۱۲۰۶۸۶۱
۱۲۱
۱۲۱
پ

صعود لک لک‌های آنفیلد به فینال با برتری مقابل سیتیزن‌ها

لیورپول با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول موفق شد با نتیجه ۲-۳ منچسترسیتی را مغلوب کند.

ورزش سه: ، لیورپول در شبی که از موقعیت‌های گلزنی خود به‌خوبی استفاده کرد و البته حریفش بی دقت هم بود، در همان نیمه اول سه بار به گل رسید و در نهایت با برتری ۲-۳، به فینال جام حذفی انگلیس راه یافت.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه ۹ به گل اول دست یافت. ارسال اندرو رابرتسون از روی نقطه کرنر سمت چپ با ضربه سر دقیق ابراهیما کوناته همراه شد و لیورپول از حریف خود پیش افتاد.

 صعود لک لک‌های آنفیلد به فینال با برتری مقابل سیتیزن‌ها

اما لیورپول خیلی زود به گل دوم هم رسید. تعلل عجیب و اشتباه بزرگ زک استفن در نزدیکی خط دروازه منچسترسیتی باعث شد سادیو مانه با تکل صحیح خود به‌راحتی دروازه حریف را باز کرد و برتری مرسی سایدی‌ها را دو برابر کند.

 صعود لک لک‌های آنفیلد به فینال با برتری مقابل سیتیزن‌ها

در ادامه لیورپول به‌خوبی به اداره جریان بازی پرداخته و اجازه خلق موقعیت به منچسترسیتی نمی‌داد. ‌در اواخر نیمه اول لیورپول باز هم به گل رسید. یک و دوی تیاگو و ترنت آرنولد باعث شد ستاره اسپانیایی با یک پاس چیپ و تماشایی سادیو مانه را صاحب فرصت کند. این ستاره سنگالی نیز با یک ضربه والی و دقیق به گوشه دروازه، سومین گل لیورپول را نیز به ثمر رساند تا این تیم با برتری ‌‌فوق العاده 0-3 راهی رختکن شود.

سیتیزن‌ها نیمه دوم را به قصد جبران آغاز کرده و در دقیقه 47 به گل اول خود دست یافت. گابریل ژسوس با حرکتی فنی و تماشایی فابینیو را محو کرده و با ارسال عرضی خود جک گریلیش را صاحب موقعیت کرد تا ستاره انگلیسی سیتی با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه، زننده گل اول تیمش لقب بگیرد.

 صعود لک لک‌های آنفیلد به فینال با برتری مقابل سیتیزن‌ها

لحظاتی بعد و روی پاس رحیم استرلینگ بود که گابریل ژسوس صاحب فرصت مناسبی برای به حداقل رساندن اختلاف شد، اما آلیسون بکر ‌مقابل ضربه او واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 70 و روی پاس عمقی برناردو سیلوا بود که گابریل ژسوس در موقعیتی تک به تک صاحب بهترین فرصت ممکن برای زدن گل دوم شد، اما ضربه زمینی او دقیق نبود و آلیسون بکر با واکنشی تماشایی دروازه لیورپول را نجات داد.

دقایقی بعد این بار روی اشتباه عجیب الکساندر زینچنکو و لو رفتن توپ این بازیکن بود که محمد صلاح در سمت راست محوطه در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما ضربه او دقیق نبود و از کنار دروازه زک استفن به بیرون رفت.

اما در دقیقه 90 سیتی به گل دوم رسید. نفوذ ریاض محرز از سمت‌ راست و ضربه او با مهار آلیسون همراه شد، اما در ریباند این توپ برناردو سیلوا بود که توانست دروازه را باز کند.

لحظاتی بعد سیتی می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی استرلینگ در اختیار آلیسون قرار گرفت و در نهایت لیورپول 2-3 از سد سیتی گذشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج