جاباما
۱۲۰۵۹۹۳
۵۱۸۳
۵۱۸۳
پ

پنجعلی: حامد تنبیه شد و همان لک سابق خواهد بود

پیشکسوت پرسپولیس برای این تیم هنوز هم شانس قهرمانی قائل است.

ورزش سه: محمد پنجعلی در مورد حذف پرسپولیس از جام حذفی با شکست ۳ بر ۲ مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگار ما گفت: قرار نیست یک تیم همیشه پیروز شود و اینگونه این فوتبال جذابیت ندارد و مشاهده کردید که استقلال هم حذف شد. بارسلونا هم حذف شد، بایرن مونیخ هم باخت. در هر حال این اتفاق برای پرسپولیس هم افتاد اما چیزی از ارزش های این تیم کم نمی شود.

او در مورد مشکل خط دروازه پرسپولیس ادامه داد: حامد لک بازی های بسیار خوبی برای پرسپولیس کرده و حالا تنبیه شده اما لک همان لک است. اگر یادتان باشد در بازی های آسیایی و لیگ برتر عالی بود. من اعتقاد دارم یک مقدار از لحاظ روحی به مشکل خورد که فکر می کنم آن هم برطرف شده باشد.

مدافع سابق پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاعی این تیم عنوان کرد: نظر من این است که خط دفاعی نیاز به تقویت دارد. ما دو سه بازیکن خوب مان از جمله شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان را از دست دادیم دو دفاعی که واقعا هر کدامشان بازی را در می آوردند. من فکر می‌کنم جایگزین مناسبی پیدا نشده البته که ما سید جلال حسینی را در اختیار داریم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه سرنوشت این تیم در لیگ را چطور ارزیابی می کند گفت: پرسپولیس همین الان هم شانس قهرمانی دارد چون فاصله زیادی با استقلال ندارد و فوتبال را هم اصلاً نمی توان پیش بینی کرد. ۶ بازی مانده و خیلی مسائل ممکن است اتفاق بیفتد.

وی در مورد آماری که به تازگی اعلام شده و پرسپولیس برترین تیم ایرانی بین تیم های باشگاهی جهان است نظرش را اینگونه بیان کرد: نیازی به اعلام نبود قبلا هم گفته بودم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و از تمام تیم‌های ما بهتر کار می کند.

پنجعلی در مورد انتقاد برخی از هواداران به یحیی گل محمدی گفت: نظر طرفدار قابل احترام است ولی من می خواهم این را عرض کنم پرسپولیس هنوز هم مدعی است. اگر هواداران آستانه صبر شان را بالا ببرند خیلی بهتر است. احتمال افتادن اتفاقات خوب در ۶ بازی زیاد است و فقط مستلزم این است که بچه‌ها با آرامش بازی و سعی کنند امتیاز از دست ندهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج