۱۲۰۵۱۸۹
۵۲۸۴
۵۲۸۴
پ

ابهام در مورد تمدید قرارداد ستاره سرخ پوشان

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، حاضر به بحث درباره موضوع حساس تمدید قراردادش با این باشگاه نیست.

خبرآنلاین: قرارداد صلاح با باشگاه لیورپول در ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد اما مذاکرات برای تمدید این قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده است.

پیش از این گفته می‌شد که مذاکرات بین دو طرف برای امضای قرارداد جدید به بن‌بست رسیده چرا که لیورپول حاضر به پذیرش شرایط مالی این بازیکن نیست اما چند روز قبل بسیاری از منابع خبری اعلام کردند که صلاح از خواسته‌های خود کوتاه آمده و در آستانه توافق با مدیران لیورپول قرار دارد.

این ستاره مصری در پاسخ به سوالی درباره شرایط قراردادش به اسکای اسپورت گفت:« خبر زیادی نیست اما چیزی که صادقانه می‌توانم بگویم این است که مسائل بسیاری وجود دارد که مردم هیچ چیزی درباره آن نمی‌دانند. این تمام چیزی است که می‌‍توانم بگویم.»

او با اشاره به بازی‌های مهم پیش روی لیورپول اضافه کرد:« من نمی‌توانم خودخواه باشم و الان درباره شرایط خودم حرف بزنم. ما در مهم‌ترین بازه زمانی برای تیم هستیم، بنابراین من باید درباره تیم حرف بزنم، روی بازی‌های پیش رو با تیم تمرکز کنم و این مهم‌ترین نکته است. امیدوارم که همه ما خوش‌بین‌تر باشیم و ببینیم چه اتفاقی پیش خواهد آمد.»

صلاح در پاسخ به این سوال که یا از امضای قرارداد جدید با لیورپول اطمینان دارد یا خیر اظهار داشت:« من نمی‌توانم بگویم بله و نمی‌توانم بگویم نه اما بارها پیش از این درباره خواسته خودم صحبت کرده‌ام. اما بار دیگر می‌گویم که نمی‌توانم به جزییات موقعیت قراردادم بپردازم چون موضوع بسیار حساسی است. این تیم باید پیروز شود و من نمی‌توانم صرفا با صحبت درباره قراردادم در صدر اخبار قرار بگیرم. من فقط روی این تیم تمرکز دارم و همین.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج