اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۵۶۶۴
۵۲۰۸
۵۲۰۸
پ

سمیعی: صدرنشین نیازی به شلوغ‌بازی ندارد

پس از بیانیه‌های متعدد باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شنبه گذشته جلسه‌ای را با حضور مسئولان این دو باشگاه برگزار کرد.

فرهیختگان: پس از بیانیه‌های متعدد باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شنبه گذشته جلسه‌ای را با حضور مسئولان این دو باشگاه برگزار کرد. در این جلسه، مصطفی آجرلو مدیرعامل، فرشید سمیعی معاون حقوقی و محمد نوری‌فر مدیررسانه‌ای استقلال به‌همراه حسین دوام معاون حقوقی، مصطفی لشگری مدیر روابط‌عمومی و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به‌همراه درویش، مدیرعامل این باشگاه شرکت کرده و توضیحات خود را ارائه دادند.

سمیعی درباره اینکه در این جلسه چه گذشت، به «فرهیختگان» گفت: «طبق ابلاغ کمیته اخلاق قرار بود مدیران رسانه دو باشگاه در ساعت ۱۶ و مدیران‌عامل در ساعت ۱۷ در جلسه کمیته اخلاق حضور پیدا کنند اما با همزمانی با ساعت ۱۶، مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به‌همراه مدیران این باشگاه وارد جلسه شد و مدیر رسانه‌ای استقلال را به جلسه دعوت نکردند. درنتیجه وی معطل ماند و ساعت ۱۷ به‌همراه مدیران استقلال ازجمله بنده و آقای آجرلو در جلسه جداگانه دیگری شرکت کردیم. این درحالی است که طبق اعلام قبلی قرار بود جلسه به این شکل برگزار شود که مدیران رسانه‌ای دو باشگاه با هم و مدیران آنها نیز با یکدیگر وارد جلسه شوند اما در یک تصمیم آنی تصمیم دیگری را گرفته و همان‌جا این موضوع یعنی تفکیک جلسه مسئولان باشگاه را به ما اعلام کردند.»

وی درباره جزئیات این جلسه گفت: «در بدو ورود از ما خواستند با توجه به تنش‌های ایجادشده به ماجرای بیانیه‌ها خاتمه بدهیم که ما اعلام کردیم چنین جلسه مشابهی در کمیته انضباطی برگزار شده و جالب اینکه مسئولان کمیته اخلاق هم از آن خبر نداشتند و توضیح دادیم که در جلسه فوق مقرر شد من‌بعد هر باشگاهی بیانیه بدهد یا در مصاحبه ارکانش به باشگاه مقابل حمله کند مورد برخورد انضباطی قرار بگیرد؛ متاسفانه با وجود آنکه تیم پرسپولیس بلافاصله بعد از جلسه فوق دوبار این کار را انجام داد و این امر مورد بی‌توجهی کمیته انضباطی قرار گرفت، کار تا اینجا پیش رفت و به اتفاقات امروز رسید. این درحالی است که مسئولان کمیته انضباطی وعده دادند درصورت تخلف برخورد لازم را می‌کنیم و این اتفاق نیفتاد، ما هم ناچار به برخورد شدیم.»

سمیعی تاکید کرد: «در این جلسه گفتیم ما دستور کمیته اخلاق را اجرا می‌کنیم اما اگر حریف باز هم بیانیه بدهد و شما برخوردی نکنید، باز هم ناچار به اقدام متقابل و برخورد لازم از جانب خود هستیم که مسئولان کمیته اخلاق اعلام کردند هر باشگاهی این‌بار بیانیه بدهد با آن صریحا برخورد می‌شود؛ اعلام کردیم درصورت برخورد ما دیگر پاسخی نخواهیم داد اما چون ما وکالتا از طرف هواداران در باشگاه هستیم اگر آنها به رفتارها و حملات خود ادامه بدهند، ما جهت تضییع نشدن حقوق باشگاه استقلال و به جهت انجام وظیفه چون وکیل هواداران هستیم مجبوریم از منافع باشگاه دفاع کنیم. درواقع دوستان در کمیته اخلاق اعلام کردند من‌بعد با هر باشگاهی که بیانیه بدهد، برخورد لازم را خواهیم کرد و ان‌شاءالله واقعا این‌بار برخورد لازم بشود.»

معاون حقوقی باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: «ما همان‌جا اعلام کردیم با توجه به اینکه ۶ امتیاز از رقیب خود در جدول پیش هستیم و موقعیت خوبی داریم، دلیلی ندارد بخواهیم شلوغ‌بازی درآورده و بیانیه بدهیم. کسی که می‌خواهد حاشیه درست کند، تیم رقیب است و این اتفاقات از جانب ما نیست. چرا در سال‌های گذشته این اتفاق نیفتاد؟ چون استقلال در کورس نبود؟ ما سال‌های گذشته هم مدارج اخلاقی را رعایت می‌کردیم و حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کردیم اما امسال چون در کورس هستیم، مدام از طرف تیم‌های دیگر برایمان حاشیه درست می‌شود؛ دلیل منطقی برای ایجاد حاشیه نداریم چون در صدر هستیم و نزدیک‌ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج