اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۰۵۵۱
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

آماده‌ترین آرسنال برای جبران در مقابل لیورپول

آرسنال با کسب پنجمین برد متوالی خود به رتبه چهارم لیگ جزیره بازگشت تا در قامت مدعی سهمیه خود را آماده تقابل با لیورپول کند.

ورزش سه: شکست سنگین ۴-۰ به لیورپول می توانست نقطه پایان آرتتا در آرسنال باشد اما توپچی ها به سرمربی‌شان اعتماد کردند. این سرمربی اسپانیایی برای احیای تیمی که سال ها برای آن بازی کرده بود زمان را از دست نداد. پس از متحمل شدن دو شکست دیگر، آرسنال پای در یک مسیر رویایی گذاشت که همچنان ادامه دارد. فصل ۲۲-۲۰۲۱ اولین فصلی بود که بعد از سال ۱۹۹۶ آرسنال در هیچ جام اروپایی حضور نداشت و بازگشت به لیگ قهرمانان تنها راه پایان دادن به این اتفاق تلخ بود که اینک امید زیادی به تحقق آن وجود دارد.

این تیم امروز با نتیجه دو بر صفر از سد لسترسیتی گذشت تا پنجمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد. این هشتمین برد شاگردان آرتتا طی ده بازی اخیرشان در لیگ جزیره است. آنها در این ده بازی تنها یک بار شکست خورده اند و یک بازی شان هم مساوی شده است. توپچی ها با این بازگشت بزرگ، خود را از بحرانی که می رفت یک فصل دوری دیگر از اروپا را برایشان رقم بزند نجات دادند.

آنها با برد امشب ۵۱ امتیازی شدند تا جای منچستریونایتد را در رده چهارم بگیرند. این اتفاق در آستانه بازی حساس روز چهارشنبه رخ داد. آرسنال که هنوز زخم چهار گل بازی رفت مقابل لیورپول را فراموش نکرده، در بهترین کیفیت فنی و روحی ممکن خود را به بازی برگشت مقابل این تیم رسانده و باید دید که می تواند روند خوب نتیجه گیری خود را با عبور از لیورپولِ رده دومی که یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر اروپاست، ادامه دهد یا خیر.

آماده‌ترین آرسنال برای جبران در مقابل لیورپول

آخرین برد آرسنال مقابل لیورپول به جام اتحادیه فصل قبل بر می گردد که در ضربات پنالتی رقم خورد. این تیم بعد از شکست 4-0 در بازی رفت این فصل دو بار دیگر در جام اتحادیه به مصاف لیورپول رفت که حاصل آن یک مساوی و یک باخت دیگر بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج