۱۲۰۲۵۹۳
۵۳۶۷
۵۳۶۷
پ

اسکوچیچ در ذهن مردم و فدراسیون برکنار شده!

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است با شکست سنگین تیم ملی ایران برابر کره جنوبی ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم کشورمان با مشکلاتی همراه خواهد شد.

خبرورزشی: کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است با شکست سنگین تیم ملی ایران برابر کره جنوبی ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم کشورمان با مشکلاتی همراه خواهد شد.

هومن افاضلی درخصوص شکست اخیر تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی به خبرورزشی گفت: این شکست تا حدودی قابل پیش بینی بود. مهدی طارمی، صادق محرمی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی یعنی حدود ۴۰ درصد ترکیب اصلی تیم ملی را در اختیار نداشتیم و از طرفی بچه ها فقط یک جلسه کنار هم تمرین کرده بودند.

او ادامه داد: از طرف دیگر ۶۰ هزار تماشاگر کره ای تا سوت پایان بازی یکصدا تیم خود را تشویق می کردند و این موضوع کار را می تواند برای هر تیمی مشکل کند. ضمن آن که نه در نیمه اول و نه دوم شروع خوبی نداشتیم. توپ سوم ها اغلب به بازیکنان کره ای می رسید و در تمام خطوط با مشکلاتی مواجه بودیم. البته این نظر من است که در غیاب سعید عزت اللهی شاید کمال کامیابی نیا می توانست کارآیی بیشتری داشته باشد چرا که هم تجربه کافی دارد و هم کنار احمد نوراللهی بیشتر بازی کرده است.

مربی سابق تیم ملی یادآور می شود: گلی که سون کاپیتان کره جنوبی به ما زد دقیقا از همان ناحیه زده شد و باید هافبک دفاعی ما اجازه شوتزنی به ستاره تاتنهام نمی داد. شجاع خلیل زاده به این دلیل دفاع راست شد که اسکوچیچ نمی خواست اولین بازی رسمی ملی دانیال اسماعیلی فر بازی حساس با کره جنوبی باشد و به او حق می دهم ریسک نکند.

هومن افاضلی در پاسخ به سئوال ما مبنی بر اینکه آینده کاری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران را چگونه می بیند، می گوید: در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما مهم این است که چگونه این شکست را مدیریت کنیم. به نظر من (دوباره تأکید می کند) به نظر من دراگان اسکوچیچ در ذهن مردم و فدراسیون فوتبال برکنار و کارش با تیم ملی تمام شده است. شاید این اتفاق امروز و فردا نیفتد اما ممکن است قبل از آغاز جام جهانی تغییراتی را روی نیمکت تیم ملی شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج