۱۲۰۷۰۶۱
۹۸
۹۸
پ

رابط: از مهدوی‌کیا نکات اروپایی یاد گرفتیم

رابط، بازیکن جوان تیم ملی امید ایران می‌گوید نکاتی از مهدوی‌کیا یاد گرفته که تا به حال آنها را نمی‌دانست.

ورزش سه: فردین رابط، بازیکن تیم ملی امید و شهرخودرو در خصوص بازی دوستانه امیدها با گل‌گهر گفت:  تیم خیلی خوبی بودند؛ ما تیم برتر بودیم و نیمه اول بالای سه موقعیت گل داشتیم و نیمه دوم هم همینطور ولی گل نشدند و دروازه‌بان شان خیلی خوب کار کرد. تیم خیلی خوبی داریم و درست است که در این بازی دو بر یک باختیم ولی در بازی های قبلی پرسپولیس را ۳ بر ۱ و نساجی را ۵ بر ۱ شکست دادیم و  بچه‌ها خوب کار کردند و همچنین نکات خیلی خوبی را از کادر یاد گرفتیم.

این بازیکن در مورد اینکه شرایط تمرینات تیم ملی امید چگونه است گفت: تمرینات ما شاداب برگزار می‌شود و آقای مهدوی کیا تمرینات به روز و خوبی به ما می‌دهند من خیلی تحت تاثیر این تمرینات قرار گرفته‌ام. یک‌سری نکات بود که معلوم است از اروپا به ایران آورده‌اند و به ما یاد می دهند؛ این نکات برای چند سال بعد ما خیلی به درد می‌خورد هرچند که این چیزها را باید زودتر یاد میگرفتیم ولی الان هم برای یادگیری دیر نیست.

او در مورد رویای صعود ایران به المپیک گفت: الان ۴۶ سال است تیم امید به المپیک نرفته  یعنی اگر در این دوره با تلاش کادر و همت بچه‌ها به المپیک صعود کنیم واقعاً تاریخ سازی کرده‌ایم.  به نظر من این اتفاق شدنی است.

رابط در مورد وضعیت تیم باشگاهی‌اش یعنی شهرخودرو بیان کرد: همه می‌بینند که خیلی خوب کار می‌کنیم و همیشه در نیم فصل دوم تیم برتر میدان بوده‌ایم ولی در بازی‌هایی مثل گل گهر که سه بر یک جلو بودیم و حق ما برد بود با مساوی زمین را ترک کردیم. تیم خوبی داریم و می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم. کارمان سخت است و ما با تیم‌هایی مثل پیکان و صنعت نفت بازی داریم و همچنین برای بازی بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان اول برای سه امتیاز و بعد برای گرفتن مساوی به زمین می‌رویم. واقعاً حیف و فاجعه است که تیمی که دو سال پیش در آسیا بوده امسال به لیگ یک سقوط کند. به نظر شخصی من شهرخودرو در لیگ می ماند و ما همه تلاش‌مان را برای نگه داشتن این تیم می‌کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج