۱۲۰۶۸۰۰
۱ نظر
۵۵۰۱
۱ نظر
۵۵۰۱
پ

صحبت‌های تند وحید قلیچ درباره لک و بیرانوند

پیشکسوت در مورد این تیم و شرایطش در ادامه لیگ برتر صحبت کرد.

ایلنا: وحید قلیچ در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس‌ اظهار داشت: من خیلی تمایل ندارم الان در مورد پرسپولیس زیاد صحبت کنم. ایرادها را می‌بینم ولی با خودم قرار گذاشتم این شش هفته را سکوت کنم بعد اگر تیم قهرمان نشد و نتیجه نگرفت آن وقت با خیلی‌ها کار دارم و خیلی حرف‌ها را لازم هست که بزنم تا هوادار بداند چه خبر است.

صحبت‌های تند وحید قلیچ درباره لک و بیرانوند

وی در مورد اینکه آیا برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است یا نه، گفت: بله هنوز شش هفته مانده و خیلی اتفاقات ممکن است بیافتد. استقلال سه هفته است که نتیجه نگرفته و متزلزل نشان می‌دهد و در ادامه هم امتیاز قطعاً از دست خواهد داد ولی مهم این است که پرسپولیس‌ از این فرصت‌ها استفاده کند. اگر بچه ها همت کنند و همه امتیازات این شش هفته را بگیرند به امید خدا قهرمان می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتقاداتی که به برخی از بازیکنان این تیم می‌شود توضیح داد: من نظر شخصی خودم را می‌گویم که مهاجم ازبکستانی و دو بازیکن تاجیکستانی در حد تدارکات پرسپولیس هستند. پیراهن پرسپولیس ارزشمند است و نباید هر بازیکن بی کیفیتی را جذب کنند و این لباس را بر تنش کنند.

قلیچ در مورد مشکلات دروازه پرسپولیس توضیح داد: پاشنه آشیل پرسپولیس‌ در حال حاضر دروازه‌اش است. من خیلی سعی کردم به گوهری روحیه بدهم ولی واقعاً عملکرد خوبی نداشته و نشان داده در حد پرسپولیس‌ نیست. به نظرم باید مشکل حامد لک را حل کنند. او سرمایه تیم است و بابتش پول خرج کردند و حالا سر یک اختلاف می‌گویند برو خانه و او هم رفته است. حامد لک شماره تماس من و محل من را می‌شناسد و بیاید پیشم با او دو ساعت صحبت دارم و بعد قطعاً خیلی از مشکلاتش برطرف می‌شود. فکر می‌کنم مشکل او با داوود فنایی است ولی حالا باید اختلاف ها را کنار گذاشت و در پرسپولیس نباید فدای اختلافات شخصی شود.

وی افزود: پرسپولیس یک گلر مثل حسین حسینی می‌خواهد که در بازی با پیکان تیم ده نفره را یک تنه در بازی نگه داشت و کار را در آورد. نه فقط یک بازی. ده بار در طول فصل این کار را کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد ابراز تمایل بیرانوند به بازگشت گفت: بیرانوند آن زمان که پایش را گذاشته بود روی گلوی پرسپولیس و در بدترین شرایط پولش را می‌خواست یادش رفته که حالا می‌خواهد برگردد؟ پرسپولیس شده مثل حمام مردانه و هرکس می‌خواهد به این تیم بیاید به او بفرما می‌زنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خیلی حرف میزنی..‌‌‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج