۱۲۰۱۹۲۹
۵۲۷۸
۵۲۷۸
پ

کرونایی‌ترین اردوی تاریخ تیم ملی فوتبال

چهار عضو موثر تیم ملی ایران را در کره جنوبی همراهی نخواهند کرد.

ورزش سه: با مثبت شدن تست کرونای مهدی طارمی تعداد نفراتی که در سفر به کره به دلیل درگیری با این ویروس تیم ملی را همراهی نمی‌کنند به چهار نفر رسید.

به جز مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم و همین‌طور سامان قدوس وینگر ایرانی تیم برنتفورد در لیگ جزیره درگیر کرونا شدند. از اعضای کادر تیم ملی هم کریم باقری به دلیل مثبت شدن تست کرونا به سفر کره جنوبی نرفت تا این اردو کرونا‌زده‌ترین  اردوی تاریخ تیم ملی باشد.

تیم ایران در اولین بازی از این مرحله در برابر سوریه هم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم را به دلیل ابتلا به این بیماری در اختیار نداشت اما در سایر مسابقات کمتر از این بابت دچار صدمه شده بود. با این حال درست در شرایطی که حساس‌ترین بازی سال پیش‌روی تیم ملی است، ایران سه مهره کلیدی خود را به این دلیل از دست داده است.

این درحالی است که هنوز وضعیت سایر لژیونرهای تیم ملی صحبتی مطرح نشده است. البته سردار آزمون امروز در ترکیب ثابت لورکوزن قرار داشت تا حضور او در اردوی تیم ملی قوت قلبی برای اسکوچیچ باشد‌. همچنین علیرضا بیرانوند، علی قلی زاده و سه بازیکن شاغل در یونان نیز به همراه امیر عابدزاده به تیم‌ملی ملحق خواهند شد.

مسئله زمان و روز برگزاری مسابقه ایران کره، از دیگر مشکلات تیم ملی برابر کره است و به نظر می‌رسد تیم ملی تنها با یک جلسه تمرینی پیش از مسابقه، باید به این مصاف برود. با اتفاقات رخ داده پنج بازیکن اصلی تیم ملی در این جلسه تمرینی حاضر نخواهند بود تا ایران با ترکیبی جدید آماده رقابت با کره شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج