۱۲۰۵۷۰۲
۵۱۱۰
۵۱۱۰
پ

فریبا: امسال می‌تواند سال طلایی استقلال باشد

پیشکسوت استقلال می گوید در این مقطع رکورد زدن مهم نیست بلکه کسب جام اهمیت دارد.

ورزش سه: بهتاش فریبا در مورد اینکه امتیاز از دست دادن استقلال مقابل نساجی در لیگ تاثیری در بازی حذفی این تیم دارد یا خیر گفت: هر دو تیم از هم شناخت دارند ولی بحث بازی های لیگ و استراتژی آن با بازی های جام حذفی کاملا متفاوت است.جام حذفی یعنی یک اشتباه و خداحافظ! خیلی حواس تیم ها باید جمع باشد. نساجی تیم دونده و پرس کننده ای است استقلال هم که وضعیتش مشخص است تیم صدر جدول است و برای جام حذفی هم انگیزه دارد.

او در مورد اینکه با توجه به تساوی استقلال مقابل پیکان در بازی لیگ کار این  تیم برای قهرمانی سخت شد یا خیر ادامه داد: با یک اخراج  ده نفره شدیم ولی استقلال با وجود اینکه ده نفر بود موقعیت آنچنانی به تیم حریف نداد. شرایط گلزنی هم داشتیم و در هر صورت در بازی حذفی باید حواسمان جمع باشد ما دنبال دوگانه هستیم هم لیگ برتر و هم جام حذفی. انشاالله امسال یک سال طلایی برای ما باشد، باید تمرکز داشته باشیم و من فکر می کنم امشب داستان امتیاز دهی به نساجی تمام خواهد شد.

پیشکسوت استقلال در مورد رکورد استقلال در هفته بیست و چهارم از رقابتهای لیگ برتر یعنی بدون شکست بودن نظرش را اینگونه بیان کرد: امیدواریم که استقلال تا پایان فصل همینگونه بدون شکست به کارش ادامه بدهد ولی الان بحث رکوردها مطرح نیست و ما باید به دنبال جام ها باشیم هر وقت جام را بگیریم خود به خود رکورد هم خواهیم زد. بارها خود فرهاد هم صحبت کرده که زیاد توجهی به این عناوین نداریم و به دنبال قهرمانی هستیم  و این یک تفکر حرفه‌ای است. بچه ها باید به دنبال این باشند که هر دو جام را بگیرند.

وی در مورد اینکه تنها تعقیب کننده استقلال برای قهرمانی در لیگ پرسپولیس است گفت: با توجه به شرایط بازی های تیم های دیگر تقریبا از گردونه خارج شده اند. ۶ بازی و ۱۸ امتیاز وجود دارد و بچه ها نباید خیلی به قهرمانی از الان اطمینان کنند. باید در بازی های باقی مانده عملکرد خوبی داشته باشند و پیروز شوند سرنوشت ما دست خودمان است. اگر بازی هایمان را ببریم با همین اختلاف قهرمان می شویم تازه در صورتی که تیم حریف هم بازی هایش را نبرد. خدا را شکر کیفیت بازی ها خوب است. انشاالله بعد از قهرمانی رکورد نباختن را هم حفظ می کنیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج