۹۹۱۰۳۴
۲۰ نظر
۵۰۰۶
۲۰ نظر
۵۰۰۶
پ

واقعیت مسیر مرگبار برای مادر و نوزاد چه بود؟

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: طبق بازدید روز ۱۶ اردیبهشت از روستای "آبریز" و گفته مردم این روستا فیلم پخش شده در فضای مجازی مربوط به این منطقه و روستا نبوده است.

ایسنا: فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: طبق بازدید روز ۱۶ اردیبهشت از روستای "آبریز" و گفته مردم این روستا فیلم پخش شده در فضای مجازی مربوط به این منطقه و روستا نبوده است.

"علیرضا اتابک" در حاشیه بازدید از روستای" آبریز"دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: روستای "آبریز دشمن زیاری" آخرین روستا از شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که بین این روستا و روستای "اندرون" از شهرستان چرام رودخانه "مارون" می گذرد.

وی تصریح کرد: این وسیله به اسم "گرگر" که بین این دو روستا و بالای این رودخانه نصب شده هیچ استفاده ای ندارد و در واقع این رودخانه مرز بین دو شهرستان کهگیلویه و چرام است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: روستای آبریز دشمن زیاری در ۲.۵ کیلومتری تونل شماره یک پاتاوه به دهدشت است و راه ارتباطی این روستا هیچ گونه مشکلی ندارد که لزوم به استفاده از "گرگر" برای جابجایی باشد.

اتابک ادامه داد: روستای "اندرون" نیز راه ارتباطی مجزایی از روستای "آبریز" دارد و مردم این روستا نیازی به آمدن به این طرف رودخانه مارون ندارند که از "گرگر" استفاده کنند.

یکی از اهالی روستای" آبریز" دشمن زیاری بیان کرد: طی این مدت در روستای ما زن باردار یا بیماری نداشتیم که برای زایمان یا رساندن آن به بیمارستان از "گرگر" استفاده کرده باشیم.

او در ادامه تاکید کرد: از روستای" اندرون" هم تا به امروز هیچ زن باردار یا بیماری با" گرگر" به این طرف رودخانه منتقل نشده است.

روز سه شنبه ۱۶ اردیبهشت "علیرضا تابک" فرماندار، "جهان دیماز" فرمانده انتظامی، "کامل عادل گستر" معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و "هدایت الله آویزش" رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان کهگیلویه به همراه خبرنگاران رسانه ها از این منطقه دیدن کردند.

گفتنی است که از دوشنبه شب ۱۵ اردیبهشت ماه فیلمی مبنی بر اینکه" زنی جوان که برای به دنیا آمدن فرزندش از روستایشان در منطقه "آبریز دشمن زیاری" از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت رفته بود و همراه نوزادش درحال برگشت به خانه است و باید بعد از چشیدن طعم ترس و دلهره از رودخانه با "گرگر" عبور کند" در فضای مجازی منتشر شده بود.

واقعیت مسیر مرگبار برای مادر و نوزاد چه بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه مادر

      بنازمت

    • بدون نام

      روحانی خجالت بکشه

    • بدون نام

      روحانی خجالت بکشه

    • بدون نام

      حالا شما گیر دادید که از کجاست؟حالا از هرکجای ایران که باشه.این بچه مال این خانوم باشه یا نباشه.بنظرتون باید وضعیت اینجوری باشه؟بعد تازه میخواید به آمریکا هم کمک کنید

    • ح

      همه جا گل و بلبل و آباد است
      حالا ماست مالی کنید

    • صادق

      مسولین بی مسولیت هالا این فیلم هرجا که باشه مال خود ایران خودمون پیگیری کنید ببینید کجا این فیلم گرفته شده و بنده خداهارو که همطنمون هستن رو از این خطر نجات دهیم یه پل میتونه این معضل این هموطنان و این خطرات رو حل کنه اخه چیزی نیس پول یه شب هزینه هتل آقا زاده هاست

    • بدون نام

      این زن اهل چهارمحال و بختیاریه.. اهل منطقه ما نیستش.. لطفا خبر اصلاح بشه

    • بدون نام

      بالاخره مال یک جایی تو این کشور بود.!

    • ♥سید♥ آباده فارس

      والا مدیرجان امشب تو20و30گفتن پل زدیم براشون وتوفضای مجازی ی تکه فیلم ازمستند اونجاروبرش زدن ضمیمه کردن فرستادن دنیای مجازی حقیقی
      اصن بایدبدونی خودت توایران سرقله قاف هم پل میزنن برای مردن ...وای ببخشید زندگی مردم

    • بدون نام

      مهم نیست پل داشته باشند یا نداشته باشند خرج جنوب لبنان واجب تره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بنده خودم درنزدیکی های همین منطقه زندگی میکنم این کاملان درست چندسال که قراریه پل بسازن براشون ولی همش امروزفردامیکنن والان هم که دیگه میخوان به امریکا کمک مالی کنن اصلان نمیرسن بخوان پل بسازن یه بار هم یک نفر افتادتوی اب ازبین رفت

    • بهروز

      مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      پس یعنی این خانم با یه نوزاد روی طناب با این ارتفاع داشته النگ و دولنگ بازی میکرده ؟ اصلا گیریم برای زایمان اون ور نرفته حتما یه مشکلی یه دردی داشته که با یه نوزاد مجبور شده این خطر رو به جون بخره دیگهههههه ؟

    • بدون نام

      تازگیا مد شده مسئولان برای فرار از زیر بار مسئولیت و حفظ آبروشون همه چی رو تکذیب میکنن

    • پاکدل

      روز قدس یادتون نره

    • بدون نام

      چقدرجالبه که توایران هرکاری توسط هرفردی میخوادانجام بشه تمامی سیستمهای سمعی وبصری هم بصورت خودجوش اونجا مستقرهستند.برمنکروجودمشکلات لعنت ولی این دوربین وسه پایه آن بصورت خودجوش اونجا حاضربوده.

    • بدون نام

      حتما مال امریکا است

    • بدون نام

      بابا همه چی تو ایران خوبه اینا ایرانی نیستن کار کار امریکا هست

    • بدون نام

      خداوکیلی خجالت داره

    • خدا

      میدنی دروغ تو ماه رمضان ثوابش 100 برابر براتون نوشته میشه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج