۹۹۲۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رسانه‌ ها در انتشار اخبار مرزبانان عجله نکنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها نیز باید به فکر خانواده‌های مرزبانان ربوده شده نیز باشند از رسانه‌ها خواست تا در انتشار اخبار عجله نکرده و شتاب‌زده عمل نکنند.

خبرگزاری تسنیم: کاظم جلالی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌ها مبنی بر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بدون شک دولت همه تلاش خود را به کار گرفته است و ما هم در مجلس به طور مرتب پبگیر این موضوع و آزادی این پاره‌های تن ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: در این دو روز که از انتشار اخبار شهادت یکی از مرزبانان کشورمان به دست جنایتکاران جیش‌العدل می‌گذرد بنده و همکارانم در کمیسیون چندین تماس با مسئولان دولتی در این باره داشتیم و به طور مرتب این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان ذی‌ربط در کشور برای آزادی مرزبانان بسیج شده‌اند تصریح کرد امیدواریم تا این عزیزان که پاره تن این مرز و بوم و کشور هستند و همه ما نیز نگران آنها هستیم به زودی آزاد شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ملت ایران نگران این فرزاندان قهرمان کشور اسلامی ما هستند تصریح کرد: همه ما در نگرانی با خانواده‌های این عزیزان در این ایام شریک هستیم تلاش می‌کنیم تا زمینه آزادی آنان هرچه زودتر فراهم شود.

جلالی با بیان اینکه رسانه‌ها نیز باید به فکر خانواده‌های مرزبانان ربوده شده نیز باشند از رسانه‌ها خواست تا در انتشار اخبار عجله نکرده و شتاب‌زده عمل نکنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج