اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۵۶۶۱
۵۲۷۸
۵۲۷۸
پ

وکالت سرلک به ایجنت‌ها برای مذاکره در قطر

پرسپولیس هنوز منتظر است تا استقلال در هفته‌های پیش‌رو پایش بلغزد تا دوباره اسب قهرمانی را برای خودش زین کند و به سمت ششمین جام بتازد!

فرهیختگان: پرسپولیس هنوز منتظر است تا استقلال در هفته‌های پیش‌رو پایش بلغزد تا دوباره اسب قهرمانی را برای خودش زین کند و به سمت ششمین جام بتازد! البته سرخپوشان پرسپولیس این فصل آن‌طور که باید عمل نکرده و امتیازات زیادی را از دست دادند تا فاصله آنها با استقلال صدرنشین بیشتر از هر زمان دیگری شود. با وجود این پرسپولیس هنوز ناامید نشده است. در این میان اخباری درمورد نقل‌وانتقالات فصل بعد پرسپولیس به گوش می‌رسد که هنوز رسمیت لازم را پیدا نکرده است. روزنامه «فرهیختگان» نگاهی به این اخبار انداخته است. باید دید پرسپولیس با چه شرایطی این فصل را به اتمام می‌رساند چون سرنوشت لیگ می‌تواند در رقم خوردن برخی اتفاقات نقش بسزایی داشته باشد. بد نیست شما هم در جریان این اخبار نقل‌وانتقالاتی از پرسپولیس باشید.

  سرلک وکالت داده است

میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و تا اینجای کار باشگاه سرخ پایتخت هنوز موفق به تمدید قرارداد این بازیکن نشده است. شنیدیم چند ایجنت فعال در لیگ قطر با این بازیکن مذاکراتی داشته‌اند و ظاهرا سرلک به آنها وکالت کاری داده تا آنها با باشگاه‌های مختلف قطری وارد مذاکره شوند! به نظر می‌رسد این بازیکن عزم خودش را جزم کرده تا در پایان فصل فوتبالش را در لیگ کشورهای حاشیه خلیج‌فارس دنبال کند که تا امروز به هیچ‌کدام از درخواست‌های باشگاه برای نشستن پای میز مذاکره جهت تمدید قراردادش پاسخ نداده است.

  بیرانوند یار قرضی پرسپولیس می‌شود؟

زمزمه‌های بازگشت دوباره علیرضا بیرانوند به پرسپولیس کم‌کم دارد تبدیل به یک صدای بلند در فوتبال ایران می‌شود. این بازیکن که به‌خاطر حضور کمرنگ در فوتبال پرتغال جایگاه ثابتش را در تیم ملی از دست داده، قصد دارد در سال برگزاری جام‌جهانی با حضور در ترکیب ثابت یک تیم صاحب‌نام جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم ملی پیدا کند. گفته می‌شود او ابراز تمایل کرده به پرسپولیس بازگردد و یحیی گل‌محمدی هم با این انتقال موافقت کرده است. حتی بیرانوند شایعه‌های اخیر درمورد اختلافش با گل‌محمدی را به‌طور کامل رد کرده تا حاشیه برای بازگشت احتمالی‌اش وجود نداشته باشد.

اما بد نیست بدانیم این بازیکن یک فصل دیگر با تیم آنتروپ قرارداد دارد و این تیم با دریافت رقمی که گفته می‌شود 200هزار یورو بوده او را به شکل قرضی به تیم بواویستا انتقال داده و فصل بعد این بازیکن باید به تیم آنتروپ بازگردد. به نظر می‌رسد آنتروپی‌ها بدشان نمی‌آید فصل بعد هم این بازیکن را به شکل قرضی راهی تیم دیری کنند و از این راه باردیگر درآمدی داشته باشند. به نظر می‌رسد پرسپولیس برای جذب این بازیکن شاید مجبور به پرداخت مبلغی به تیم پرتغالی شود. البته باید دید خود بیرانوند در این راه چه اقداماتی خواهد داشت. دیگر گزینه قرمزها هم اخباری کاپیتان تراکتور است که در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود. با این حال گزینه اول یحیی، بیرانوند است.

کنعانی؛ بازیکن آزاد یا تحت ‌قرارداد؟

موضوع بازگشت حسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس کمی پیچیده به نظر می‌رسد. با اینکه این بازیکن ابراز تمایل کرده که به پرسپولیس بازگردد و اخباری هم مبنی‌بر پایان قراردادش با تیم الاهلی قطر از سوی اطرافیان این بازیکن منتشر شده اما مدیربرنامه‌های این بازیکن تاکید دارد این بازیکن یک فصل دیگر با تیم قطری قرارداد دارد و به‌راحتی نمی‌تواند از این تیم جدا شود. الان مشخص نیست حرف‌های مدیربرنامه این بازیکن درست است یا اخباری که توسط خود این بازیکن و اطرافیانش در این رابطه پخش شده است.

  بازگشت مغانلو غیرممکن است

باشگاه پرسپولیس اول فصل به‌خاطر مشکلات مالی زیادی که داشت نتوانست شرایط لازم برای حفظ کردن شهریار مغانلو را در اختیار بگیرد و تیم پرتغالی این بازیکن وقتی دید تیم سپاهان دست به‌نقدتر است، این بازیکن را راهی اصفهان کرد تا مشکلات پرسپولیس در خط حمله این فصل بیشتر از قبل شود. در نیم‌فصل شایعاتی مبنی‌بر اختلاف مغانلو با سپاهان به گوش رسید اما این موضوع هم شرایط را برای پرسپولیسی شدن مجدد این بازیکن مهیا نکرد. این بازیکن فصل بعد هم با سپاهان قرارداد دارد و ظاهرا سپاهانی‌ها رقم بسیار خوبی هم به این بازیکن می‌دهند و به نظر می‌رسد این بازیکن نه امکان حضور در تیم دیگر را دارد نه دلش می‌آید که رقم خوب قراردادش را از دست بدهد. برخی شایعات می‌گویند رقم قرارداد این بازیکن 20 میلیارد تومان برای یک فصل است. شاید این رقم درست نباشد اما دریافتی این بازیکن نمی‌تواند دورقمی نباشد!

  جدایی لک و صفروف چقدر جدی است؟

شایعه شده در پایان لیگ جدایی حامد لک و منوچهر صفروف از پرسپولیس قطعی خواهد بود. البته فعلا اختلافاتی میان یحیی گل‌محمدی و حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس منجر به نیمکت‌نشینی این بازیکن شده و همین موضوع به شایعات جدایی این بازیکن دامن زده است. اما ظاهرا صفروف هم نتوانسته نظر فنی یحیی را به خود جلب کند و نیمکت‌نشینی دائم این بازیکن هم به همین دلیل است. البته الان نمی‌توان به این شایعات خیلی توجه کرد و باید تا پایان فصل صبر کنیم تا ببینیم موضوع جدایی این دو بازیکن چقدر جدی است.

  ادامه تلاش برای تمدید قرارداد ترابی و رضاییان

یحیی گل‌محمدی اصرار زیادی دارد تا قرارداد چند بازیکن ازجمله میلاد سرلک، مهدی ترابی، رامین رضاییان و امید عالیشاه تمدید شود. تا اینجای کار فقط سرلک هیچ واکنشی نسبت به درخواست‌های باشگاه برای تمدید نداشته است. ظاهرا ترابی با دریافت طلب 5/1 میلیاردی خود که از گذشته باقی مانده مشکلی برای تمدید ندارد. رامین رضاییان هم برای مذاکره اعلام آمادگی کرده و عالیشاه هم بعد از رفع ‌مصدومیتش درمورد تمدید قرارداد با باشگاه وارد مذاکره خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج