۱۲۰۴۳۵۱
۵ نظر
۵۰۷۵
۵ نظر
۵۰۷۵
پ

محرمی: امریکا و برنده پلی‌آف را می‌بریم

مجتبی محرمی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است با وجود فاصله تیم دوم و اول، هنوز شانس مدافع عنوان قهرمانی کم نشده است.

ایران ورزشی: مجتبی محرمی مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است با وجود فاصله تیم دوم و اول، هنوز شانس مدافع عنوان قهرمانی کم نشده است. محرمی می‌گوید که پرسپولیس قطعاً در بازی‌های باقی‌مانده فصل، این فرصت را دارد که دوباره با جمع کردن امتیازات و تعلل صدرنشین فعلی به صدر برسد و یک بار دیگر قهرمان شود.
 
پرسپولیس دو امتیاز را در مصاف با صدرنشین فعلی لیگ از دست داد، با وجود این باز هم این تیم را شانس قهرمانی می‌دانید؟
 
پرسپولیس تیم برتر میدان بود و می‌توانست سه امتیاز را کسب کند اما این اتفاق نیفتاد. به نظرم در این موضوع داور هم دخیل بود چون قضاوت خوبی را از قاضی میدان در دربی ندیدیم اما هر چه بوده تمام شده و رفته است و نگاه پرسپولیس باید به بازی‌های آینده‌اش باشد. من معتقدم هنوز پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد و با جمع کردن امتیازات بازی‌های پیش‌رو و تزلزل تیم استقلال حتماً می‌تواند به صدر برسد.
 
پرسپولیس در جام حذفی چقدر برای قهرمانی شانس دارد؟
 
حتماً تیم‌هایی که تا این مرحله از جام حذفی بالا آمده‌اند تیم‌های خوبی هستند اما من به‌دلیل شرایط کادر فنی و بازیکنانی که پرسپولیس از آنها بهره می‌برد در کنار شخصیت قهرمانی و انگیزه بالایی که سرخ‌پوشان برای قهرمانی دارند شانس‌شان را برای قهرمانی بیشتر می‌دانم.
 
نرفتن به آسیا روی بازیکنان تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند تأثیر نخواهد داشت؟
 
نه اینکه بگوییم این مسأله کاملاً بی‌تأثیر است اما به طور کلی بازیکنانی که در پرسپولیس هستند رسیدن به قهرمانی را هدف اصلی خودشان می‌دانند به همین دلیل به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنند.
 
ضعف بعضی از بازیکنان پرسپولیس بحث بازگشت بازیکنانی مثل بیرانوند، شجاع و کنعانی‌زادگان را به وجود آورده، فکر می‌کنید این بازیکنان دوباره به پرسپولیس باز گردند؟
 
من هم زمزمه بازگشت این بازیکنان را شنیدم و از این مسأله هم اصلاً تعجب نکردم چون پرسپولیس خانه این بازیکنان است و بازیکن که از خانه‌اش جدا نمی‌شود و اگر روزی جدا هم شود دوباره حتماً به خانه خودش باز خواهد گشت به همین دلیل حتماً شجاع، علی بیرو و کنعانی‌زادگان دیر یا زود دوباره به خانه‌شان باز خواهند گشت.
 
نظر شما درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی چیست؟
 
اول اینکه از صدا و سیما می‌خواهم بازی‌های تیم‌های همگروه ما حتی تیم‌هایی که در پلی‌آف هستند را بیشتر پخش کنند تا فوتبالی‌ها و کادر تیم ملی و بازیکنان‌مان به شکل کامل با روش تیم‌هایی که می‌خواهند با آنها بازی کنند آشنا شوند اما به طور کلی اگر بخواهم حرف بزنم باید بگویم که تیم ما با قرعه خوبی مواجه شده چون قدرت بردن امریکا و برنده پلی‌آف را دارد و با گرفتن یک مساوی از انگلیس حتماً می‌تواند از گروهش صعود کند.
 
به نظر در ایام عید شدیداً برنامه‌های ورزشی را تماشا کردید!
 
بله این که طبیعی است چون بالاخره زندگی ما فوتبالی‌ها با فوتبال عجین شده است بر همین اساس هم می‌خواهم یک ایراد بگیرم از برنامه‌ای که بهترین‌های قرن را کاندیدا کرده بود. در این لیست هیچ اثری از مرحوم سیروس قایقران نبود. بازیکنی که گل قهرمانی ما را در پکن زد. از این گدشته در خصوص مربی قرن هم باید بگویم با احترام به همه مربیان خوب کشورم من رأی به حشمت مهاجرانی می‌دهم.
 
شخصاً دوست داشتید که تیم ملی کشورمان با چه تیم‌هایی در جام ‌جهانی همگروه شود؟
 
من هم مانند بقیه دوست داشتم که با تیم‌هایی مانند برزیل، آلمان یا فرانسه همگروه شویم هر چند که خوب می‌دانید من در بین تیم‌های خارجی شدیداً علاقه‌مند به تیم ملی آلمان هستم.
 
تیم ملی ما می‌تواند در جام جهانی قطر، طلسم صعود نکردن به مرحله دوم را بشکند؟
 
قبل از اینکه جواب سؤال‌تان را بدهم باید این را بگویم که فوتبال در عین زیبایی و جذابیتش به نوعی سخت‌ترین و خشن‌ترین ورزش هم هست به همین دلیل ما باید ببینیم تا 7 ماه دیگر بازیکنان فعلی ما در جام جهانی هم حضور خواهند داشت یا نه؟چون بالاخره ممکن است در بازی‌های باشگاهی آسیب ببینند و مشکلی برای‌شان به وجود بیاید اما جدا از این مسأله اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم و در عمل کارها را خوب پیش ببریم قادر هستیم که به موفقیت‌مان خوشبین باشیم. بعد از مشخص شدن تیم‌های همگروه‌مان همه در مورد این مسأله صحبت می‌کنند که باید با برزیل و آلمان یا تیم‌های بزرگ دیگر بازی کنیم تا در جام جهانی موفق شویم اما باید دید در عمل چقدر این خواسته محقق می‌شود و در حد حرف باقی نمی‌ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شما فعلآ فکره بازیهای باقیمانده لیگ باش

    • ناشناس

      باشه...

    • ناشناس

      خواب دیدی خیر باشه!!!!!!!!!

    • alireza

      احتمالا واسه مهمونی به خونتون ببرید

    • معراج عبدالهی

      فعلا شاه فرهاد سروری میکنه
      خدا بخواد انگلیس هم میبریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج