جاباما
۱۲۰۰۹۶۷
۵۶۳۱
۵۶۳۱
پ

داستان شکایت زن روسی از سردار آزمون چه بود؟

در حالی که خبرهایی مبنی بر شکایت یک زن روسی از سردار آزمون برای مهاجم تیم ملی حاشیه ایجاد کرد، اکنون این خبر تکذیب شد.

جماران نوشت: در حالی که خبرهایی مبنی بر شکایت یک زن روسی از سردار آزمون برای مهاجم تیم ملی حاشیه ایجاد کرد، اکنون این خبر تکذیب شد.

در حالی که گفته می‌شد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم لوروزن آلمان باید برای حضور در دادگاه، بخاطر شکایت یک زن روسی به این کشور برگردد، این خبر تکذیب شد. به این ترتیب دیگر قرار نیست مهاجم تیم ملی ایران برای محاکمه به روسیه سفر کند و چنین خبری از پایه کذب است.

داستان شکایت زن روسی از سردار آزمون چه بود؟

 امروز یک رسانه روسی در ادامه حاشیه سازی برای سردار آزمون مهاجم آماده این روزهای کشورمان و باشگاه لورکوزن مدعی شده در پی شکایت یک خانم که ادعا کرده با سردار آزمون ارتباط داشته و از او صاحب بچه شده، باید طی ۱۵ روز آینده به روسیه برگشته و در دادگاه حاضر شود تا ضمن طی شدن روند پرونده، در آزمایشات ژنتیکی و مولکولی شرکت کند. 

در حالی که این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و اصلا برای چنین موضوعاتی لازم نیست به کشوری سفر کرد. برابر با گزارش های رسیده به رسانه طرفداری، چنین درخواستی از طرف دادگاه یا از طریق یک شخص حقیقی یا حقوقی برای آزمون ارسال نشده و به نظر می رسد آن رسانه خبر کذبی را منتشر کرده باشد. با توجه به اینکه آزمون از فوتبال روسیه جدا شده و به آلمان رفته است عده ای می خواهند برای سردار آزمون حاشیه سازی کنند.

هنوز هیچ نامه یا درخواستی از سوی دادگاه های روسیه برای آزمون فرستاده نشده و ماجرای برگشتن او به روسیه برای شرکت در دادگاه در حد شایعه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج