰ میلیون تومان می توانند از بیمه خود استفاده کنند، اما بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۵۰ هزار تومان است اما سقف دریافت خدمات درمانی ۲۰ میلیون است.

وی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید به ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان برسد، افزود: حقوق کارگران با بن، حق مسکن و ... افزوده می‌شود، اما برای بازنشسته این طور نیست و باید بگویم نماینده کارگران در شورای عالی کار به دلیل حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی تعیین دستمزد کارگران را امضا نکردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر دولت بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکند قطعا دچار مشکل خواهیم داشت، بدهی دولت به تامین اجتماعی ۲۵۰ هزار میلیارد تومان و بدهی جاری اش به صورت ماهانه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان است که دولت طبق برنامه پنجم و ششم باید آن را صفر کند.

دهقان کیا درباره واگذاری شستا، گفت: دولت اعلام کرده است که ۳۰ تا ۴۰ درصد از شرکت‌های شستا را برای خود نگه دارید و سایر شرکت هارا سهام دار کنید، اموال شستا به راحتی فروخته می‌شود و کسی چیزی نمی‌گوید. اموال شستا برای دولت نیست که دولت اداره می‌کند و می فروشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری اعلام کردند اموال شستا حق الناس است و باید حفظ شود.

علی اکبر عیوضی عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه داد: پیش از شیوع ویروس کرونا وزارت بهداشت به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های تامین اجتماعی به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرده بود که بیمه شدگان تامین اجتماعی نمی‌تواند از دریافت خدمات درمانی بیمارستان‌های وزارت بهداشت استفاده کنند.

عیوضی ادامه داد: مدیر عامل تامین اجتماعی بدهی وزارت بهداشت را تسویه کرد، اما در حال حاضر بسیاری از بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی در حال خدمات گیری هستند درصورتی که این وظیفه منجر می شود که دولت و وزارت بهداشت به تامین اجتماعی بدهکار شوند.

وی افزود: دولت اعلام کرد که حقوق کارگران با احتساب مزایا به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نزدیک است، اما باید گفت که براساس قانون حدوده ۶۰ درصد کارگران نمی توانند از مزایای اعلام شده را دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه خودش گفته باید باز نگری بشه اینم از خودشونه

      پاسخ ها

      • AA تهرانی AA

        واقعا برای سازمان تامین اجتمایی متاسف هستم
        این سازمان یک‌سخن‌گو دارد که اصلا سواد خواندن و‌نوشتن را ندارد
        این مطلب را ۹ میلیون‌نفر خواندن اخرش معلوم نشد حقوق بازنشستگان تامین اجتمایی چقدر شد
        البته شک‌نکنید تا زمانیکه وزیر کار شریعت‌مداری باشد از این بهتر نمیشود
        راستی اصلا وزیر کجاست؟
        احتمالا هنوز از لواسان تشریف نیاوردن

      • AA تهرانی AA

        پس چرا حقوق بازنشستگان اضافه نشد
        مردم دستشان خالی است پس چه زمانی پرداخت میکنید.

      • بدون نام

        رستم از دست شما مینالید!!!

      • بدون نام

        برای........همسر......جالب بود...... ۱ هزاری بی ارزش اضافه شده..... وای خدای من...... من که خجالت کشیدم تو خونه اعلام کنم......گفتم بعدنیست....الهی خیر وخوشی......چی....... آره

      • بدون نام

        علی برکت اله

      • بدون نام

        خودت خانوادهات بااین حقوق میتونی زندگی کنی اگه نمی تونی حرومت باشه حق الناسه نتونی بخوری

    • بدون نام

      حداقل حرف مفت نزنید که مابه سالمندان میرسیم،اروپا وامریکا نمیرسن

    • بدون نام

      واقعا خسته نباشید..مردم چی فرض کردند؟! بعد اون همه بحث و جلسه ارقام خنده داری تحویل دادید‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این آقایان مردباشن مبلغ دوملیون هشتصدهزارراکه خودشان رسانه ای کردن به بازنشستهاومستمره بگیرابدن آقایان بازنشست فرزندان ونوهای زیادی دارندآمدورفت اقوام ودوستان رادارن باگرانی بی حدومرز وکنترل کشور وجدانتان راهکم کنیدخودتان بودیدبااین مبلغ شرمنده خانوادتان نمی شدید مگرمال پدرتان رابه بازنشست می دهیدکه فشاربتون می یادهربازنشست حدودسی سال ازحقوقش برداشته اید یارفتکارگری سرفلکه مشاقل آزاد به حساب اداره بیمه اجتماعی پول ماه به ماه واریز کرده تاشده سی سال وبازنشست شده که حالاباخیال راحت زندگی کنه حالاهم شمانمی گذاریدش آقایان جلودزیهارابگیریدپول کم نمی یاریدبه جانهم.نیفتید

    • بدون نام

      سلام.باور کنید من اصلا متوجه نشدم چی شد دقیقا؟یکی توضیح بهتری بده.مستمرس بگیرهای بیچاره چی شدن بالاخره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۱۸۰۰۰۰۰پایه حقوق باتمام مزایا اعم از بن حق مسکن حق اولاد حق عائله مندی و همه دومیلیونو ۹هزارتومان،ودر نهایت با طرح همسان سازی دومیلیونو۱۳۰هزارتومن میشه برای حداقل بگیرا،اونایی که حقوقشون بیشتر از حداقل هستش طبق سنوات گذشته ۱۵ درصد به اضافه ماهیانه ۹۱ هزار تومانه.

    • بدون نام

      ببخشید ...کسی میدونه مستمری بگیر تامین اجتماعی با حقوق یک میلیون و ششصد هزار تومان حقوقش چقدر میشه؟

      پاسخ ها

      • محسن

        300تومان به حقوقت اضافه میشود

      • بدون نام

        دو میلیون و نه هزار تومان..

    • بدون نام

      من که نفهمیدم، چی گفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام

        اقامن با 15 سال سابقه 650 تومانی میگیرم اگر. کسی میدنه با این دورغها قرار چقدر بگیرم ممنون م

      • بدون نام

        هیچی زدن سر بازنشسته ها یعنی بیمیرید

    • ناشناس

      ما واقعا با سختی زندگی می کنیم من خودم با داشتن دو عروس ورفت وامد فقط بچه هام شرمندشون هستم چرا باید بعداز ۳۰سال کار کردن وحق بیمه دادن الان انقدر در فشار باشیم بخدا خدارو خوش نمیاد
      تمام دندونهامون خرابه ولی نمی تونیم بریم داندونپزشکی دفتر چه بیمه ماهم که هیجا قبول نمی کنن چرابین باز نشستگان فرق میگدارید
      بازنشستگان ارتش نفت وحتی اموزش پرورش ازما بهترن ما با حقوق۱۵۰۰ چکار کنیم

      پاسخ ها

      • @@@@## ش

        ... پس بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با حقوق گمتر از ۹۰۰هزار تومان در ماه چقدر افزایش حقوق شامل حالشان میشود؟؟

      • بدون نام

        آموزش و پرورش؟اطلاعات غلط بهت دادن هم وطن

      • بهلول

        دمشون گرم ، حق همسر از ۵۹ هزار شد ۶۰ هزار
        بزن کف قشنگ رو
        اون عقبیا

      • بینام

        بقول شاعر اگردستم رسدبرچرخ گردون ازاوپرسم کهاین چینست وان چون یکی راداده ای صدنعمت افزون یکی رالقمه ای اغوشته برخون یکو پانصد تادووسیصد کافیست بقیه حرف اضافه است یک بازنشسه

    • علی

      الان به حقوق بازنشسته تامین اجتماعی چقدر اضافه میشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توجه.....توجه....یکنفر که بلده حساب کنه وبدونه این چی میگه...لطف کنه وبگه.....
        مثلا بابای من ۲میلیون میگرفت ۹۸

        امسال چقدر حقوق میگیره ....بازنشستگی تامین اجتماعی..... تشکر..

    • مریم موسوی

      واقعا خجالت نمی کشید با این حقوقی که برای بازنشسته ها تعیین میکنید ما با داشتن عروس و داماد و چندین نوه با این مبلغ حقوق چطور یک ماه سر کنیم خجالت هم خوب چیزیه که دولت مندان سرشان نمیشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز پدر شما حقوقش میشه دو ملیون و ۸۰۰ هزار تومن

      • بدون نام

        درسته بخدا ماهم ۲ عروس ۱ داماد یه دو فرزند تو خونه یه دانشجو بخد دندونام همه خرابه ولی کو پول ۷ تا نوه دارم با یک و ۱۵۰۰ روانی شدیم روز خوش نداریم خونمون متروکه شده نمیتونیم حتی درو پنجره بذاریم

      • بدون نام

        کاربر۱۴:۴۱ سلام.....ممنون ازپاسخی که دادی...

    • بازنشسته اموزش و پرورش

      این و حتی آموزش و پرورش رو کجای دلم بگذارم

      پاسخ ها

      • علی

        بی نام عزیزحقوق من یک ملیون شیشصدبودچقدرمیش

      • بدون نام

        من بخدا نفهمیدم جریان‌چی هست ما زنان بازنشسته چقدر میگیریم

    • بازنشسته جون به سر شده

      واقعا خجالت اوره این ارفام گریه دار یعنی چی ؟......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه شما ماهی حقوقکی میگری اما ما راصیم یک میلیون به اونای که هیچ نمیگیریم تو این دعا کن وبس...میگدرد

      • ن

        هم دردی خود را اعلام میکنم انشاالله غم آخرمون باشه

        فقط خدا

      • بدون نام

        واقعان که؟

      • ب.ه

        خدایابحق.ادمهای.پاک.روی.زمین.که.افریدی.قسم.هرچ.ادم.حق...خوررانابودکن

    • کامبیز

      اگه حقوق بازنشسته و مستمری بگیر کمتر از ۲۸۰۰ باشه
      خداوکیلی اجهافه در حقشون

    • بدون نام

      خدا مارو زده بازنشته تهدید اجتماعی هستیم
      شما هم ما را بزنید و تحقیرمان کنید
      اسم سازمانتون هم بگذارید
      تحقیر اجتماعی
      بخدا کود کان کار پنج برابر ما در آمد دارن
      ما هم انسانیم پیرو و بیمارو نیازمند

      پاسخ ها

      • محمد

        اگر کسی فهمید چقدر اصاف شده لطف کنیدبگویید چند درصد است

      • بدون نام

        خدا از مسهولینی که اینقدر ما را ناراحت می کنند و حق وناحق می کنندبه بزر گی خودش از تان نگدرد انشالا لطف کنید چاپش کنید مستمری تامین بد بخت

      • بدون نام

        کودکان کاربه چشم میاندبعضی هابنا به هردلایلی روی دست فروشی رادارندما که نه روشو داریم نه راهشوباآبروآروم زندگی میگذرانیم چی نه هیچکس میبینه نه میفهمه که چطوری گدران میکنم شاید یک ماه بیشتربشه که گوشت ومرع نمی توانم بخرم اگرهم بخرم صبرمیکنیم یه شب که بچه میاند ووووو

      • محسن

        حقوق پایه رادر21درصد ضرب کنید مشخص می‌شود اصل حقوق

    • حجت

      تامین اجتماعی متعلق به کارگران است ولی در عمل شده قلک دولت و مسئولین هر زمان که بخواهند با بخشنامه های مختلف سر کارگران را کلاغ می زارم الان بدهی دولت ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی است که عمده آن مال زمانی بود که دلار ۳۰۰۰ تومانی بوده الان که دلار به ۱۶۰۰۰ هزار تومان رسیده آیا دولت بابت تاخیر در پرداخت پول کارگران جریمه اضافی میده

    • محمدحسین

      واقعا حق اولاد سه هزار تومان ومسکن دوازده هزار تومان وهمسر هزار تومان اضاف خجالت دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۲۰ سال که باز نشسته هستیم همینطور اینقدر اندک به حقوق اضافه میکنن که فقط بتونی بخور نمیر زندگی کنی الان تحریمه قبلا که تحریم نبود

    • احمد صفدری

      نا کار آمدی دولت بر همگان روشن است و حمایت دولت. از ثروتمندان روشن تر .از خداوند خواستاریم سایه این دولت را از سر قشر بازنشسته تامین اجتماعی کم کند .آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگو انشاالله روحانی ونوبخت با خانوادشون همگی کرونا بگیرن

    • بدون نام

      این پول سی سال زحمت یه کارگر.......بی وجدان با این پول خودت هم میتونی زندگی کنی........ ........

    • کامبیز

      دو ملیون و نه هزار تومن هم شد حقوق
      اونوقت
      دم از ۲۸۰۰ میزنید ....

    • کامبیز

      دو ملیون و نه هزار تومن هم شد حقوق
      اونوقت
      دم از ۲۸۰۰ میزنید ....

    • بدون نام

      برید بمیرید

    • کامبیز

      دوساله که میخوام دندونامو درست کنم
      بیخیالش شدم
      منی که با وجود وام و بدهکاری و مهمون و عروس و داماد نمیتونم گوشت و مرغ و تهیه کنم دندون میخوام چکار
      بترسید از اه مستمری بگیر

    • بدون نام

      بیست سال بیمه پرداخت کردم درماه حدودبین پنجاه تانود ساعت اصافه کاری کردم مرخصی نمیرفتم باداشتن پنج فرزندوخودسرپرست هستم یک ونیم حوقق بازنشستگی دختردانشجو پسربیکار شرمنده عروس نوه دختروپسر قطع ارتبات بافامیل چه کنم

    • بدون نام

      تامین اشتباهی ورشکست نکنه حق همسر واز 59هزارتومن به 60هزار تومن افزایش داده، (1000)هززززززززار تومن، خجالت نمیکشین واقعا،
      مظلومترین قشر مملکت بازنشستگان تامین اشتباهی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا ۱۰۰۰ تومن یعنی چی

    • محمدرضاخدمتی

      ای کاش تصمیمات منطقی گرفته شود این اخر بی عدالتی است فقط به دریافتی خودتان توجه کنین معنی بی عدالتی را می فهمید توفیق از حانب خداست

    • بدون نام

      اگه حقوق بازنشستگان مستمر بگیران تامین احتناعی سه میلیون کمتر باشه خیلیا از خجالت زدگی و شرمندگی خوانوادش دست به خود کشی میزن در سال 99 امسال

    • بدون نام

      وای که اگه دستم به نوبخت ودارودستش برسه

    • احمد خوارزم

      ببخشید فکر کنم بنده خدا خودش هم نفهمید چی شدوچی گفت!!¡!!!!

    • بدون نام

      حقوق همه بازنشسته ها باید همسان سازی بشه چه لشگری و یا مستمربگیران تامین اجتماعی بر حال بازنسشته شدن جوونشون رفته هیچ درامد دیگه هم ندارن فکرشو کنید حبوبات از قبل عید تا الان که 25فروردین ده تومان گرون تر شد تو رو خدا این عادلانست اخه عدالت

      پاسخ ها

      • حسین هلالی

        طوری حرف می زنند که هیچی نمی فهمد چی می گویند هر موقع حقوق ریختند به حسابتان آن وقت علی۰۰۰

    • بدون نام

      به چهار قلم، بن،حق اولاد،حق مسکن وحق همسر، جمعا مبلغ 24هزارتومن اضافه میشه، تف به شرفتون، شرمتون باد، به این میگین افزایش،، خدا ریشه تونو خشک کنه،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله

    • بدون نام

      شما مسئولین حرفها وگفته های خود راهم قبول ندارید هر دفعه یک چرتی میگوید آخر الامر هم گند میزند طبق روال هرسال واگذارتان بخدا همیشه تمام فکرتان این است که به یکصورتی حق کارگر وبازنشسته تامین اجتماعی را بخوربد

    • مسعود

      این که خودش هم نمی دونه چه میگه !؟

    • بدون نام

      آموزش و پرورشی های همیشه تعطیل افزایش ... درصد
      کارگر حتی در کرونا کار با مدرک فوق لیسانس افزایش 15 درصد

    • بدون نام

      پس ما مستمری بگیران چی؟؟؟؟؟ خدارو خوش میاد بعد ۲۰ سال کار کردن بازنشستگی بهم تعلق نگیره و فقط ۱۰۰ تومن بهم مستمری بدن . خیلی نامردین

    • بدون نام

      خدایی نمیشه با این حقوقی که به کارگران و بازنشستگان مستمر بگیران تامین اجتماعی در نظر گرفتید زندگی کرد خودتون خوب میدونید نمیشه با این حقوق ها زندگی رو سر کرد این حقوق به ده روز اول هم نمیرسه اقا وحشتناک گرونی و بحرانیه نمیشه حقوقی که کمتر از چهار میلیون باشه نمیشه تا سر ماه رسوند

    • بدون نام

      این دولتمردان بی وجدان بااین حقوق
      میتوان زندگی کرد امیدوارم که خدا از
      شما نگذر انشاالله کرونا بگیرید نوبخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله وباید حقوق هم ۴۱درصد اضافه بشه

    • بدون نام

      بیمه تکمیلی ماراهم باکشوری یکی کنید ومبلغ یکسان کسر کنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای نوبخت الهی رو آب بخندی

      • بدون نام

        اره والا

      • بدون نام

        ایا حق همسر که الان پیر شده هزار تومان اصافه بشه وحقوق های ناچیز برای ده روز زندگی خدا ازخودت وزنت وبچه هات نگدرد ایا اگر حقوق خودت اینطور بود ناراحت نمی شدی انشالا که کرونا بگیرتون این نو چاپ کنید مستمر بیگیر بدبخت

    • بدون نام

      همسان سازی پرید.پس کی اجرایی می‌کنید.نوبخت پول مارانمیده بعدکشوری رازیادمیکنه

    • بدون نام

      واقعا از خدا بترسید، که حق این همه کارگر و بازنشسته که سی سال با رنج و مشقت کار کرده، الان که وقت استراحتشونه،شما حقشون رو به انها نمدهید
      ما راضی نیستیم، شکایت تان رو پیش خدا میکنیم،وعده ما در دادگاه اللهی

    • بدون نام

      آخه یه بن رو از 48 هزارتومن میکنین 60 تومن یکیو از 15 هزار میکنین 30 تومن واقعا خجالت نمیکشین ...

    • نیما

      من یه بازنشسته تامین اجتماعی هستم .کسی که30 سال از بهترین دوران زندگیم را به کار با بدترین شکل انجام دادم به امید روزی که در بازنشستگی زندگی بهتری داشته باشم . این دولت ودولتهای گذشته زندگی ما را به نابودی کشاندن . آدم شرمند میشه وقتی صحبت های بالا را میخونید .لعنت به شما

    • ب.و

      من راننده ام با هزار مشکل ماهی 307000 هزار تومن برا تامین اجتماعی پرداخت میکنم ولی اخرش چی .

    • بدون نام

      کارگران را چی حساب کردید ...

    • بدون نام

      چرا نماینده کارگران را نمیارند تو تلویزیون بامردم شفاف حرف بزنه واقعا برای تامین اجتماعی متاسفم...

    • بدون نام

      آخه خودت هم فهمیدی خلاصه ما که نفهمیدم بازنشسته ها چقدر میگیرن

    • بدون نام

      مت نفهمیدم خلاصه بازنشسته زن که حق اولاد و سنوات نداره چقدر میگیره

    • بدون نام

      همین تبعیض ها و بی انصافی هاست که برکت از همه چیز پریده
      نمیدونم بازنشستگان تامین اجتماعی جزو مردمان این مملکت نیستن یا خرجشون از بازنشستگان کشوری کمتره و یا شهروند درجه چندم هستن که همیشه داره بهشون ظلم میشه

    • بازنشسته از شیراز

      همین شبکه خبر هم که کامنت هایمان را میذاریم با دولتیها هستش هر کامنتی که دلشون میخوان را لایک میکند اینم برای خودشان دکان بازار باز کردن پیام قبلیم را نذاشتند چون حق گفتم پس دیگه به قول ایندر خانم بای بای

    • بهروزخوش زبان بروجرد لرستان

      مثل یک مردبگید حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدره دروغ ونیرنگ تا کی کم ظلم کنید دولت باکارفرمایکی شدند وکارگران رانابود کردنددین:وجدان:شرف:عدالت کجارفته

    • بدون نام

      چرا به بارنشسته های تامین اجتماعی وام نمی دهند
      همسان سازی حقوق بی عدالتی است چون کسی که سی سال حق بیمه بیشتر داده چرا با ضریب حقوق کمتر افزایش حقوق داشته باشه.

    • سیدمجیدیزدی

      سلام 20روز حقوق بازنشستها دنبال میکنم اخرهم نفیدم 1600 میگیرم الان چقدرزیادشده

    • بدون نام

      واقعا خودتان متوجه شدید چی گفتید؟

    • بدون نام

      خودشم نفهمیده چی گفته ...دوما خجالت بکشید از ۱۲ هزار ب ۱۵ هزار از ۲۲هزار ب ۲۵ هزار .خجالت بکشید مستمریبگیر کم بدبخت بود بدبخترشد ...مگ مامستمریبگیران تامین درای کشور نیستیم چرا فرق بین صندوقها

    • بدون نام

      حق همسر از ۵۹ هزار ب ۶۰ هزار تومان خجالت بکشید توقران خجالت بکشید

    • بدون نام

      همه ب خیابان بریزید کانونها اعلام کنن همه میایم خیابان با زن وبچه و نوه

    • بدون نام

      سانسورچی بی وجدان، من 5ساعت قبل دوتا کامنت فرستادم، چرا نذاشتی، همه به بازنشسته ظلم میکنن، تو هم روش

    • قدرت الاه

      شما زنان بازنشته ما مردان بازنشته را بدبخت کردید هم خودت حقوق میگیری وهم شوهرت لااقل یکی دون بگیرید تا به همه برسد چرا همچین میکنید دوتا حقوق میگریند همش هم مینالید شما اگر سه تا هم بگیرید بازم راضی نیستید بازم میخاهید

    • بدون نام

      الان که‌بیمه‌تکمبلی میشه ۱۴۰۰۰۰تومان چراپول‌دارووویزیت دکتررانمیدندالهی حرامشان‌بشه

      پاسخ ها

      • خیرالله سلیمانی

        آقایان شما راخدا آخه گوشت کیلوی ۱۱۰ هزار تومان حقوق بازنشستگان کشوری بالای چهار ملیون مگه آنها تو ایران زحمت کشیده اند ما تامین اجتماعی ها خارج ما چه جوری زندگی کنیم..... فردا معلوم نیست فقط این را بفهمید .....باید جواب بدهید

    • آرش

      من جدیدا بازنشسته تامین اجتماعی شدم. بهمن 98.با حقوق 8.700ملیون . الان با افزایش حقوق سال 99و همسان سازی چقدر میشه حقوقم. لطف کنید راهنمایی کنید.. مرسی

    • بدون نام

      خدا اه ما را از شما بگیرد .که ذره ای مردانگی ندارید من بازنشسته و مستمری بگیر تامیین اجتماعی ساکن در روستا هستم در کل جمهوری اسلامی سندی بنامم نیست اگر بود مال شما. بعد یارانه مرا قطع میکنید .باشد .دردی از من دوا نمیکرد. اما دیروز اتفاق جالبی افتاد مشکل معده و عفونت هلیکو باکتریا دارم برای ازمایش به ازمایشگاه رفتم گفتند بیمه شامل این نمیشه ۶۱ هزار تومن ازم گرفتند بیمه تکمیلی هم دارم گفتند چون بیمه قبول نکرده تکمیلی هم شامل این نمیشود. قصه تموم نشد رفتم داروخانه دارو بگیرم داروخانه گفت از ۶۰ عدد قرص ۲۰ تاش بیمه بقیه اش ازاد است فقط خواستم بگویم مملکت را اینگونه اداره میکنید .

    • بدون نام

      بی عدالتی تا کی

    • بدون نام

      بی عدالتی تا کی

    • بدون نام

      سلام، تشکر از اینکه دوتا از نظرهای منم گذاشتین، ✋

    • رضا

      رییس برنامه وبودجه پول تامین اجتماعی را نمیده حقوق دولتی ها رو اضافه میکنه آنان شرکت های تامین اجتماعی که مال کارگر هاست میفروشن خداازتون نگذره

    • بدون نام

      مواظب باشید که نشه اون چیزی که باید نمیشد بنزین و آبان ماه و این قشر بازنشستگان وکارگران هیچی برای باختن ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای دهقان کیا اگر اب نمیاری لا اقل کوزه رانشکن

    • بدون نام

      واقعا بازنشسته تامین اجتماعی چی فرض کردی خودت الاهی کرونا از نوع بدش بگیری

    • فریدون یزدانی

      در این شرایط بازنشستگان کارگر ساختمانی که با ده سال سابقه باز نشسته شدند و یک سوم حقوق را دریافت می کنند به چه وضعی کذران زندگی کنند؟

    • بدون نام

      اخرش سد پانزده درصد برای باز نشسته ها سال 87 احمدی نژاد واسه رای اوردن بیست درصد اضافه کرد که تورمی هم به این صورت نداشتیم همین کارخانه های شستا رو بدین به مدیرانی که توبازنشسته های تامین اجتماعی هستند مطمئن باشید همشون سود ده میشن کلی هم بیکاری هارو کم میکنن نه دست مدیران دولتی که صنایع این مملکت رو نابود کردن ولله کارخانه های ارج وازماش رو به من بسپرن هردو رو راه میاندازم بشرطی که کسی تو کارم فضولی نکنه ودستگاه های فروخته شده رو پس بگیرن

    • بدون نام

      برای تامین اجتماعی متاسفم دیوارازاین کوتاه ترپیدانکردنند

    • بدون نام

      سلام رییس کانون و شورا مزدور دولت هستند حقوق های کلان میگیرند دل انها برای ما نسوخته مزایای ما را طبق بازنشستگان خودشان پرداخت کنند حق همسر معیشت حق اولاد و مسکن و سنوات

    • باز نشسته تامین اجتماعی

      باز نشستگان تامین اجتماعی چون همه کار گر هستند کسی توجه به حقوق آنها نمی کنه ولی بازنشستگان کشوری و لشکری در داخل شان از سران مملکت وجود دارد توجه زیاد میکنند تا حالا دو بار آنها همسان سازی شدند ولی ما فقط منتظریم

    • بدون نام

      ماازاین نوشته هاچیزی نفهمیدم

    • کامبیز

      اظهار نظر همه روخوندم از اولش
      خدا شاهده دارم گریه میکنم
      این روا نیست اقایون و حضرات تصمیم گیرنده ...
      هر کسی ک هستی .. دستی به کار داری و میتونی کاری بکنی...
      خدا رو شاهد میگیرم با این توم مشکلات خانواده ها زیاد میشه
      از دعوا و طلاق وووووووگرفته تا عصبانی شدن سر مسائل کوچک و دعوا و قتل ....
      عاجزانه و ملتمسانه خواهشمندم تجدید نظر کنید
      و حداقل ۲۸۰۰ رو به قشر بازنشسته و مستمری بگیر بدید.

    • بدون نام

      حق همسر 1 هرارتومان تکبیر اضافه شد خخخخخخخ مسخره ها

    • ناشناس

      با این همه صغرا کبری چیدن بالخره معلوم نشد برای سایرین(به غیر حداقل بگیران)چند درصد اضافه شد.خلاصه کلام دو کلمه بیشتر نبود ولی
      زمین و طمان را به هم دوخت و حرف اصلی را زیر فرعیات مخفی کرد.

    • بی نام

      باسلام این خداوکیلی توروخداروبزارین کنار همه باید بریزیم توخیابون واعتراض کنیم وگرنه باید ازگشنگی بمیریم بااین تورم وگرونی خودشون رو مسخره کردن مردم رو بلا نسبت ۰۰۰گیر اوردن همش تبیعض بین بازنشسته ها یعنی چی خودشون میتونن بااین حقوق زندگی کنن حقوق کارمندها ۵۴۰۰۰۰۰تومان وبازنشسته ها بالای ۴ میلیون وبازنشسته های تامین اجتماعی زیر۲میلیون یعنی چی

    • بینام

      تازه از اونور میخوان هزینه بیمه تکمیلی رو دوبرابر کنن

    • ناشناس

      این در حالی است که فرزندان بازنشسته ها بعد از تحصیل اغلب بیکارند و هنوز وابسته حقوق پدر ، نوه و دیگر مخارج آنان هم بماند. واقعا نمی دونید بازنشسته بیچاره حقوقش تنها برای مخارج خودش و خانمش هم باشه تو این تورم کمه چه برسه به این شدایط مملکت که آمار بیکاری اینقدرز بالاست که این بیچاره ها بجای اینکه ذوق مستقل شدن بچه هاشون رو کنن تازه باید جور جیب خالی اونهارو هم بکشن.

    • بدون نام

      تامین اجتماعی و لشگری خدمات درمانی دندانپزشکی بیمارستانی رایگان دارند و بازنشستگان کشوری هیچ .
      حتی فرهنگیان انواع و اقسام امتیاز و وام و فروشگاه و تسهیلات دارند و بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری هیچ

    • بدون نام

      حقوقی که با آن نشود یک سرویس قاشق وچنگال ایرانی خرید مایه تاسف است ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی نیست ازحقوق مستعمری بگیر ان دفاع کنه اقای شریعتمداری کجایی خبری ازتون نیست

    • سوخته دل

      لااقل تو دیگه ظلم نکن درحقمون سانسور می‌کنی کامنت این دومین کامنته،اولیه بذار مسلمون

    • بدون نام

      من یک مستمر بگیرم خانه ندارم اقای روحانی فکر ماهم باش من حیچ درامدی ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج