۱۲۰۸۳۷۱
۱۰۵
۱۰۵
پ

برونو فرناندز در نقش ون نیستلروی!

خوشحالی بازیکنان آرسنال پس از فرصت سوزی بزرگ یونایتدی‌ها، شباهت جالبی به اتفاق دو دهه پیش داشت.

ورزش سه: در آغاز نیمه دوم بازی آرسنال و منچستریونایتد، شاگردان رالف رانگنیک صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا به این ترتیب در آستانه کامبک قرار بگیرند. در حالی که انتظار می‌رفت کریستیانو رونالدو پشت توپ بایستد و برای زدن دومین گل خود در این بازی تلاش کند، دوربین روی چهره برونو فرناندز فوکوس کرد که توپ را برداشته بود و آماده به تساوی کشیدن بازی می‌شد.

فرناندز که به عنوان یک چهره پنالتی‌زن در فوتبال انگلیس شناخته می‌شد، با ژست همیشگی و قدم‌های کوچک به توپ نزدیک شد و در حالی که نگاهش به دروازه بود، موفق شد رمزدیل را فریب دهد اما بدشانس بود که توپ به تیرک دروازه خورد و به بیرون رفت.

این یک افسوس بزرگ برای منچستریونایتد بود و در آن طرف زمین یک پیروزی بزرگ برای توپچی‌ها. بنابراین گلر سبزپوش و مو بور آرسنال با فریاد و پرشی بلند خوشحالی خود نسبت به این اتفاق را نشان داد و خیلی زود بازیکنان هم‌تیمی را دور خود دید.

زودتر از همه مارتین اودگارد بود که خود را به دروازه‌بان تیم رساند و در حالی که فریاد می‌زد، صورت او را در دست گرفت و بعد گابریل نیز به این جمع پیوست.

این در حالی است که در همان لحظات کریستیانو رونالدو هم به سمت فرناندز رفت و جمله کوتاهی را به او گفت.

دقایقی بعد سانچو در کنار رونالدو حضور داشت و با ستاره ۳۷ ساله شیاطین سرخ صحبت می‌کرد، شاید  او هم انتظار داشت رونالدو پشت این پنالتی حساس بایستد.

علاوه بر بازیکنان داخل زمین و هواداران روی سکو، ارتتا هم خوشحالی خاصی را در این صحنه از خود نشان داد چرا که به خوبی می‌دانست با هدر دادن این پنالتی، تیمش به پیروزی نزدیک و خطر بزرگ از روی سر آرسنال دور شده است.

برونو فرناندز در نقش ون نیستلروی!

این مشابه اتفاقی است که در فصل ۲۰۰۳-۰۴ در بازی منچستریونایتد و آرسنال رقم خورد. زمانی که شیاطین سرخ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و ون نیستلروی مهاجم هلندی پشت این ضربه قرار گرفت.

این پنالتی در دقیقه ۹۰+۱ در اختیار نیستلروی قرار گرفته بود و او می‌توانست اولین شکست فصل شاگردان ونگر را رقم بزند اما توپ را به تیرک افقی دروازه کوبید تا آرسنال بدون شکست به سمت قهرمانی حرکت کند.

نکته جالب اینکه پس از این فرصت سوزی نیز دروازه‌بان وقت آرسنال ینس لمن خوشحالی ویژه‌ای را با مارتین کیون انجام داد و حالا به نوعی تاریخ تکرار شد.

برونو فرناندز در نقش ون نیستلروی!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج