۱۲۰۸۶۲۱
۸۶۰
۸۶۰
پ

اتفاق غیرمنتظره برای بازیکنی که وارد لیست سیاه یحیی شد

حضور مهدی شیری در ترکیب تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا برای علاقمندان به فوتبال در ایران خبر جالب توجهی به شمار می‌رود.

ورزش سه: برای مهدی شیری زندگی حرفه‌ای او با هند و پنالتی عجیبی که در فینال آسیا مرتکب شد، گره خورده است. او تا ماه‌ها پس از شکست پرسپولیس و کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا هم نتوانست از این کابوس فرار کند تا در نهایت در روزهایی که کادر فنی پرسپولیس برای گرفتن یک جام از سوی جامه‌ هواداری‌اش بسیار تحت فشار قرار گرفته بود، مدافع راست سرخپوشان روی یک خطای معمولی در میانه میدان قربانی شود.

البته که شیری به عنوان یکی از استاندادترین مدافعان و بازیکنان لیگ برتر پس از چند سال نمایش قابل توجه در نفت تهران و سپس پیکان با نظر مستقیم برانکو در شرایطی در میانه لیگ هجدهم و در آخرین سال حضور برانکو به پرسپولیس پیوست که حضورش از ابتدای فصل برای تقویت دفاع راست پرسپولیس به جای صادق محرمی نهایی شده بود، ولی به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس امکان اضافه شدنش از ابتدای فصل وجود نداشت.

اتفاق غیرمنتظره برای بازیکنی که وارد لیست سیاه یحیی شد

شیری چهار فصل حضور در پرسپولیس ( پنجره زمستانی لیگ هجدهم تا پنجره زمستانی لیگ بیست و یکم) که سرجمع سه سال پرسپولیسی  بودن را برای این بازیکن رقم زد همواره یکی از بازیکنان ثابت این تیم در دوران کوتاه برانکو ایوانکوویچ، دوران کوتاه کالدرون و همینطور کادر فنی فعلی پرسپولیس بوده که یکسال پس از حضور شیری در میانه لیگ نوزدهم به جای مربی آرژانتینی پرسپولیس کارشان را آغاز کردند.

شیری پس از جدایی از پرسپولیس توانسته عملکرد قابل توجهی در لیگ برای فولاد خوزستان داشته باشد و حالا هم با نمایشی که در لیگ قهرمانان آسیا داشته، به تیم منتخب هفته  پنجم مسابقات راه یافته است؛ موضوعاتی که نشان می‌‍دهد شاید خط کشیدن ناگهانی روی نام مهدی شیری پس از شکست در سوپرجام و به خاطر یک خطای ساده در میانه میدان، شاید خیلی درست نبوده و بیشتر تحت تاثیر رسوخ دیدگاه‌های جامعه هواداری پرسپولیس به داخل باشگاه و تحت تاثیر قرار دادن کادر فنی انجام شده است

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج