۱۲۰۶۹۵۸
۱۲۱
۱۲۱
پ

رونالدو، ناجی روزهای سخت منچستریونایتد

با هت تریک برنده ۵ توپ طلا شیاطین سرخ نوریچ سیتی را ۳-۲ در یک روز سمی در اولدترافورد شکست دادند.

ایلنا: در بعد از ظهری که منچستریونایتد به یک پادزهر برای سمی بودن فزاینده در داخل و خارج از زمین نیاز داشت، کریستیانو رونالدو پا به میدان گذاشت.

علیرغم شهرتش، برنده ۵ توپ طلا به ندرت از روی ضربات ایستگاهی گل می زند، بنابراین وقتی ضربه از فاصله ۲۵ یاردی او وارد دروازه نوریچ سیتی شد تا دومین هت تریک خود را در بازی های پی در پی در لیگ خانگی به ثمر برساند، ورزشگاه اولدترافورد منفجر شد.

هت‌تریک او یک پیروزی حیاتی ۳-۲ را برای شیاطین سرخ رقم زد، که به نوبه خود مانع از ورود فصل آنها به بحران شد - حداقل در حال حاضر. هواداران یونایتد قبل از شروع بازی خود را اینطور آماده کرده بودند که فکر می کنند مشکل در باشگاه است.

هزاران نفر به مالکیت باشگاه در خارج از اولدترافورد اعتراض کردند، اما آنهایی که پشت راهپیمایی بودند - که تصمیم به تحریم ۱۷ دقیقه ابتدایی بازی را به نمایندگی از ۱۷ سال مالکیت گلیزرز گرفتند - روشن کردند که این موضوع فقط مربوط به این نیست. در این دوره به قدری نمایش های زشت از سوی تیم وجود داشته که هواداران خشم خود را به سمت بازیکنان باشگاه معطوف کرده اند.

در بیانیه یک گروه هوادار ناشناس مرتبط با این اعتراض آمده است: "زمان زیادی است که این دزدهای مزدبگیر فحاشی شنیده‌اند، بنابراین، مانند گلیزرها، آنها باید از باشگاه خارج شوند."

از نظر تاریخی، بسیاری از هواداران یونایتد استدلال می‌کنند که هرگز بازیکنان را به بازی نمی‌گیرند اما با توجه به اینکه نوریچ ته جدولی آنها را در نیمه دوم ۲-۲ نگه داشت، اوضاع تغییر کرد. زمانی که مارکوس راشفورد جای خود را به پل پوگبا داد، در بیرون از زمین هو شد و گروهی از آنها، شعار  "پوگبا خفه‌شو" را دنبال کردند. این تنها سه دقیقه پس از پخش «شما برای پوشیدن پیراهن مناسب نیستید» از سمت طرفداران افراطی که روی همان صندلی‌ها نشسته بودند، رخ داد.

خیلی ها در این تیم یونایتد هستند که هواداران می توانستند آن را با شعار مورد هدف قرار دهند، اما رونالدو یکی از آنها نیست. سه گل دیگر او را به ۲۱ گل در تمام رقابت ها در این فصل رساند، زیرا او برای شانزدهمین فصل متوالی به رقم بالای ۲۰ گل رسید.

با وجود تمام انتقاداتی که در این فصل به رونالدو وارد شد، او بار دیگر نشان داد که می تواند ناجی این تیم باشد نه مشکل آنها. او یک گلزن باتجربه است که توانسته بارها و بارها هم تیمی هایش را نجات دهد، حتی پس از نمایش دیگری که با اشتباهات دفاعی همراه بود.

سوالات بیشتری از تیم رالف رانگنیک پرسیده خواهد شد که آنها به طور مثال چطور توانستند برتری دو گل را مقابل تیمی که ریشه در انتهای جدول دارند از دست بدهند، زیرا کایران داول و تیمو پوکی در نیمه دوم بعد از گل رونالدو برای قناری ها گلزنی کردند. بازیکنان انگشت اتهام را به سمت یکدیگر نشانه رفته بودند، اما این بار هیچ کدام به سمت رونالدو هدایت نمی شوند.

با باخت تاتنهام در خانه مقابل برایتون و باخت آرسنال در سومین بازی خود در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون در حالی که یونایتد در حال پیروزی بود، شیاطین سرخ در زمان رسیدن به جمع چهار تیم برتر، مانند گربه ای با ۹ جان به نظر می‌رسید!

در حالی که شش بازی تا پایان فصل باقی مانده است و حالا فقط سه امتیاز با اسپرز در رتبه چهارم فاصله دارند، آن‌ها نتوانستند دوباره حس خود را دور در لیگ قهرمانان حفظ کنند، آیا می توانند این کار را انجام بدهند؟  آنفیلد در انتظار روز سه‌شنبه است، در بازی‌ای که پاسخ‌های زیادی برای هواداران منچستر خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج