۱۲۰۳۳۰۴
۶۱۸۴
۶۱۸۴
پ

کی‌روش و صلاح به جام جهانی نرسیدند

مصرِ کی روش به شیوه خودش تا پایان بازی مقاومت کرد اما در ضربات پنالتی، مصری‌ها بسیار بد کار کردند تا سنگال با جبران پنالتی‌های از دست رفته‌اش برای دومین دوره متوالی به جام جهانی راه یابد.

طرفداری: مصرِ کی روش به شیوه خودش تا پایان بازی مقاومت کرد اما در ضربات پنالتی، مصری‌ها بسیار بد کار کردند تا سنگال با جبران پنالتی‌های از دست رفته‌اش برای دومین دوره متوالی به جام جهانی راه یابد.

کی‌روش و صلاح به جام جهانی نرسیدند

این دیدار به طور کلی تحت تاثیر نور لیزر هواداران سنگالی حاضر در استادیوم بود و در ضربات پنالتی، نور لیزر مدام روی صورت بازیکنان مصر انداخته می‌شد

هم‌چون فینال جام ملت‌های آفریقا، جدال مصر و سنگال برای راه‌یابی به جام جهانی 2022 قطر یک ماراتن نفس‌گیر و تمام عیار بود. سنگال در همان دقایق ابتدایی بازی، شکست 1-0 در خانه مصر را جبران کرد اما در ادامه بازی، زور دو تیم به یک‌دیگر نرسید تا بازی مثل فینال جام ملت‌های آفریقا به ضربات پنالتی برود. در ضربات پنالتی، سنگال بازی را خیلی بد شروع کرد اما مصری‌ها پنالتی‌ها را بدتر زدند. البته پرتاب نور لیزر هواداران سنگالی در به هم ریختن تمرکز مصری‌ها بی‌تاثیر نبود تا آلیو سیسه برای دومین دوره متوالی، کشورش را به جام جهانی برساند.

در دیگر دیدار که از ساعت 21:30 (به وقت ایران) آغاز شد، تقابل تیم‌های ملی نیجریه و غنا با تساوی یک - یک پایان یافت. توماس پارتی در دقیقه 10، تنها گل غنا را به ثمر رساند و ویلیام تروست اکونگ در دقیقه 22، از روی نقطه پنالتی برای نیجریه گلزنی کرد.

با توجه به تساوی دو تیم در دیدار رفت، تیم ملی غنا به لطف گل زده در خانه حریف موفق به پیروزی شد و نخستین تیم آفریقایی حاضر در جام جهانی 2022 لقب گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج