adexo3
۱۲۰۶۸۹۷
۱ نظر
۲۳۵
۱ نظر
۲۳۵
پ

خیابانی: کی‌روش نه‌‌، سؤالات اتحادی بپرسید!

جواد خیابانی اعتقاد دارد که صعود به دور بعدی جام جهانی کعبه آمال او نیست بلکه خوب بازی کردن و بد نباختن مهم‌تر از سایر مسائل است.

ورزش سه: جواد خیابانی، گزارشگر پرسابقه صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص هم‌گروهان ایران در جام جهانی گفت: به نظر من فرقی نمی‌کند و در هر گروهی قرار می‌گرفتیم، همین شرایط را داشتیم. امیدوارم بچه‌ها مانند تمام جام جهانی‌ها که خوب بودند، خوب باشند. در جام جهانی ۷۸ آرژانتین با کشورهای اسکاتلند، پرو و هلند یا در جام جهانی ۹۸ فرانسه با کشورهای آمریکا، یوگسلاوی و آلمان، یا در جام جهانی ۲۰۰۶ با مکزیک، پرتغال و آنگولا. در جام جهانی ۲۰۱۴ درخشش بچه‌ها با آرژانتین را دیدید. یا کشورهای نیجریه و بوسنی. در جام جهانی قبلی نیز با قهرمان اروپا یعنی پرتغال مساوی کردیم، برابر بهترین تیم دنیا اسپانیا با یک گل باختیم و مراکش را یک بر صفر شکست دادیم.

وی ادامه داد: پس فکر می‌کنم که ما نباید بترسیم. بله درست است باید حواسمان باشد و خیلی هم مراقب باشیم اما نباید بترسیم. با شجاعت برویم و مطمئنا با این شجاعت نمی‌گویم حتما انگلیس را می‌بریم و همان‌طور که انگلیسی‌ها نمی‌توانند بگویند ما را می‌برند، من نمی‌گویم حتما می‌توانیم ‌مقابل آمریکا پیروز شویم و همان‌طور که آمریکایی‌ها نمی‌توانند بگویند ما را می‌برند، من می‌گویم مسابقه فوتبال است و برویم مردانه بازی کنیم. همین مردانه بازی کردن خودش به معنای پیروزی است. امیدوارم که در کنار مردانه و خوب بازی کردن، آنها را ببریم.

خیابانی درخصوص اینکه دوگانگی به‌وجود آمده که تیم ملی با این کادرفنی می‌تواند در جام جهانی موفق شود یا خیر، گفت: من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و برایم فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی یا کاپیتان تیم باشد. برای من این مسئله مهم است که این لباس ملی و تیم کشورم در اختیار بچه‌هایی باشد که حقشان پوشیدن پیراهن تیم ملی است. پرچم مربیگری تیم ملی در اختیار کسی باشد که حقش مربیگری تیم ملی فوتبال است. من کسی نیستم که راجع به این مسئله نظر بدهم که چه کسی مربی شود و چه کسی نشود. هر کسی مربی یا بازیکن تیم ملی باشد؛دوست دارم.

گزارشگر با سابقه تلویزیون درباره اینکه با سرمربی سابق تیم ملی مشکلاتی داشته است یا خیر، پاسخ داد: سوالات اتحادی بپرسید. سوالات متحد و دوستی بگویید. سوالات دشمنی را برای خودتان بگذارید.

او درخصوص اینکه آیا تیم ملی شانس صعود از گروهش را دارد، گفت: ژاپن، کره جنوبی و عربستان صعود کرده و چرا ایران صعود نکند؟ چرا فکر می‌کنیم صعود کردن کعبه آمال ماست؟ یعنی فکر می‌کنید اگر ما از گروه صعود کنیم، مشکلات فوتبال ما تماما حل می‌شود؟ من گفتم که خوب و درخشان بازی کنیم. در جام جهانی ۹۸ از گروه صعود کردیم؟ خیر. اما درخشان بازی کردیم. در جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کردیم؟ خیر. اما آبرومند بازی کردیم. جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کردیم؟ خیر. اما با قهرمان اروپا، یعنی پرتغال مساوی کردیم. پس خوب بوده است. من فکر می‌کنم انتظار از فوتبال ما این است که فعلا در میدان درخشان و خوب بازی کند. این خیلی خوب است که در کنار خوب بازی کردن، بتوانیم از گروه صعود کنیم.

خیابانی در پایان و در رابطه به اینکه بسیاری از هواداران انتظار دارند این تیم ملی برای نخستین بار از گروهش در جام جهانی صعود کند، پاسخ داد: صعود به مرحله بعدی جام جهانی، برای من کعبه آمال نیست. برای من درخشش فوتبال و بدنباختن و خراب نشدن و خوب بازی کردن بهتر از صعود کردن است. اما مطمئنم که اگر تیم ملی خوب و درخشان بازی کند و دل مردمش را به‌دست بیاورد، می تواند از گروهش نیز صعود کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قحطی اومده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج