۱۲۰۷۶۸۵
۹۶
۹۶
پ

سقوط استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان تیم لیورپول به صدر جدول بازگشت و پرسپولیس و استقلال به رتبه‌های پایین‌تر سقوط کردند.

خبرورزشی: بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز(۳۰ فروردین) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶۰۹ امتیاز و با یک پله صعود نسبت به رده بندی هفته گذشته به رتبه چهارم قاره کهن رسید، اما با ۲ پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه ۱۱۰ جهان جای گرفت.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۶۲ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته قبل در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و جایگاه ۸ آسیا باقی ماند. همچنین شاگردان فرهاد مجیدی با ۹ پله سقوط در رتبه ۱۶۷ جهان قرار گرفتند.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۰۴ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم در رتبه ۱۸ آسیا ایستاد. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی هم در رتبه ۲۸۱ جای گرفته اند.

در این رده بندی تیم فوتبال فولاد، گل گهر سیرجان و تراکتور در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته اند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتال ژاپن همچنان با ۱۶۷۶ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی با امتیازی مشابه در رتبه دوم جای دارد. اولسان هیوندای هم با ۱۶۳۳ امتیاز بالاتر از پرسپولیس در رتبه سوم است و تیم السد با ۱۶۰۲ امتیاز به رتبه پنجم قاره کهن صعود کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج