adexo3
۹۹۵۲۰۶
۱۷ نظر
۵۰۱۸
۱۷ نظر
۵۰۱۸
پ

شلیک خونین دزدان فراری به پلیس تهران

۲ سارق حرفه ای که در ۴ استان تحت تعقیب بودند در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و یکی از سارقان برای فرار پلیس را هدف گلوله قرار داد.

رکنا: ۲ سارق حرفه ای که در ۴ استان تحت تعقیب بودند در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و یکی از سارقان برای فرار پلیس را هدف گلوله قرار داد.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت ۱۰ شب ۸ اردیبهشت ماه سال جاری وقوع تیراندازی منجر به مصدومیت در محدوده ستارخان خیابان فرزانه از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی به اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی اعلام شد.

نخستین سرنخ از دزدان مسلح

وی بیان داشت : با حضور کارآگاهان اداره یکم در محل و بررسی های میدانی مشخص شد، واحد گشت کلانتری ۱۳۷ نصر هنگام گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت بنلی پارک شده در مقابل یک ساختمان ۵ طبقه مظنون شده که با استعلام صورت گرفته مشخص شد پلاک نصب شده سرقتی بوده و متعلق به یک دستگاه موتورسیکلت هندا ۱۲۵ می باشد که دو روز قبل در همان محدوده سرقت شده است.

شلیک خونین دزدان فراری به پلیس تهران

سرهنگ گودرزی افزود: ماموران کلانتری مشاهده کردند 2 مرد 25 ساله از همان ساختمان خارج و سوار بر موتورسیکلت شدند که بلافاصله ماموران دستور توقف موتورسیکلت را اعلام کردند.

شلیک سارق مسلح به پای مامور پلیس

وی با اشاره به اینکه متهمان با ایجاد جو سازی موتورسیکلت را رها و از محل متواری شدند، گفت: یکی از ماموران به تعقیب آنان پرداخته که ناگهان یکی از مظنونان با کشیدن اسلحه کمری پای مامور را مورد هدف قرار می دهد و به صورت پیاده موفق از محل فرار می کند.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات میدانی خود و با مراجعه به محل خروج آنان یافتند متهمان، سارق منزل می باشند که با تخریب در ورودی آپارتمان طبقه سوم شده و تعدادی اموال با ارزش طلاجات و وجه نقد مال باخته را به ارزش 300 میلیون ریال سرقت کرده اند.

گودرزی ابراز کرد: کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات جنایی مالک موتورسیکلت بجا مانده در صحنه درگیری را به هویت اصغر شناسایی کردند و در ادامه مشخص شد وی صاحب یک فروشگاه موتورسیکلت در محدوده میدان گمرک است.

وی بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته از اصغر اظهار داشت: موتورسیکلت را در اواخر بهمن ماه سال گذشته به صورت قولنامه ای به شخصی بنام "حمید 26 ساله " فروخته ام.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بدست آمدن این سرنخ کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی یافتند "حمید" یکی از مجرمان حرفه ای و 24 فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت منزل در سال های گذشته دارد.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت عنوان کرد : با بدست آمدن این اطلاعات مخفیگاه حمید در محدوده جنوب تهران شناسایی شد و در ادامه تحقیقات همدست دیگر وی بنام فرید 25 ساله دارای 30 فقره سابقه سرقت منزل نیز شناسایی شد.

کارآگاهان با در اختیار گذاشتن اطلاعات به بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران دستور دستگیری سارقان صادر شد. در 19 اردیبهشت ماه سال جاری در یک عملیات پلیسی هر 2 سارق دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از فرید تعداد 9 فشنگ جنگی و از مخفیگاه وی یک دستگاه خودوری مزدا3 کشف و متهمان به اداره یکم پلیس آگاهی انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از فرید ضمن قبولی تیراندازی منجر به مصدومیت مامور کلانتری به سرقت منزل به اتفاق همدستش معترف و اظهار داشت: ما با پرسه زنی در سطح شهر با انتخاب سوژه ها در ساعات سر شب با تخریب درب ورودی منازل وارد ساختمان شده و با سرقت گاوصندوق و اموال با ارزش وجه نقد و طلاجات را سرقت و در صورت لزوم از اسلحه استفاده می کردیم. سپس اموال را به مالخر می فروختیم .

سارقان تحت تعقیب

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی خود با بررسی های سیستمی یافتند فرید و حمید به اتهام سرقت منزل از شهرهای تبریز، همدان و قم تحت تعقیب پلیس می باشند که در با انجام تحقیقات تکمیلی به ده ها فقره سرقت منزل در شهرهای اعلامی معترف شدند و در بررسی های بیشتر مشخص شد سارقان از خودروهای بی ام دبلیو - مزدا3- فولکس واگن-پژو405 و پراید111 در سرقت منازل شهر های دیگر استفاده می کردند.

معاون جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با توجه به تلاش های بی وقفه همکارانم در اداره یکم که منجر به دستگیری عامل ایراد جراحت به مامور کلانتری و انهدام باند سرقت منزل در تهران و شهرهای مختلف شد. متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای تحقیقات تکمیلی، کشف کلت کمری ، دستگیری خریداران اموال مسروقه و شناسایی شاکیان در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید اعدام بشن

    • بدون نام

      خب چرا آزادشون میکنید؟ وقتی که سابقه ۳۰فقره دزدی هستند، جفت دستاشونو قطع کنید تا درس عبرتی بشه برای دیگر دزدان.

    • مرگ بر سایپا

      باید این حیوانات رو اعدام کنند

    • بدون نام

      نیروی انتظامی از وجودشان افتخار می کنم ، اما نقیضه کار بعد از دستگیری روی میدهد ، پیشنهاد می کنم
      ۱ مال خر هارا دستگیر تمام اموال منقول و غیر منقولشان مصادره شود ،
      دست سارقان از آرنج قطع شود ، زندان زیادی خرج دارد ، همان روز اول قطع دست انجام و تردد شوند ، اموال بطور کامل مصادره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام‌پیشنهاد خوبی هست قابل تقدیر ولی این کاربعهده قضایی دادگاه هست اجرابشه امار کمتر ازنصف میشه

    • راجوخان هندی

      خیلی مسخره اس آقایان محترم سارق،سال گذشته هر کدوم بیش از ۲۵ فقره سرقت منزل مسلحانه داشته اند،درضمن آقایان سارق در چند شهر دیگر نیز به همین کار سرقت منازل دست داشته اند،حالا یک سوال از دستگاه محترم قضایی،این ها چگونه پس از هر دستگیری سریعا آزاد میشن؟؟؟؟؟ و مجددا به همین شغل سرقت ادامه میدهند، اون هم بصورت مسلحانه و درگیری با مامورین محترم انتظامی......!!!!!!!!

    • ..

      اینا چرا اعدام نمی شن جناب رئیسی ؟ باز رها میشن در جامعه و جان و مال مردم رو می ستانند ؟ چرا جلوی این ... ها رو نمی گیریم؟

    • حیدری

      اقدامات ماموران جان برکف محترم ناجا قابل ستایش واحترام است

    • @%@%@%@%@

      بابا دمش گرم ایران هم تگزاس شده
      راستی اسلحه که فراوان است
      من هواپیمای جنگنده میخواهم از کجا تهیه کنم؟

    • دزفول

      مملکت دزد بازار شده
      کسی نیست در مورد آنها احکام اسلام را پیاده کنه.. آن وقت ادعای اسلامی بودنمان گوش جهان را کر کرده است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چه قانونی است این چه دادگاهی است این چه مملکتی است هر وقت خبر از سرقت وجنایت میشود آگاهی اعلام میکند که این افراد ده فقره پرونده واز افراد سابقه دار هستند اگر چنین است چرا این افراد آزادهستند ودست به جنایت میزنند نکنه پلیس هم بااینها هم دسته اگر نه چرا بعد از دستگیری اعلام که که از افراد سابقه دار هستند واقعا این قضیه خیلی مشکوکه.

    • حداد

      ما نمیگویم قضاوت حضرت علی (ع) را اجرا کنید چون نمی توانید اجرا کنید ولی حداقل قضاوت صدام یا خلخالی اجرا کنید

    • حداد

      ما نمیگویم قضاوت حضرت علی (ع) را اجرا کنید چون نمی توانید اجرا کنید ولی حداقل قضاوت صدام یا خلخالی اجرا کنید

    • بدون نام

      باید طبق قانون اسلام باید دست دزد قطع شود حالا چه دزد بیت المال چه خونه های‌ مردم اگر قانون اسلامه

    • بدون نام

      انگار هیچ اراده واقعی برای برخورد قاطعانه با اینجور اعمال و افراد وجود نداره وگرنه چرا با ۳۰ فقره سابقه دزدی یه آدم همچنان باید دست به چنین سرقتهای خشنی بزنه و علاوه بر مال مردم باعث وحشت عمومی هم بشه !

    • علی

      من موندم اول قضیه گفته شده مامور استعلام کرده که موتور چند روز قبل سرقت شده ولی بعد اینکه موتور رو سارقان جا گذاشتن و مامورین سراغ صاحب موتور که موتور فروشی داره رفتن اون هم گفته موتور رو بهمن ماه فروخته به اون شخص که سارق هستش و اینطوری سارقین دستگیر شدن،خب اگه موتور سرقت شده بودش پس چطور همون سارق صاحب موتور در میاد،خب اگه پلاک موتور سرقتی بودش کدوم ادم عاقل میاد پلاک سرقتی رو به وسیله خودش نصب کنه،خب با همون وسیله سرقتی ادم میره سرقت نه اینکه پلاک سرقتی رو به روی وسیله خودش نصب کنه،من که گیچ شدم که قضیه چی بوده و هست

    • دهاران

      حالا اگه پلیس دزد را میزد .پدر پلیس در میاوردن که چرا به دزد محترم شلیک کردی .اما آقا دزده فرد آزاد میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج