adexo3
۱۲۰۶۵۹۱
۵۱۷۵
۵۱۷۵
پ

تصمیم نهایی بارسلونا در مورد دیانگ مشخص شد

بارسلونا تمایلی ندارد تا قرارداد قرضی لوک دیانگ را تمدید یا دائمی کند.

ورزش سه: یکشنبه گذشته کار بارسا برای ثبت هفتمین برد متوالی در لالیگا گره خورده بود. آبی اناری ها تا دقیقه ۹۲ برابر میزبان شان لوانته ۲-۲ متوقف شده بودند که روی سانتر از چپ جوردی آلبا و ضربه سر تمام کننده لوک دیانگ توانستند پیروز از زمین خارج شوند. بارسا دیداری که در آن سه پنالتی بر علیه اش اعلام شده بود را ۲-۳ برد و همچنان کورسوی امیدش برای قهرمانی حفظ شد.

تصمیم نهایی بارسلونا در مورد دیانگ مشخص شد

این ششمین گل دیانگ برای بارسا در لالیگا بود و جالب اینکه این بازیکن که قرضی از سویا برای باشگاه کاتالان بازی می کند، مقطعی در نوکمپ هو شد و قرار بود زمستان بارسا را ترک کند ولی با اصرار ژاوی ماندنی شد، در سال جدید میلادی گل های حساسی هم به ثمر رسانده است. 4 گل دیانگ برای بارسا 6 امتیاز را به ارمغان آورده است. 

بارسا با تک گل دیانگ در زمین مایورکا پیروز شد. او گل تساوی را به گرنادا زد و برابر اسپانیول در دقیقه 90 توانست کار را به تساوی کشانده و یک امتیاز برای بارسا کسب کند. گل دقیقه 92 دیشب او نیز بارسا را از یک امتیاز به سه امتیاز رساند. 

دیانگ دیشب و در شکست تلخ خانگی بارسا برابر فرانکفورت نیز در اواخر بازی به میدان رفت تا شاید گل تعیین کننده دیگری بزند ولی این بار شانس با او یار نبود.

امروز نشریه اسپورت نوشت که تصمیم نهایی باشگاه بارسلونا در مورد دیانگ، عدم حفظ اوست و علی رغم شایعات در مورد خرید دائمی ستاره هلندی، او همین تابستان به سویا بازگردانده می شود. گفته می شد درخشش دیانگ در بازی های اخیر باعث تغییر نظر مسئولان بارسا شده ولی تصمیم چیز دیگری است. دیانگ تا 2023 با سویا قرارداد دارد و همه چیز حکایت از این دارد که در فهرست فروش این باشگاه قرار خواهد گرفت تا از انتقال او سود کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج