اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۸۶۴۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

مظفری: خلیج فارس، همیشه خلیج فارس است

مجید مظفری که به واسطه بازی در چند فیلم سینمایی در خلیج فارس حضور داشته است، با تاکید بر جایگاه مهم این خلیج ایرانی، از پرسنل نیروی دریایی که با ایستادگی‌شان سبب بقای خلیج فارس شده‌اند، قدردانی کرد.

ایسنا نوشت: مجید مظفری که به واسطه بازی در چند فیلم سینمایی در خلیج فارس حضور داشته است، با تاکید بر جایگاه مهم این خلیج ایرانی، از پرسنل نیروی دریایی که با ایستادگی‌شان سبب بقای خلیج فارس شده‌اند، قدردانی کرد.

این بازیگر که عنوان کاپیتان سینمای ایران را دارد، همزمان با روز خلیج فارس با اشاره به موقعیت ویژه خلیج فارس گفت: خلیج فارس یک شاهراه اساسی میان ایران و دیگر کشورهاست و به جهت موقعیت خاصی که دارد، بسیاری از کشورهای اطراف ما تلاش دارند این شاهراه حیاتی را به نام خود ثبت کنند.

مظفری: خلیج فارس، همیشه خلیج فارس است

بازیگر فیلم «کشتی آنجلیکا» خاطرنشان کرد: به عنوان یک ایرانی می‌گویم خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده، هست و خواهد بود و بر دولتمردان ماست که جلوی سوء استفاده‌های همسایگان را بگیرند و در حفظ آن کوشا باشند.

او یادآور شد: زمانی از بندر امام با کشتی به بندر عباس می‌رفتم و در مسیر با کشتی‌هایی رو به رو می‌شدیم که در دوران جنگ غرق شده بودند و یکی از مسایلی که حرکت کشتی ما را دشوار می‌کرد، وجود این کشتی‌های غرق شده بود اما ما تمام این خسارت‌ها و شهیدان را دادیم که بتوانیم خلیج فارس را حفظ کنیم و به عنوان یک ایرانی از تلاش‌ها و ایستادگی پرسنل نیروی دریایی که در این زمینه زحمت فراوان متقبل شدند، سپاسگزاری می‌کنم.

او خاطرنشان کرد: دریانوردان ما هستند که با ایستادگی خود موجب بقای خلیج فارس شدند. همچنانکه خرمشهر را تکاوران نیروی دریایی نجات دادند و فرمانده نیروی دریایی و بسیاری دیگر در آن نبرد شهید شدند. بنابراین نیروی دریایی کارهای بسیار بزرگی در خلیج فارس انجام داده که کمتر به آن پرداخته شده است. امروز هم با قدرت بسیار در این منطقه ایستاده‌اند و پرسنل آنان، از ارگان‌های قابل اطمینان در خلیج فارس هستند.

بازیگر فیلم‌های «جنگ نفتکش‌ها» و «طوفان» اضافه کرد: خبر دارم که در گذشته هم کشتی‌های ژاپنی، چینی و انگلیسی به هنگام عبور از خلیج عدن از ناوگان نیروی دریایی ما کمک می‌گرفتند که دچار حمله دزدان دریایی نشوند. یعنی نیروی دریایی ما بشدت در آنجا فعال بود. آنان به دلیل حضور مستمر و فداکاری‌های بسیارشان خیلی بیش از ما قدر خلیج فارس را می‌دانند. در کنار آنان باید از پرسنل کشتیرانی شرکت نفت هم قدردانی کنم که در دوران جنگ، جانفشانی بسیار کردند و ما کمتر متوجه تلاش‌ها و فداکاری‌های آنان می‌شدیم.

سه فیلم «کشتی آنجلیکا»، «جنگ نفتکش‌ها» و «طوفان» به کارگردانی محمد بزرگ‌نیا ساخته شده‌اند و مجید مظفری در هر سه فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما میگین خلیج فارس
      اونا هم میگن خلیج عربی
      شما زور خودتون رو بزنین
      اونا هم زور خودشون رو بزنن
      آخرش هر کدومتون که برنده بشه یه هزارآفرین از عمو دانا جایزه میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا اینا چاپ نکن

    • بدون نام

      درود به شرفت تو اینهمه سلبرینی که ادعای وطن میکنند و حناق گرفتن دفاع کردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یک شرکت دارم آتا خلیج فارس نام دارد دیگه اسمش عوض نمیکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج