۱۲۰۷۲۶۲
۶۳
۶۳
پ

رانگنیک: ستاره‌های لیورپول شاگردان من بودند

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، از عملکرد ستاره‌های لیورپول و یورگن کلوپ در این تیم تمجید کرد.

ورزش سه: منچستریونایتد سه‌شنبه شب دیدار عقب افتاده خود در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس برابر لیورپول را در آنفیلد برگزار خواهد کرد. 

رانگنیک در حالی قدم به این رقابت با سرمربی هموطنش خواهد گذاشت که بازیکنانی چون سادیو مانه، نبی کیتا، ابراهیم کوناته، تاکومی مینامینو، روبرتو فیرمینو و جوئل ماتیپ که همگی در ترکیب لیورپول حضور دارند پیش از این سابقه کار با او را داشته‌اند. 

این مربی آلمانی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« آنها تیم خوبی هستند. این که آنها حالا به این سطح رسیده‌اند به هیچ وجه اتفاقی نیست. یورگن برای ساختن درست این تیم در طول شش و نیم سال اخیر وقت صرف کرده است.»

 

رانگنیک: ستاره‌های لیورپول شاگردان من بودند

 

او با اشاره به همکاری با بسیاری از بازیکنان لیورپول در سال‌های اخیر اظهار داشت:« شش یا هفت نفر از بازیکنان این تیم پیش از این بازیکن من یا ما بوده‌اند و ما زمانی که هیچکسی آنها را نمی‌شناخت و از استعدادشان آگاه نبود تصمیم گرفتیم که آنها را به خدمت بگیریم.»

رانگنیک با اشاره به شباهت بازی لیورپول به تفکرات او در باشگاه‌های سابقش اضافه کرد:« این اتفاقی نیست که آنها بیشترین تعداد بازیکن از باشگاه‌های سابق ما را دارند چون روش آنها، سبک بازی آنها و سبکی که دوست دارند فوتبال بازی کنند شباهت زیادی به سبک ما دارد.»

سرمربی موقت منچستریونایتد پیش از این در فاصله سال‌های 2010 تا 2020 مدیر ورزشی گروه ردبول بود و به همین دلیل روند پیشرفت و استعدادیابی بسیاری از بازیکنان را مدنظر داشت. 

مانه پیش از انتقال به فوتبال انگلیس و پوشیدن پیراهن ساوتهمپتون مدتی در سالزبورگ حضور داشت، مینامینو نیز در اتریش توپ می‌زد و کیتا و کوناته نیز در لایپزیش حضور داشتند. 

فیرمینو نیز پیش از انتقال به لیگ برتر به همراه رانگنیک در هوفنهایم حضور داشت و ماتیپ هم در دوران حضور رانگنیک در شالکه با این مربی آلمانی همکاری کرده بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج