۱۲۰۴۳۲۶
۱۳ نظر
۵۳۱۱
۱۳ نظر
۵۳۱۱
پ

عنایتی: تساوی ما با پرسپولیس را رنگی نکنید

​سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: شرایط جدولی به گونه‌ای بود که مطمئن بودیم بازی از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: شرایط جدولی به گونه‌ای بود که مطمئن بودیم بازی از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.

رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: اینقدر فریاد زده‌ام، صدایم گرفته و بابت بدی صدایم عذرخواهی می‌کنم. شرایط جدولی به گونه‌ای بود که مطمئن بودیم بازی از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. درگیری‌های خیلی زیادی در مسابقه رخ داد و داور هم بازی را بسیار خوب کنترل کرد.

عنایتی: تساوی ما با پرسپولیس را رنگی نکنید

وی با بیان اینکه حاج‌ملک روز خوبی را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: تیم داوری، به ویژه کمک داور سمت نیمکت اشتباهاتی داشتند که تأثیرگذار نبودند. پیش‌بینی کرده بودیم که بازی تنش‌های زیادی داشته باشد و تمام توان خود را در زمین گذاشتیم. سعی کردیم نقاط قوت پرسپولیس را که خیلی زیاد بود، کنترل کنیم. با این حال توپ‌ها از دقیقه یک بالا رفت و به این موضوع فکر و این شیوه را تمرین نکرده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه پرسپولیس روی زمین بسیار بسیار خوب بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: هوایی شدن بازی از دقیقه یک، کارمان را سخت کرد. به بچه‌ها خسته نباشید و تبریک می‌گویم که با تمام توان بازی کردند و با سه چهار موقعیت بالای 80، 90 درصدی که داشتیم، می‌توانستیم یک شگفتی ایجاد کنیم.

عنایتی با تمجید از شاگردانش بیان کرد: از نتیجه بازی راضی نیستم، اما از تلاش بازیکنانم کاملاً رضایت دارم. می‌دانم آنها چه شرایط و توانایی‌هایی دارند و خدا را شکر می‌کنم که با مجموعه کاملاً سالمی کار می‌کنم. در تعطیلات آماده شش فینال می‌شویم که می‌توانند برای ما خیلی مهم باشند.

عنایتی در واکنش به اینکه حمید مطهری گفته اسنت سبک بازی هوادار را نمی‌پسندد، عنوان کرد: کاری به این نداریم که کسی سبک ما را نمی‌پسندد. ما روشی برای خودمان داریم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. ما این سبک را می‌پسندیم و اگر کسی آن را نپسندد، برای من مهم نیست.

وی درباره اینکه با این تساوی به قهرمانی استقلال کمک کرد،‌ گفت: این موضوع را رنگی نکنید. هر کسی برای موفقیت تیمش تلاش می‌کند. من افتخار می‌کنم که هوادار استقلال هستم، اما بینی و بین‌الله این موضوع در کارم هیچ تأثیری ندارد. درصدی به این فکر نمی‌کنم که چه تیمی قهرمان می‌شود و تمام تمرکزم روی موفقیت تیمم است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه تیم مظلومی را در اختیار دارد، اظهار داشت: مجموعه‌ای داریم که یک مصاحبه بد از اعضای آن شنیده نشده است. تیم ما مشکلات زیادی داشته و دارد و از مدیریت و مالک باشگاه می‌خواهم نگاه ویژه‌تری به تیم داشته باشند. بسیاری از دوستان در ابتدای فصل، ما را گزینه سقوط می‌دانستند که بیشتر دشمن بوده‌اند. آنها می‌خواستند عنایتی نتیجه نگیرد، اما خدا بسیار بزرگ است و من معجزات او را در هفته پایانی فصل گذشته دیدم. با تمام توان تلاش و نتیجه را به خدا واگذار می‌کنم. ما پاکِ پاک هستیم و از چیزی نمی‌ترسیم. با تمام قدرت تا پایان لیگ جلو می‌رویم تا خدای ناکرده، حقی از کسی ضایع نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای عنایتی رنگی بود، در واقع هوادار نشون داد که هوادار کیسه است هر چند هر تیمی یک تاکتیکی دارد اما از حرکات بازیکنانت کاملا مشهود بود فقط برای کیسه بازی می کنند.

    • ناشناس

      معلوم رنگی نبود .کلا آقای عنایتی شماها فقط چاقو و زنجیر کم داشتید تو زمین .کینه توزی شما علنی بود برای بازی که نیومده بودید همه دیدن

    • ناشناس

      دمت گرم آقا رضا.

    • parinaz.perspolisi❤

      شنیده بودم جنست خرابه ولی دیروز فهمیدمو مطمئن شدم دیگه! کاری کردی که بازیکنای هوادار یا همون تیم دوم کیسه بازی کنن جلوپرسپولیس

    • ناشناس

      لنگی جون تو راس میگی رنگی بود همه هم میدونن و دیدن بازیکنای سابقتون چجور مقابلتون بازی میکنن اقا رضا دمت گرم

    • امین

      آقا رضا عشقه پاک و محکم بازی میکنه
      مثه تارتار نیست که جلو همه تیما زور میزنه جلو پرسپولیس راحت میبازه

    • ارش

      تیم کاملا بحرینی درست کردی

    • ناشناس

      با این وقت کشی ها و ضد فوتبال بازی کردن هاتون مشخص بود

    • عشقپولیس

      عنایتی منصوریان سید عباسی قلعه مرغی نکونام محمود کتری مربی های کیسه کش هر کدام یه نیمه به کیسه راه بدن معلومه کیسه میاد صدر جدول

    • عشقپولیس

      چرا نظرات بنده پخش نمیشه

    • ناشناس

      این تساوی برای لنگی ها از باخت خیلی بدتر بود

    • فقط اس اس قهرمان

      همینکه تونستین ازهوادارمساوی بگیرن جای شُکرداره که نباختین‌بیرن‌مشکل تیمتونو حل کنید.

    • بینام

      چون بدجور سوختی پماد بیارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج