۱۲۰۶۹۵۴
۶۳
۶۳
پ

حمایت گواردیولا از دروازه‌بان آمریکایی تیمش

سرمربی منچسترسیتی، دروازه‌بان آمریکایی تیمش را مقصر شکست برابر لیورپول ندانست.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی در دیدار برابر لیورپول با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و بعد از حذف از جام اتحادیه، از جام حذفی نیز کنار رفت تا دومین جام فصل نیز برای گواردیولا و تیمش از بین برود.  البته غایب بزرگ این دیدار کوین دی بروین بود که به دلیل مصدومیت جزئی روی نیمکت قرار گرفت. در واقع پپ گواردیولا برای بازیکن بلژیکی تیمش ریسک نکرد و او را روی نیمکت قرار داد.

پپ گواردیولا بعد از شکست در دیدار برابر لیورپول گفت:  من به بازیکنانم و ترکیب تیمم بسیار اعتماد دارم. بازی‌های فشرده‌ای در دیدارهای قبل داشتیم و نیاز بود در این دیدار چند تغییر در ترکیب تیمم داشته باشم. ولی این تغییرات دلیل باخت ما به لیورپول نبود. نیمه اول خیلی منفعل بودیم. ما آن طور که انتظار داشتیم بازی نکردیم و خیلی بد بودیم. در نیمه دوم جبران کردیم و توانستیم گل دوم را نیز به ثمر برسانیم با این حال این کافی نبود و به همین خاطر باید به تیم حریف تبریک بگویم. گاهی اوقات در فوتبال این اتفاق می‌افتد. نباید فراموش کنیم که تیم حریف لیورپول است و از بازیکنان باکیفیت زیادی برخوردار است.

گواردیولا حاضر نشد زک استفن دروازه‌بان دوم تیمش را مقصر شکست برابر سیتی بداند زیرا اشتباه دروازه‌بان آمریکایی منجر به زدن گل دوم لیورپول توسط مانه شد. او گفت: این یک گل تصادفی بود. ادرسون دروازه‌بان اول ما است و در دیدار بعدی برابر برایتون به میدان خواهد رفت ولی ما از استفن نیز حمایت می‌کنیم و به نظرم او مقصر باخت ما نبود. ما چهار روز تا بازی بعدی (مقابل برایتون) فرصت داریم. برای دو رقابتی که در آن هستیم  باید خوب ریکاوری کنیم تا بتوانیم لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم.

لیورپول و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز حضور دارند و باید در این مرحله برابر رقبای اسپانیایی قرار گیرند. لیورپول برابر ویارئال و سیتی برابر رئال مادرید به میدان خواهند رفت. همچنین دو تیم با اختلاف یک امتیاز در رده‌های اول و دوم لیگ برتر هستند. سیتی با ۷۴ امتیاز در صدر و لیورپول با ۷۳ امتیاز دوم است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج