اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۹۰۵۶
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

مورد عجیب اخبار ورزشی کنار عصرجدید و ستایش

پربازدیدهای تلوبیون در سال ۹۸ که همراه با عدد است. در رده اول این فهرست، مسابقه عصر جدید با ۳۲۸۲۴۴۳۰ بیننده قرار دارد؛ در رده دوم سریال ستایش۳، اخبار ورزشی در رده سوم و رده های چهارم و پنجم به سریال های گاندو و بوی باران تعلق می‌گیرد.

برترین‌ها: روززنامه فرهیختگان تماشای برنامه‌های تلویزیونی در رسانه دیجیتال این سازمان را بررسی کرده و به نتایج جالبی رسیده است. این روزنامه می‌نویسد:

تلوبیون نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـداوسـیمای جمهوری اسلامی ایران است که باتوجه به استـقبال روزافزون مخـاطبان، امروز به یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های دیجیتالی فارسی‌زبان تبدیل شده است، این سایت می تواند به‌طور لحظه‌ای و کلی می‌تواند تعداد بازدیدکنندگان و پربیننده‌ها را اعلام کند ، مشخص بودن تعداد مخاطبان یک برنامه تلویزیونی برای برنامه‌سازان تلویزیون هم می‌تواند راهگشا باشد.

پربازدیدهای تلوبیون در سال ۹۸ که همراه با عدد است. در رده اول این فهرست، مسابقه عصر جدید با ۳۲۸۲۴۴۳۰ بیننده قرار دارد؛ در رده دوم سریال ستایش۳، اخبار ورزشی در رده سوم و رده های چهارم و پنجم به سریال های گاندو و بوی باران تعلق می‌گیرد.

در بخش اپیزودی پربازدید تمام پنج رده به ستایش ۳ رسیده است. با اینکه عصرجدید در کل تعداد بیشتری بیننده دارد، اما قسمت‌های مختلف ستایش۳ توانسته رکورد پربیننده‌ها را از آن خود کند.

در بخش تاک‌شوها، فصل ۴ دورهمی مهران مدیری ۱۷ قسمت، فرمول یک علی ضیاء در ۱۶۷ قسمت، در رتبه سوم چهل‌تیکه ۱۲۹ قسمتی جزء پرمخاطب ترین ها بوده اند در بخش مسابقات تلوزیونی و در بخش کودک و نوجوان هم به ترتیب عصر جدید و برنامه عموپورنگ قرار دارند.

مخاطبان تلوبیون با مخاطبان تلویزیون متفاوت هستند. دیگر به‌شکل سنتی نمی‌شود به آنها استناد کرد؛ این مخاطب انتخاب می‌کند و هدفمند است و این شکل تازه‌ای از رسانه محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      فقط برنامه نسبت به این همه کارمند وهنرمند وکارگردان ندارد این همه شبکه مدام پیام بازرگانی شده یا فیلمای تکراری ! روزی یه برنامه استارت میزدن برا تولید چقدر خوب بود ؛ متاسفانه تولید برنامه وفیلم صفر شده همه چی مجری ومهمان سخنرانی شده!!!؟

      پاسخ ها

      • امید...

        دقیقا

    • دونالد ترامپ

      با امار دروغ مشروعيت پيدا نميکنيد

    • بدون نام

      عصر جدید اصلا دوست ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج