برج آزادی خاموش می شود
همزمان با آخرین شنبه ماه مارس هر سال ، در روز ساعت زمین برج آزادی تهران خاموش می شود.
وی افزود: مشارکت مدیریت شهری تهران در این طرح جهانی گامی مهم در راستای اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست است و هرساله این شهرداری در روز ساعت زمین فعالیت ویژه ای را دارد.
معاون شهردار منطقه ۹ ادامه داد: در این راستا اطلاع رسانی لازم در منطقه انجام شده و روز شنبه ۹ فروردین ، برج آزادی به مدت یکساعت خاموش می شود.
ارسال نظر