۱۲۰۶۸۷۳
۴۴۶
۴۴۶
پ

واکنش گواردیولا به اشتباه وحشتناک گلر آمریکایی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به اشتباه دروازه‌بان تیمش روی گل دوم لیورپول واکنش نشان داد.

ورزش سه: دو تیم منچسترسیتی و لیورپول امروز در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که بازی جذاب دو تیم نهایتاً نتیجه ۳-۲ به سود قرمزها خاتمه یافت تا شاگردان پپ گواردیولا حذف تلخی را تجربه کرده باشند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پایان بازی در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب لیورپول نسبت به تیمش بهتر بود یا خیر گفت: "در حال حاضر بله.  کوین نمی توانست بازی کند، کایل واکر هم همینطور. همچنین گوندوگان از ناحیه زانو احساس درد داشت. وقتی همه آماده باشند شرایط خوب است اما ما از بازی با اتلتیکو برگشتیم. اول با لیورپول بازی داشتیم بعد اتلتیکو و دوباره لیورپول. در نیمه اول ما خیلی منفعل عمل کردیم اما در نیمه دوم شتاب بیشتری داشتیم.

واکنش گواردیولا به اشتباه وحشتناک گلر آمریکایی

ریاض و رودری آماده بودند، بقیه مشکل داشتند. فرناندینیو فوق العاده بازی می کرد، برناردو نیز همینطور، فکر می کنم گابریل هم خوب بازی می‌کرد‌. البته اگر گل سوم را زده بودیم، مطمئنم در وقت های اضافه تعویض‌های دیگری انجام می‌دادیم، اما گزینه‌های زیادی نداشتیم."

گواردیولا در واکنش به اشتباه وحشتناک دروازه بان آمریکایی منچسترسیتی یعنی زک استفن نیز گفت: "این اتفاقات رخ می‌دهد. ما به خاطر سبک بازی خود به این نوع فوتبال احتیاج داریم(بازی با دروازه‌بان). چنین اتفاقی در بازی قبلی با لیورپول برای ادرسون نیز می توانست رخ دهد. این تصادفی بود و به هر حال اتفاق می افتد. من مطمئنم که زک نمی خواست اینگونه شود."

گواردیولا در مورد آسیب دیدگی کوین دی بروین و اینکه از او در بازی امروز استفاده نکرد نیز گفت: "من نمی‌خواستم روی کوین ریسک کنم و او را برای بازی‌های بعدی از دست بدهم."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج