جاباما
۱۲۰۷۴۹۷
۱ نظر
۱۲۱
۱ نظر
۱۲۱
پ

یکه: استقلال نباید فریب شرایط سپاهان را بخورد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار حساس این تیم برابر سپاهان گفت: شاگردان مجیدی نباید فریب شرایط این روزهای سپاهان را بخورند.

خبرگزاری مهر: مرتضی یکه گفت: استقلال بعد از کنار رفتن از جام حذفی باید تمام تمرکزش را بر روی لیگ بگذارد و به فکر دیدارهای باقی مانده باشد. این تیم باید از این شش بازی ۱۲ امتیاز را به دست آورده تا بتواند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند.

وی ادامه داد: هر چه به هفته‌های پایانی می رسیم بازی‌ها سخت‌تر شده و تیم‌ها به دنبال این هستند که یا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورده و یا از سقوط به دسته پایین‌تر فرار کنند. بنابراین بازی‌ها سخت و سخت‌تر می‌شود و گل زدن به حریفان بسیار مشکل خواهد شد. بنابراین استقلال باید به خوبی خود را برای این شش هفته آماده کرده حریفانش را مرتب آنالیز کرده و آماده‌ترین ها را برای این شش بازی به میدان بفرستد.

یکه افزود: سپاهان همیشه برابر استقلال و پرسپولیس بازی‌های خوبی از خود انجام داده. آنها فصل پرنوسانی را تا به اینجای کار پشت سر گذاشته و در لیگ قهرمانان هم نتایج خوبی کسب نکرده اند اما آبی‌ها نباید فریب این اتفاقات را بخورند. باید با تمام قوا مقابل این تیم به میدان رفته تا بتوانند با پیروزی در این دیدار شرایط روحی خوبی کسب کرده و خود را آماده بازی‌های بعدی کنند به شرط اینکه اشتباهاتی که در بازی با نساجی، کادر فنی انجام داد در این شش بازی صورت نگیرد.

یکه تاکید کرد: کادر فنی استقلال باید سعی کند ذهن بازیکنانش را از این موضوع پاک کرده، حاشیه‌ها را دور تا آبی‌ها بتوانند از ۱۸ امتیاز باقی مانده در ۶ دیدار ۱۲ امتیاز را از آن خود کرده و قهرمان شوند.

مهاجم پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: یک نقطه مثبت برای استقلال وجود دارد و آن حضور هواداران این تیم در ورزشگاه است. حمایت آنها در این ۶ هفته می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای برای استقلال داشته باشد و یک تعامل بین مدیریت باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران باعث خواهد شد که استقلال بعد از گذشت سال‌ها در لیگ برتر به قهرمانی دست پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرازی

      تیم بزرگ ودوست داشتنی سپاهان درهرشرایطی هم که باشدبازهم رقیب قدروخطرناکی برای استقلال هست .البته باتمام احترام برای ابی ها تیم فقط سپاهان رنگ فقط زردقناری 💛💛💛💛💛

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج