adexo3
۹۸۹۹۶۲
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

کارت هوشمند رانندگان جاده‌ای حذف شد

عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از حذف پروسه کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل بین شهری و اجرای فرآیندهای اداری با کد ملی رانندگان از ابتدای خرداد خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرامرز مداح اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه دولت حسب ابلاغ معاونت حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی با موضوع الزام دستگاه‌های اجرایی به استفاده از کد هوشمند ملی به عنوان کلید دسترسی به خدمات، از ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری، اطلاعات رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و فرآیندهای حمل و نقلی بر اساس کد ملی راننده ثبت می‌شود.

نماینده رئیس سازمان راهداری در امور فناوری اطلاعات و سرمایه گذاری بیان کرد: همچنین در راستای اجرای ابلاغ نهاد ریاست جمهوری در خصوص حذف چاپ و کاغذ برای تحقق کامل دولت الکترونیک در دستگاه‌ها، با توجه به این که لوازم چاپ کارت هوشمند از خارج از کشور تأمین می‌گردد و در چرخه حمل و نقل فیزیک کارت هوشمند صرفاً به عنوان یک رسید که شماره هوشمند راننده و ناوگان در آن درج می‌شود، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این راستا تمامی فرایند صدور اسناد حمل به صورت الکترونیکی و صرفاً بر اساس شماره هوشمند انجام می‌شود، از این رو از تاریخ یاد شده چاپ فیزیک کارت هوشمند حذف و فقط رسید کارت هوشمند به راننده و ناوگان ارائه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خدا اینها چه کار می خواهند ما رانندگان عزیز داشته باشند
      این تز اقتصاد وکار از کجا یاد گرفته اند کشوری که روی نفت قرار دارد یک بدبخت مثل من 5 لیتر سوخت نمی دهند تا برای زندگی کردن در روستا داشته باشم

    • عادل ویسی

      سلام ، چند روزپیش رفتم هوشمندبگیرم گفتن دیپلم میخاد ، بنده ک راننده هستم سیکل داشتم و قبول نکردند ، یعنی الان واسه هوشمند دیگه دیپلم نمیخاد و شماره ملیم هوشمندمحسوب میشه ؟

    • علی

      همه مشکلات رانندگان حل شد دیگه شماره ملی شد به جای کارت هوشمند رانند جمع کنید این مسخره بازی هارو ملت واسکول کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج