۱۲۰۶۹۳۷
۴۳
۴۳
پ

مهدوی‌کیا: باید به تیم ملی‌مان امیدوار بود

مهدوی مهدوی‌کیا سر مربی تیم امید ایران مشغول برنامه‌ریزی برای موفقیت‌های آینده این تیم است.

ایران ورزشی: مهدوی مهدوی‌کیا  سر مربی تیم امید ایران مشغول برنامه‌ریزی برای موفقیت‌های آینده این تیم است. درست در همین روزها که او در حال  برنامه‌ریزی برای تیم تحت هدایتش است، با کیا  در رابطه با تیم ملی و پرسپولیس و مسائل دیگر صحبت کردیم که می‌خوانید: 
 
تیم ملی ما در گروهی قرار گرفته که انگلیس و امریکا  به همراه  تیمی از پلی‌آف در آن حضور دارند.  گروه متفاوتی به نظر می‌رسد، شما  در این خصوص چه صحبتی دارید؟
 
 در جام جهانی گروه راحتی وجود ندارد و همه تیم‌ها بعد از حضور در مسابقات مقدماتی و سپری کردن بازی‌های دیگر، با شایستگی در جام جهانی حاضر می‌شوند. از همین رو، ما هم در گروه راحتی قرار نگرفته‌ایم اما به نسبت بقیه تیم‌های آسیایی در گروه مناسب‌تری قرار گرفته‌ایم. باید به تیم ملی‌مان با شاخصه‌هایی که در آن وجود دارد، امیدوار بود.
 
بعضی‌ها می‌گویند تیم ملی ایران قادر به پیروزی مقابل انگلیس نیست اما مقابل تیم ملی امریکایی که خودِ شما هم سابقه گلزنی به آن را دارید، شانس برد داریم. شما چه نظری دارید؟  
 
 در خصوص فوتبال نمی‌توان پیشداوری کرد. فعلاً  فقط این موضوع اهمیت دارد که برنامه‌ریزی سطح بالا و حمایت خیلی خوب و منطقی از تیم ملی‌مان داشته باشیم و بتوانیم به دراگان  اسکوچیچ روحیه بدهیم. انگلیس هم تیم خوبی است اما فراموش نکنید ما هم از تیم ملی بهره می‌بریم که بیشتر بازیکنانش لژیونر هستند. موضوعی که شانس بازی‌های خوب و کسب نتایج بهتر را برای تیم ما فراهم می‌سازد. نباید از کنار این موضوع بی‌تفاوت گذشت. در مورد امریکا باید گفت که تیم ملی ما و تیم امریکا به نسبت 24 سال پیش که با هم بازی کردند، خیلی متفاوت شده‌اند. برای بازی مقابل این تیم نباید قیاس ما، اتفاقات و نتایج دو دهه پیش باشد؛ هم تیم ما خیلی نسبت به آن زمان فرق کرده هم امریکا خیلی متفاوت شده اما همان‌طور که گفتم، من به تیم ملی‌ ایران در جام جهانی قطر خیلی امیدوارم.
 
در مقابل، ما هم به تیم امید با حضور شما  خیلی امیدواریم.
 
 برای تیم امید برنامه داریم و ان‌شا‌ءالله همه آن برنامه‌ها را عملی خواهیم کرد. امیدوارم با حمایت فدراسیون و هماهنگی که وجود دارد، همه برنامه‌های‌مان را اجرا کنیم. 
 
آخرین سؤال ما هم به پرسپولیس باز می‌گردد. به نظر می‌رسد امسال شانس قهرمانی پرسپولس در لیگ به حداقل رسیده. شما چه نظری دارید؟
 
 این مسأله طبیعی است که تکرار قهرمانی هر سال سخت‌تر می‌شود.  پرسپولیس هم پنج دوره متوالی قهرمان لیگ شده و از این بابت رکورد جدیدی خلق کرده است اما با وجود این طبیعی است که تکرار این مهم هر سال نسبت به سال قبل مشکل‌تر شود. با همه این اوصاف در فوتبال هر مسأله‌ای ممکن است. به همین دلیل با وجود آنکه کار سخت شده اما هنوز باید به پرسپولیس و تکرار موفقیت‌هایش امیدوار بود.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج