۹۹۰۸۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

«۵ سرباز» و یک «پرچم» در اسارات ستمکاران

در سومین روز از سال نو ، گروهک تروریستی "جیش العدل" ، با کشتن ناجوانمردانه یک اسیر دربند ، کام ملت ایران را تلخ و چهره واقعی خود را عیان تر کرد.

عصر ایران: در سومین روز از سال نو ، گروهک تروریستی "جیش العدل" ، با کشتن ناجوانمردانه یک اسیر دربند ، کام ملت ایران را تلخ و چهره واقعی خود را عیان تر کرد.

جشمید دانایی فر ، گروهبانی از اهالی سیستان بود ، فرزند ششم از خانواده ای یازده نفره ؛ مادر نداشت و وقتی خبر اسارتش آمد ، پدرش درگیر بیماری بود.

او تازه ازدواج کرده بود و درست هنگامی که جیش العدل او به گروگان گرفت ، پسرش به دنیا آمد. همسرش اما نامی برای نوزاد نگذاشت تا پدر برگردد و نامی برای فرزند بگذارد.

جیش العدل -که می گوید برای استیفای حقوق ملت ایران در حال جهاد است!- اما اجازه نداد که پدر ، حتی یک بار هم فرزندش را ببیند و کودک هم هیچ گاه فرصت نیافت دستان پر مهر پدر را لمس کند؛ دیدار ماند به قیامت.

«5 سرباز» و یک «پرچم» در اسارات ستمکاران

این که چند سرباز جزء را که در هیچ جای سیاست کاره ای نیستند و عمدتاً از خانواده های محروم جامعه اند ، به گروگان بگیرند و بعد آنها را بکشند ، چه سنخیتی با حقوق ملت ایران دارد ، پرسشی است که حتی خود تروریست ها هم پاسخی برایش ندارند.

جیش العدلی که مدعی مسلمانی است و شعار "لااله الاالله محمد رسول الله" را بر علم خود زده ، آیا می تواند بگوید که که در کجای تعالیم پیامبری، کشتن انسان بی گناه و کشتن اسیر آمده است. این عدل است یا ظلم آشکار؟

اینان که به دروغ ، خود را حامی ایرانی ها می دانند ، بگویند در کجای سیره خلفای بعد از نبی مکرم اسلام ، چنین جنایتی توجیه شده است که پدری را برای گرفتن باج ، بکشند و کودکش را یتیم کنند؟

اینان ، نه مسلمانند و نه حامی حقوق اهل سنت. عمله جورند و جیش ظلم و آنقدر نادان که از سرنوشت شوم "ریگی" که از همه اینان بزرگ تر بود ، عبرت نمی گیرند.

سرباز ، غریب و زندانی ، سه گروهی هستند که همواره در فرهنگ مردم ایران ، با نوعی دلسوزی مواجه اند و دست بر قضا ، همه این سه عنوان در ۵ سرباز ربوده شده که در ناکجاآبادی غریب زندانی اند ، صدق می کند و حالتی عاطفی به این ماجرا داده است. این ، یعنی موجی از نفرت عمومی در میان همه مردم ایران ، اعم از شیعه و سنی علیه کسانی که نه فقط چند سرباز که کلمه لااله الاالله و محمدرسول الله را هم به گروگان گرفته اند.

و سر آخر این که خون مظلوم ، هر چند ممکن است بر زمین ریخته شود ولی بر زمین نمی ماند و دامنگیر جانیان و قاتلان خواهد شد. این سنت الهی ، این بار هم همانند همیشه تاریخ کار خود را خواهد کرد و عاملان جنایت قتل نو پدر سیستانی ، سخت تاوان پس خواهند داد و آن روز دیر نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایپک

      وااای خداااا صبرشون بده وحشتناکه من که نتونستم جلو اشکامو بگیرم خیلی سخته برا همسر و بچش ... خدا بیامرزدش با چه امیدی منتظر دیدن بچه اش بوده ولی .......

    • بدون نام

      ........!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج